Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#31
nõup... see voolikuots/klapp on koos pumbaga paagis :roll:



muidugi tasuks voolikud üle kontrollida ka FPR ja "siluja" juurest ning ka küttetorustiku otstes-> eriti, kui fuel rail on kunagu Eestis maha võetud (omast kogemusest)->no ei osata ikka tihtipeale seda ilusti tagasi panna, ning tihtipeale lõhutakse vooliku otsad ära...
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#32
Nii vahetasin siis täna jagajakaane ja rootori ära (plaan oli nii kui nii vahetada) Aga eks see hommikul selgub kas käivitub korralikult! Vanal jagajal oli oksiidi kiht ka peal ja pragu sees! Aga kondents oli sealt juba haihtunud, kuna mootor oli soe!



Siis vaatasin, et FPR-ist läheb üks peenike voolik sisselaske kollektorisse!

On see ka tähtis voolik või ei? Kuna voolik on lapikuks tõmbunud ja külmast peast seda eriti ei vääna! Ja ma arvan, et sealt enam õhk või mis iganes läbi ei käi!



Muide alguses kohe panin vooliku Fuelrail-i külge korralikult kinni. Sealt immitses väheke bensiini! Ja suht palju toru klambreid oli lahti!



Täna sai siis Alfa omale talvised naeltega kingad uued :D

Vaja ju kummid sisse sõita enne kui jää ja lumi tulevad!

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#33
vaata, et liida uljalt liikuma ei hakka... muidu poel lume tulekuks enam naeltest miskit alles :lol:



See peenike voolik läheb sisselaskekollektorisse ning peab hea seisma selle eest, et igal pöörlemiskiirusel oleks surve enam-vähem sama (2.8 kuni 3,2 bar).

Tööpõhimõte on siis selline, et FPR sees on lisaks membraanile ka veel vedru, mis avaneb 3 bar juures. Selle vedru ja membraani vahel on kamber, millest jookseb seesinane voolik kollektorisse.

Mida suuremaks läheb pöörete arv, seda rohkem tekib sisselaskes vaakumit. Mida rohkem on vaakumit, seda rohkem on vaja kütust. Rohkem kütust reservi saab vaid juhul, kui kamber on suurem. Seega tõmmatakse survele lisaks veel kuni 0,9 bar abil kambrit suuremaks (seega ei teki olukorda, kus järsul kiirendamisel mingil hetkel enam kütet ei jagu)



hästi lihtsalt seletatuna s.t. :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#35
kütuse puudujääk on paha...



vaakumileke on hullem :wink: läbi selle pisikese punni, mis seal on tuleb sutsuke õhku peale...



lisaks veel, et võib juhtuda, et Sul on ka pidurivõimendi ots kolmikuga selle vooliku küljes...



Kuna Sa juba mainisid, et teed asju korralikult, siis -> kõik voolikud ja juhtmed AR kapoti all ON seal põhjusega :wink: Seega kontrolli kõik vaakumvoolikud ja ka lahtised juhtmeotsad (kui neid seal on) üle...
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#36
Nii vahetasin selle vaakum vooliku mis FPR-ist sisselaske kollektorisse läheb ära! Kasutasin selleks armeeritud voolikut mis kannatab kuni 12BAR-i igaks juhuks panin ka lõdviku klambrid peale! See on mingisugune 12 cm pikkune toru ja mingit kolmikut seal vahel ei ole!



Probleem: see pöörete kõikumine on alles, kui seda saab nimetada kõikumiseks, tühikäigul seda enam täheldanud ei ole! Aga sõidu ajal kui pöörded on vahemikus 1200-2000rpm siis nagu lastaks mingi sorts bensiini juurde ja tekib selline tõmbe moment! Ja auklikul teel teeb nagu rohkem!



Mõtlesin siis selle jutu peale ka, et kuskilt paagist on toru katki ja imeb sealt õhku! Noh kui loogiliselt mõtlema hakata siis õige, et aukudest läbi sõites bensiin loksub paagis jne... Valasin hobuste joogi nõu :o pilgeni täis ja ei mingit muutust!



edit: Peaks vist TS omale külla kutsuma Saaremaa Ralli ajaks :wink:

Saaks asja ka korda :!:



edit: Täna hommikul jälle ei tahtnud auto kergelt käivituda samamoodi korra käivitus ja suri välja. nii umbes 10 korda ja siis hakkas puterdades tööle, hoidsin ise pöördeid 1200 rpm-i peal mingi 1 min ja siis ta töötas juba ise normaalselt edasi! Mis siis nüüd häda on!

