Sa pead silmas M4 GTS'i? Njah tõsi ta on, et ta sõitis 11 sec kiirema aja aga ma väga ei põeks selle pärast. M4 GTS ongi see millest siin hetk tagasi jutt oli ehk täiesti tühi, limiteeritud numbrites tagaistmeteta ja puuriga tänavalegaalne ringraja auto.
Giulia QV on kõigi mugavustega sedaan mis on mõeldud ka igapäeva sõitudeks aga on lihtsalt uskumatult kiire. Sellepärast ka track-specialeid ja tänavaautosid väga ühte patta ei tahaks ka toppida.
Ning kui tuleviku perspektiivi vaadata siis M4 GTS'iga on nüüd 3./4. seeria arengu lõppfaasi jõutud. Selleks, et midagi veel kiiremat teha peab välja laskma midagi veel rohkem tänaval kasutut(mille tulemusena võrdlusmoment on a la tänavaauto vs ringraja auto millel ei ole väga pointi) või siis täiesti uue põlvkonna. Arvestades, et 3./4. seeria facelift jõudis kohale täpselt eelmine kuu siis järgmised 3-4 aastat pole uut 3./4. seeriat oodata.
Giulial aga on see tsükli täielik algus ja siit on kiiremaid versioone kindlasti veel tulemas. Ehk kui ainult juba coupe tuleks(st auto mis ka tegelikult oleks M4ga samas klassis) siis M4 ja Giulia QV Coupe vahe oleks veel suurem kui praegune 13 sec.
Rääkimata siis ringrajale mugavdatud GTA/Stradale vms variandist.
Kokkuvõttes aga on nordschleife ajad mõttetud ja see ei tee ühte autot paremaks või halvemaks

See kas vahe on 10 või 20 sekundit on 99.9% inimeste jaoks pisinüanss mille tunnetuseni või selle potentsiaali rakendamiseni nad kunagi ei jõua. Mul on lihtsalt hea meel, et kunagine võidusõidu ja ringraja kunn Alfa suudab ka kaasajal teha suurte tegijate alussambaid rappuma panevalt kiire auto. Mitte enamus aega lihtsalt hämada koguaeg midagi emotsioonist ja disainist, sest ma tean et nendega nad saavad hakkama väga hästi aga vahest on tekkinud küsimus kas need autod ka päriselt kiired on reaalses maailmas teiste tegijate vastu

Nüüd aga on numbriline tõestus, et see tõesti nii on
