Kõigepealt: FA?!238 küll... terve romaan oli valmis juba, kui kogematta akna ise vabatahlikult kinni panin :icon_censored: :icon_censored:
Uuesti otsast....
Pikka aega kogusin motivatsiooni nende tolmukattete vahetamiseks.
Täna siis lükkasin peo käima :icon_roll:
Esimese asjana kontrollisin, et kas õhutusnipplid teevad koostööd või ei.
Seekord ei teinud, kuna üls nippel on juba eelmisest korrast kandid kuhugile maha jätnud.
Paar-kolm aastat tagasi mäletan, et igavest ennu-essi sai nähtud, neid vahetades.
Seekord lähenesin värgile teist moodi. Keerasin silindri täiesti sisse. (Need kes veel ei tea: tagumine silinder käib päripäeva keerates sisse)
Õnneks silinder läks täpselt niipalju sisse kui vaja. Muidu oleks tänane pidu varakult lõppenud.
Edasi kulges värk sedamoodi, et väänasin vanast kojamehe traadist (see lapik traat, mis hoiab seda kummist osa seal kinni (2tk-i saab ühel kojamehelt) abimehe.
Kõik puhas ja ilus, panin grahviitmääret silindri kraele, et tihend ehk tulevikus nii kergelt kaasa ei hakkaks käima, kui silindrit sisse keerata vaja on.
Peale seda, läks tolmukatte takkajärgi. Kõigepealt panin sealt tagantpoolt selle suporti randi taha, kuhu pärast näppude ja silmadega ei pääse. Siis sai eespoolt randi taha lükatud. Tegelt ta punnitas vähe vastu ka, aga siin tuli jälle see traadist väänatud abimees appi, ja lükkas selle ilusti sinna randi taha. Lõpuks lükkasin siis siis selle katte ka silindri krae otsa. Seda võib muidugi kohe ka teha, nagu ma teisel pool tegin.
Ühesõnaga, kui silinder lõpuni sisse keerata, on täpselt niipalju ruumi, et kõik sujub väga mõnusalt.
Komplekt ise oli selline.
Täna läks ikka jube ootamatul kiiresti pimedaks
Kindlustus oli isegi nõus mu pilli korda tegema
kalkulatsioon läks 816€. Meister ise ka imestas, et nii vana auto veel korda tehakse, ja veel seda sellise hinna eest.
Igastahes... oktoobris, kui maalt tagasi linna saab jälle tuldud, siis viin auto sõbra juurde, ja hakkame alfat jälle ilusaks tegema.
Esialgsed plaanid: Tagumised tiivakaared vahetada, sisemised koopad keevitada. Tagaluugilt mõlk, ja kege roostepoiss eemaldada. Värvi läheb siis arvatavasti tagaumine ots, uksed, ja esimesed tiivad poolest saati( randist saati). Esimesed tiivad sellepärast, et stange nurgad vist liiguvad niipalju, et on hõõrunud värvist läbi, ning pannud tiivad sealt kohast roostetama. Tulevikus tuleb sinna kohale 3m-i läbipaistev kivikaitse kile panna.
Kuna värv ei ole ju ka alfa originaal (rosso 130) vaid mingi osa sellest. Siis kartsin, et see värvisegamine võib ikka väga raskeks minna.
õnneks leidsin täna värvi tempimise spikri üles. Seega värvi muret ei tohiks olla enam.
Eks kui midagi juhtub vahepeal, siis kurdan jälle.

:phonecall:
Edit: Tagumine parem tuli on kuidagimoodi sedasi katki, et vesi koguneb sinna sisse.

Täna uurides, siis tundus, et suunatule osa klaasist liigubveidikese.