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#37
mis Saaremaa Rallisse puutub, siis küllatulekuargumendiks ei tõmba sellised asjad eriti :roll:



pigem prooviks teistpidi :wink:



http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic. ... 72&start=0

:wink:



mis aga jamadesse puutub, siis on mõlemal kaks võimalikku põhjust... tühikäigumootor või vaakumleke... kahtlustaks tühikäigumootorit tegelikult... kas mingi sodi vahel vms...

teoreetiliselt võib muidugi olla ka küttepealevoolul mingi "kala" või siis jookseb säde "maha" või ei toimeta korralikult temp andur, TPS või muud sellist... Faktiliselt on 99% tõenäosusega tegu imepisipisikese pisiveaga :lol:



1. Lisaküsimus-> ega Sul ei ole zub-zero kit paigaldatud? (tühikäigumootoril on peale siibrit pisike vasknippel, mis on peenikese vaakumvoolikuga ühendatud tühikäigumootorisse mineva toruga)

2. Lisaküsimus-> Kas pöörded on sooja mootoriga tühikäigul 750+/- 100rpm või on rohkem?
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#38
[quote="ts"]mis Saaremaa Rallisse puutub, siis küllatulekuargumendiks ei tõmba sellised asjad eriti :roll:



pigem prooviks teistpidi :wink:



http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic. ... 72&start=0

:wink:



mis aga jamadesse puutub, siis on mõlemal kaks võimalikku põhjust... tühikäigumootor või vaakumleke... kahtlustaks tühikäigumootorit tegelikult... kas mingi sodi vahel vms...

teoreetiliselt võib muidugi olla ka küttepealevoolul mingi "kala" või siis jookseb säde "maha" või ei toimeta korralikult temp andur, TPS või muud sellist... Faktiliselt on 99% tõenäosusega tegu imepisipisikese pisiveaga :lol:



Kuule ma sain nüüd pihta mis viga arvatavasti! Mul temp. näidik näitab külma mootoriga ka punast tuld nagu oleks ülekuumenemine! Äkki ongi see viga! Proovin seda!

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#40
cyber wrote:Igasugused "aegunud" vaakumvoolikud vaheta parem heaga silikoonvoolikute vastu välja. Mingit armeeritud survevoolikut sinna küll vaja pole..:) (survet pole nagunii, vaakum on...) Ajutise lahendusena võib ka bensuvoolikut kasutada (Gates näiteks...)


Muide surve voolikud kannatavad ka väga ilusti vaakumit, kuna antud juhul voolik mida mina kasutasin on paksu seinaga ja mingil juhul ei ole võimalik seda voolikut kortsu tõmmata! See selleks!



Nii kuna sa paistad nii tark olevat silikoon voolikute osas ehk siis oskad juhendada ka kust ma saaks sisselaske torudele õiges mõõdus silikoon vooliku! Mingi 1m peaks piisama!



Termo anduri tellisin ka juba ära ja lubati 7 päeva pärast, aga alguses ikka pakuti orig. aga ma otsustasin B osa kasuks! Orig. maksab 1200.- ja B maksab 151.-



Kas keegi oskab õelda mis mõõdus voolikud käivad sisselaske kollektori torudel! Tean et ES tuning pakub neid!

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#43
Alpinist wrote: Probleem oli katkine pistik mis oli lihtsalt oma pesast välja kukkunud!


:mrgreen: Reeglina on suurimate probleemide allikaks imepisikesed ja tobedad asjad :wink: Mis on reeglina leitavad visuaalse vaatluse ja testri kasutamise abil :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#45
Alpinist wrote:TS, ehk oskad ka selle õlilekke kohta infot jagada!
Kust kohast seda võib lekkida, kas sellel mootoril on ka rihma pingutus mehhanism mootori õli pealt?


Jah on... :roll: seda on vist võimalik ka mehhaaniliseks ümber ehitada, kuid... samamoodi on sinna võimalik muretseda paranduskomplekt...



aga üldiselt õli võib lekkida igalt poolt, kus metallpinda ei ole (kõik tihendid, jagaja jne jne jne) Enda Nord'id on mõlemad näiteks kapitaalselt lekkinud näiteks õlikorgi vahelt (no ei mõista aru... kaks autot, praegu on neljas õlikork ning tõenäoliselt on ka see varsti puru :roll: )
Tegelikult ma olen normaalne....
cron