Page 3 of 3

156 õõtsa puksid

Posted: 25 Dec 2007, 17:17
by ts
E.T. wrote:pmst tundub, et on paras aeg hakaa oma mutrivõtmete ja garaazi peale mõtlema taas tõsisemalt.


:roll: ajalool on loll komme ennast korrata :mrgreen:



vene ajal oli igal autoomanikul garaaz ja korralik tööriistapark... mul näiteks on tööriistad olemas aga garaazini vist niipea ei jõua ( :twisted: kuna garaaz maksab samapalju kui auto, siis pigem muretseks autosid omale :lol: )

156 õõtsa puksid

Posted: 25 Dec 2007, 17:20
by E.T.
nojah...









:roll:

156 õõtsa puksid

Posted: 25 Dec 2007, 19:59
by alfaman

156 õõtsa puksid

Posted: 25 Dec 2007, 20:16
by E.T.
:lol:

156 õõtsa puksid

Posted: 25 Dec 2007, 21:13
by meelisl
alfaman wrote:aga akki seda proovida? http://www.gazzella.cc/cart.php?target= ... ry_id=1128


mhm uvitav kas keegi on neid powerflexe proovinud ka 156-e peal

st. kas saab pukse vahetada ja kaua kestavad üldse ?

sama teema ka 147-e kohta

156 õõtsa puksid

Posted: 25 Dec 2007, 21:29
by ts
:roll:



prwflx puksid kestavad... ja ka 156 peal...



üldteema on selles, kuidas neid paigaldada ja kas kustukumm on alati hammaste vahele panemiseks olemas :roll:

156 õõtsa puksid

Posted: 25 Dec 2007, 21:36
by janes
TS, professor&teadusetetehnoloogiakunn, mis nende powersuperflexide peamine võlu on, tunne või vastupidavus. Või hoopis kaks ühes, tunne koos vastupidavusega (nagu tõeline mees, vä :twisted: )

156 õõtsa puksid

Posted: 25 Dec 2007, 21:45
by ts
:lol: PERFORMA värk miski :lol:



kui ikka pead vastu kustuKUMM hammaste vahel ja tahad veel, siis oled see mees, keele autot öösiti pestakse (direktor vms...)



Aga tegelikult onjah asjalood sellised, et pauerfleks puksid peavad kaua vastu, hoiavad autot hästi teel ja on üldse ülihead asjad...



ainult, et sõita on nendega mööda lehmaradasid kuidagi raputav...

156 õõtsa puksid

Posted: 25 Dec 2007, 21:53
by Sten
Kas ma saan õigesti aru , et kui ma tahaks need pauafleksid autole külge monteerida siis targem oleks ka uued need metallist nn. kronsad orgunnida? Eeldatavasti tulevad need ka uute puksidega või mis?

156 õõtsa puksid

Posted: 25 Dec 2007, 22:00
by janes
OK, nigu professori vastusest aru võib saada on ikkagi tegemist 'tõelise mehe' teemaga tunne+vastupidavus. Seega eelkõnelejale võiks öelda - metalli võib jätta samaks, pressides tõelise mehe materjali EPDMgummi asemele :twisted:

156 õõtsa puksid

Posted: 25 Dec 2007, 22:02
by E.T.
kui autot rohkem siledal teel ja kiireks sõiduks kasutada siis pole sel pouerfleksil häda miskit...



aga kui logistad igapäevaselt, siis on üsna karm kogemus ;)



PS! nagu ütles dr TS siis osa vibratsioonist ja pisematest löökidest summutatakse muuhulgas puksides ;)



NB! minu meelest on alfa tehaseseadeski igapäevaseks logistamiseks üsna JÄIK auto ;)

156 õõtsa puksid

Posted: 25 Dec 2007, 22:14
by janes
Oot oot. Puksimajandus vististi ei summuta suurt sittagi? EPDM versus polüuretaan on ikkagi täpsema tunde saamiseks? Kumm on kumm aga uretaan on selline tihke (suvestsuveninuppudega). Jäikus ja kustukummhammastevahele - amordidvedrudrehviprofiil? Ausõna, tahaks et professor avaldaks omi tehnilisi arusaamu asjadest :roll:

156 õõtsa puksid

Posted: 26 Dec 2007, 01:52
by ts
ProhvessorOnVäsinud



ja spiraal(vedrud) trumpavad alati kummi üle :lol: :lol: :lol:



Ehk siis pauerpainduja...



on tegija koos reguleeritavate konide (vms) strattpaaridega (mitte stripperitega)



Kui liikur (ALFA) on ehitatud sõiduks (ALFA) ja mugandatud ka viimase piirini (LL 8) bowdown to respect), siis pn pauerfleksi pauer "on sait", muudel juhtudel onn tegemist hea tjuuninduskomponendiga.. (RÄ panisin sigapalju raha pauerfleksi alla)



WÖÖRD :roll: või midagi (parandagu palun kellel pauerfleksid olemas...)