Page 3 of 3

Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

Posted: 21 Feb 2008, 21:25
by inz164
vägagi omapärased mõlgid

näe kuidas oskab :cry:

Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

Posted: 21 Feb 2008, 21:30
by E.T.
no vast ei ole ikka kõiki asju UUSI vaja...

pildi järgi paistab pamper kõige tõsisemas olukorras olema... ma ei tea kas pamprist asja saab aga muu ma usun saab ära siluda...



156-l oli mul ka väike toetuskogemus porsche uksest... isegi väikese rebendiga pamper tehti korda...



praegu on selle koha peal HMK auto... aga inimesed suht samad... võid neilt küsida tegija ja tegemise kohta. http://www.hmkauto.ee/kontakt.htm



mina olen sealt meelis kuusk nimelise mehega suhelnud... üsna mõistlik inimene.

Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

Posted: 26 Jun 2008, 03:38
by Sten
Niisis. Lõpuks olid juba asjad niikaugel, et oleks võinud keretoodesse minna kuid tänane (loe: kolmapäevane) päev lõppes nööriotsas sõiduga TRK-sse. Mis siis juhtus mis siis juhtus... Parkisin mõlema kundepoolse rattaga äärekivi peale (iseenesest ei tohiks midagi mõjutada. kui et...). 10 minutit hiljem hakkan minema sõitma ja tutkit brat, käigud enam sisse ei lähe.

Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

Posted: 04 Jul 2008, 12:07
by aigar11
kas sama auto on hetkel müügis ka muidu? auto24-s näen samasugust ja tekib väike kiusatus. kas said käigud korda?

Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

Posted: 04 Jul 2008, 12:15
by H.E
Eip.

Seda müüb see härra siin:

http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic.php?t=1865

Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

Posted: 29 Aug 2008, 01:33
by Sten
Mõned hetked tagasi siis avanes hoovis selline pilt


Image

Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

Posted: 12 Apr 2010, 01:34
by Sten
Eile proovisin autot talveunest äratada. Läks käima ja puha kuid midagi soonrihma poolt veetavat on arvatavasti kinni kiilunud sest rihm hakkas suitsema. Kuidas oleks kõige lihtsam läheneda ? Esiteks kanali peale veeretama ja altpoolt lähenema aga, et kus ja mis?

E:
Vaatluste tulemustena selgus, et kõige vähem tahab kaasa käia generaator. St. kou generaatori rulliku kõrval olev sama suur pingutusrullik pöörleb rihmaga kaasa nii nagu peab, siis generaator ei taha kaasa veereda ning teeb kaasa pooled pöörded. Kuidas probleemi lahendada?
Image


E2: Generaatori laagrid kinni ?

Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

Posted: 28 Jun 2011, 22:52
by Sten
Niisis. vaata vaata vaa... Ei
Peale pikka seismist. Pea kaks nädalat kestnud tagaamordi vahetamist, leksikoni jagu ropendamist ja mitmete volksvaagenite müügikuulutuste vaatamist taas liikluses.
Paari päeva jooksul vaja veel õli vahetada, teised rehvid alla panna,uus küljesuunatuli osta ning kunagi keretööd koos kõiksuguste nukkade vahetuste ja kaane viilimisega teha. Muidugi see viimane entusiasm kehtib senikaua kui teist amortisaatorit vahetama ja volksvaagenite müügikuulutusi vaatama hakkan.

Kokkuvõttes. Kõiksugu kiirust mõõtvad seadeldised võib nüüd tähtajatule kollektiivpuhkusele saata. :icon_cop:

Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

Posted: 21 Aug 2011, 22:25
by Sten
Oleks see vaid tarbeese. Igaljuhul tööd, mida teha võiks, on palju.
Image
Image
Lähengi ja panen ühe nipuka.

Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

Posted: 18 Sep 2012, 22:23
by Sten
Suvi on läbi ja autoga sõitetud võibolla 20 km.
Laupäeval sai kokku võetud ja terve päev garaažis veedetud ning summuti sukka sobitatud.
Image

Siinkohal tervitaks insenere kes selle lapiku suka välja mõtlesid :icon_hi:
Homme tahaks veel tagumised supordid üle käia ning pidurivedeliku ära vahetada.

Re: Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

Posted: 21 Sep 2013, 13:47
by Sten
Nagu ikka, juhtuvad kõik asjad korraga. Teises teemas välja tulnud nukkvõlli anduri veale lisaks tekkis paar päeva hiljem anomaalia, kus käigud ei tahtnud enam lülituda. Selespeedi hüdraulika õli potsik oli peaaegu kuiv, mõõtepulk vedelikuni ei ulatunud. Nädal hiljem (auto seisis) vaadates oli aga vedelik kõik ära kadunud. Tuvastasin aku all olevatel voolikutel niiskeid kohti mida ilmselgelt ei peaks seal olema. Eks millalgi võtab kokku ja uurib lähemalt.

Vahva.

Re: Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

Posted: 21 Sep 2013, 23:24
by Jan1
Selekal on levinud lekkiva õli liikumine lülitus võlli ava kaudu käigukasti. Hiljuti lasin ühest kastist 4l õli välja, mis on toppelt norm.

Re: Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

Posted: 16 Jul 2015, 00:02
by Sten
Ohhoo. Kaks aastat kohe möödas ja mittemidagi pole teinud. Aga kuna teise sõiduki väljavahetamine on takerdunud ning on hakatud aina küsima, et mis Alfast saab? Siis homme peaks põhja üle vaatama, et mis autost veel alles on.
Ehk läheb saaga edasi...