Kõrgsurvepump ja pihustid ei ole samuti argument (kuna bensukatel on filter vahelt ära jäänud, siis...)
potsikuid ja totsikuid on mõlemal samuti piisavalt
bensukal vahetad rihma tiheminigi
kokkuvõtteks - ülalpidamiskuludes pole suurt vahet, kütuse osas mingi vahe on ->
1,9 pidavat saama hakkama 6-6,5;
2,4 7-7,5
Bensukad siis vastavalt 1,6 kogemuslikult 6,7 ja 2,0 kogemuslikult 8,1 (ei näe nagu olulist vahet ausaltöeldes)
Kui muidugi maantee ülekaalus sõitudel on, siis arvatavasti saaKS 1,9 kuhugi 5,5 ja 2,4 kuhugi 5,9 kanti
Muidugi kui juba, siis Nord sõitis mul pikka aega 6,5 keskmisega

minu meelest on see rohkem selline poteito-potaato/tometo-tomaato vaidlemine (maitse asi puhtalt)
Iseenesest on minu arvamus selline, et diisli suurimaks miinuseks (lisaks mürale ja tuimale mootorile) on oht talvel parafiinisaarekestega kütust saada- see on siiski tunduvalt suurem, kui bensiini puhul sattuda liiga madala põlemispunktiga kütuse otsa (mitte, et seda juhtunud poleks )