vaata, et liida uljalt liikuma ei hakka... muidu poel lume tulekuks enam naeltest miskit alles
See peenike voolik läheb sisselaskekollektorisse ning peab hea seisma selle eest, et igal pöörlemiskiirusel oleks surve enam-vähem sama (2.8 kuni 3,2 bar).
Tööpõhimõte on siis selline, et FPR sees on lisaks membraanile ka veel vedru, mis avaneb 3 bar juures. Selle vedru ja membraani vahel on kamber, millest jookseb seesinane voolik kollektorisse.
Mida suuremaks läheb pöörete arv, seda rohkem tekib sisselaskes vaakumit. Mida rohkem on vaakumit, seda rohkem on vaja kütust. Rohkem kütust reservi saab vaid juhul, kui kamber on suurem. Seega tõmmatakse survele lisaks veel kuni 0,9 bar abil kambrit suuremaks (seega ei teki olukorda, kus järsul kiirendamisel mingil hetkel enam kütet ei jagu)
hästi lihtsalt seletatuna s.t.

Tegelikult ma olen normaalne....