Suvaline PLÄMA vol 2009

#256
Tekkis siin naabrimehega arutelu, et mis on eestis kõikse suurem majanumber? Eks ta vast kuskil Tallinnas on. Idee sellest, et nägin just telerist miskit väljamaa :mrgreen: (nii ilus sõna) saadet, kus oli maja number 976. Kas eestis mõni maja ka 3xx kannab või lõpevad kõik 2xx ära?

Hetkel on see ilgelt vajalik info :mrgreen:

(luban, et nädala sees rohkem ei joo)
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Suvaline PLÄMA vol 2009

#258
Eile kella 9:45-10:00 ajal sai passitud Tallinna ARKi juures,ning minu auto taha ilmus üks väga kena helesinine AR 156 SW. :twisted:
Keegi Alfa Romeo Foorumist? :D
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Suvaline PLÄMA vol 2009

#259
Mul ka üks lahendamata müsteerium :mrgreen:

Tõrva vahet sõites on aeg-ajalt näha Nuias üht GT-d seismas, ja Tõrvas ka käib aeg-ajalt (meist nii 200m kaugusel) üks sinine 156, aga orig xenonid ees, ehk luubid, aga pole feissliftitud
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Suvaline PLÄMA vol 2009

#260
:icon_hi:

vabandust- ainus teema kus ma viimae loginiga ei plämisenud... here goes... :icon_shifty:


BLA BLA BLA :P
Image
Tegelikult ma olen normaalne....

Suvaline PLÄMA vol 2009

#262
Rekordarv külastajaid (46) oli foorumis K 09.09.09 2:03
mille poolest see kuupäev nii eriline oli? Spämmerite invasioon...?
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Suvaline PLÄMA vol 2009

#266
Äkki keegi targem seletab mulle.. miks mul ühel autol on kindlustuse riskikonf. 0.96 (alfa) aga teisel autol 1.20 (mosse)
Ega ma siis teise autoga ju ohtlikum pole? :icon_wtf:
155, 2x166, 159 ja 75?

Suvaline PLÄMA vol 2009

#267
See peaks nii olema, et stardikoefitsient autole (jah autole, mitte sulle) on 1.2. Kui see nüüd aastatega allapoole tiksub ja sa auto maha müüd, siis see koef. läheb nn "ootele" ja järgmist autot ostes saad sa "ootel" koef-i. "Ootel" olevad on FIFO põhimõttel (first in, first out).

Näiteks on sul 2 autot, 0.6 ja 0.8 koef-iga. Müüd selle 0.6-se maha, ja ostad uue, saad sellele 0.6, müüd maha aga 0.8-se ja ostad uue, saad sellele 0.8. Ostad lihtsalt kolmanda juurde, saad sellele 1.2, sest "ootel" pole sul midagi. Ootel seisavad need koef-id 6 aastat. Vist kuni 2002 aasta lõpuni arvutati uusi koefitsente eelmiste keskmise põhjal.

Kui tihedalt autosid vahetada ja neid mitu korraga arvel on, siis teinekord tasub vist täitsa ära, kui peale auto ostu selle veel kord kellegi nimele ja siis tagasi regad, kui "Ootel" olid koefitsiendid järjekorras 1.2 ja 0.4. Ringiregamisega vahetavad nad kohad..:P ja sina võidad liikluskindlustuse aastamaksega rohkem, kui ringiregamiste tasu..:P
Eesti Saabiklubi ja foorum

Suvaline PLÄMA vol 2009

#268
Kas kellegil on olnud mingi kogemus Hiina varuosadega? Mul on 166-l vaja pooltelje välimised otsad ära vahetada. Poes on pakkuda kahte varianti. Ühed Itaalias toodetud (hinnaks 1340.- tk.) ja teised on hiinakad (hinnaks 375.- tk.). Huvitaks see hiina varuosade kvaliteet. Kui nad ikka päris saastad on siis ei tahaks neid enda auto peal katsetama hakata.

Suvaline PLÄMA vol 2009

#269
kuna ma ise tegelen varuosadega, siis võin mainida, et alati tootjamaad ka niiväga jälgida, pigem otsida praktilisi kogemusi, näiteks sai tegeletud rootsis (mis peaks ju tähendama kavaliteeti) suht kallite poolassi otsadega, paraktika aga näitas, et need olid s.tt kuubis, samas mingite hispaania omadega, mis maksavad 3x vähem on garantii juhtumeid ka 3x vähem, veel on näiteks itaalia tuntud kaubamärgiga piduriklotsid, mis karjuvad nagu siga aia vahel, samas kui mingid muda odavad indoneesia klotsid pidurdavad niiet sahiseb, ühesõnaga mingit üldistavat infot ma küll oma kogemusest (ja usu mind, seda mul jagub) ei annaks, et näiteks saksa=hea hiina=paha jne

Suvaline PLÄMA vol 2009

#270
Kui korralikult korralikku määret täis toppida siis on ka need hiinakad üsna eduliselt kestnud.
Muidugi on ka erandeid esinenud...
Alfaholic since 1997