Page 20 of 39

Alfa Romeo

Posted: 29 Oct 2009, 01:35
by alfanatico
ihan jees :icon_roll:
krt peab vist hakkama sumpsi auke juurde uuristama, mul naa vaikne :guns:

Alfa Romeo

Posted: 11 Nov 2009, 17:08
by alfanatico
:P

http://www.autoemotodepoca.com/index.ph ... parent=118" onclick="window.open(this.href);return false;

Alfa Romeo

Posted: 06 Dec 2009, 19:15
by supp
http://images.google.ee/imgres?imgurl=h ... 0%26um%3D1" onclick="window.open(this.href);return false;

natuke nokitsemist ja ei pea enam pead vaevama kas 156 airbag avaneb jõulute ajal või jaanipäeval

Alfa Romeo

Posted: 07 Dec 2009, 11:30
by alfanatico
:roll: ...lihtsalt nagu, et miks? :|

Alfa Romeo

Posted: 07 Dec 2009, 11:36
by cyber
alfanatico wrote::roll: ...lihtsalt nagu, et miks? :|
Because I can....

Alfa Romeo

Posted: 07 Dec 2009, 13:19
by ts
alfanatico wrote::roll: ...lihtsalt nagu, et miks? :|
ma millegipärast kahtlustan, et loo algus oli siin:
Image
Image
Image
Highlight for many people was the sight of Mike Buckler's twin engined 164 'Bimotore' special. Mike had no need of the rear seats in his 164, so decided to replace them with another three litre V6 driving the rear wheels independently of the front two.


ja kaugem tagamaa on siin 8)
MIKE Buckler was turned on to Alfa Romeos by a Ford engine. As a young man he rallied a Ford Cortina, but hated working on its engine: "It was all awkward and had loads of dangerous sharp edges," he says.

ja tegelikult on olemas 164 V6 mootoriga 33, millest ilmselt siis ehitati kokku sama asi Sud'i põhjale (sud'i kere ei kaalu ju midagi, põhi on puhas jne [üpris kindel on see, et ehitusel on 164 kodaniku abi kasutatud]

Seega vastus küsimusele: "Miks?" on lihtne-> sellepärast, et ringrajal ei ole tagumisi istmeid vaja :mrgreen:

Alfa Romeo

Posted: 07 Dec 2009, 14:00
by spark
supp wrote:http://images.google.ee/imgres?imgurl=h ... 0%26um%3D1

natuke nokitsemist ja ei pea enam pead vaevama kas 156 airbag avaneb jõulute ajal või jaanipäeval
kui nii kõvasti möllata, siis oleks võinud mootori juba tagarataste ette tõsta :P

Edit: ts - poolt pandud piltidel juba ongi nii tehtud :)

Alfa Romeo

Posted: 07 Dec 2009, 14:15
by Jarmo
Ma olen näinud ka keskmootoriga 155-te :icon_roll:

http://www.youtube.com/user/xenithonman ... ahDruL_3Zs" onclick="window.open(this.href);return false;

Kuskil peaks juttu ka selle kohta olema :icon_think:

Alfa Romeo

Posted: 08 Dec 2009, 17:28
by alfanatico
ts wrote:ja tegelikult on olemas 164 V6 mootoriga 33, millest ilmselt siis ehitati kokku sama asi Sud'i põhjale (sud'i kere ei kaalu ju midagi, põhi on puhas jne [üpris kindel on see, et ehitusel on 164 kodaniku abi kasutatud]
Seega vastus küsimusele: "Miks?" on lihtne-> sellepärast, et ringrajal ei ole tagumisi istmeid vaja :mrgreen:
on ikka nässerdised, ei mingit stiilitunnetust :roll: samas pajakas, aint, et toorainest kahju :reading:

Alfa Romeo

Posted: 08 Dec 2009, 17:45
by ts
alfanatico wrote:on ikka nässerdised, ei mingit stiilitunnetust :roll: samas pajakas, aint, et toorainest kahju :reading:
IMHO on selle nässerdise pilt parem, kui näiteks see:
Image
[ Alfasud'e peaks olema toodetud pea miljoni ringi :wink: ]


EDIT:

see oleks bimotore'na hullem
Image
Image
Image

Alfa Romeo

Posted: 08 Dec 2009, 18:16
by alfanatico
mõni kohe oskab lohutada :lol: ...positiivne mõtlemine indiid :P
jaan tatika lennumasinad ei paku pinget, vms sellised huvitavad instenertehnilised lahendused, kuue jalaga lehm, 8 LCD ekraaniga vänn, ühe rattaga seenekütusel autobuss, kahe mootoriga sud... ah mis ma räägin, mind ju jätab kümaks :lol: :icon_angel:

Alfa Romeo

Posted: 09 Dec 2009, 01:21
by AaduT
Kuidas neende mootorite sünkroniseerimine välja näeb :)? Igatahes väga sünged masinad! Oleks ving ise kah kunagi sellisele tasemele jõuda ja garaazinurgas mindagi sellist konstrueerima hakata.

Alfa Romeo

Posted: 09 Dec 2009, 11:04
by ts
:roll:

sünkroniseerimiseks on vaja väga väga täpset lähenemist...
Image
Image
Üldiselt on asi suhteliselt lihtne-> siduri töösilindrid toimetavad korraga (ehk siis pedaali vajutades lahutatakse mõlemad), TB on samuti ühtne (ehk siis pedaalivajutus mõjub mõlemale mootorile samamoodi) ning käigukangihoovastik on "kokku seotud"-> ehk siis käigud on sünkroonis [muidugi kastide osas võiks siis juba ka vahehoova teha, et lülitada kas esimest, tagumist või mõlemat mootorit-> siis saaks neile eraldi käivitid lisada ja auto oleks kas esi, taga või neliveoline...]


üldiselt aga ei soovitaks sellist asja ette võtta

Alfa Romeo

Posted: 09 Dec 2009, 18:16
by AaduT
ega lihtsam oleks vist jah lihtsalt 2x võimsam mootor peale panna :)

Alfa Romeo

Posted: 09 Dec 2009, 18:48
by spark
Sbarro Issima V12-l on 2x V6 omavahel ühendatud
Image
http://www.italiaspeed.com/proto_issima.html" onclick="window.open(this.href);return false;