Page 3 of 6

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Posted: 21 Jun 2013, 10:11
by metz
Image
GTV uus tahavaatepeegel, tagurdamise hõlbustamiseks siis. Tagamine kaamera puudu veel.

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Posted: 21 Jun 2013, 11:03
by ts
:beaver:
mis sest kaamerast ikka panna- supermario on ju palju ägedam (saad harjutada üle tänavaaukude hüppamist või midagi...)

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Posted: 21 Jun 2013, 11:26
by metz
kusjuures tollel kaks video sisendit, seega saab mõlemat. Pidin oma vana NES konsooli välja otsima, et pilti testida, muud RCA otsaga videoväljundit ei hakanud silma. Samas oleks jube popp NES GTV-sse integreerida :)

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Posted: 26 Jun 2013, 12:22
by passione
:beaver:

Päris äge lahendus.

Ma ise leian et GTV's paistab päris kenasti välja võrreldes Breraga näiteks.


Kuidas rajapäev auto tervisele mõjus?

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Posted: 27 Jun 2013, 10:02
by metz
See äge lahendus ei lähe siiski vist käiku, kuna originaalpeegli peale ta lihtsalt ei mahu. Vaja lammutada siis natuke. Või siis mujale väiksem ekraan panna. Jah Breraga võrreldes võib ok olla, aga nende autodega mis ma tavaliselt sõidan on GTV tagaosa ikka väga pime. Mängivad lapsed, hulkuvad koerad või mahaununenud pagas on need, mis kannatavad. Müra on ka vali, ei kuule ka.

Rajapäev mõjus tervisele hästi. Täitsa tublit sõidab ka peale seda. Pidurist tulnud õlileke kadus, ilmselt ajasin pidurivedeliku keema rajal. Eks tuleb korrata :)

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Posted: 04 Aug 2013, 20:59
by metz
:hi: Kui alfaomanik oma auto teemasse pikka aega midagi kirjutanud, siis on tal autoga kõvasti limamist olnud. Ootasin oma temp. andureid sest sees kell ei näidanud tempertuuri. said vahetatud, siis lasid taga piduriklotsikatted jalga ja selgus ka, et kuumuse tõttu, käsipidur oli kinni jäänud, ära surnud ka rattalaager. Nagu õeldakse - tühjaks keenud. Nendega sai ühele poole, algas aku tühjenemine. Andsin teiselt masinalt surakat ja siis käis. Ükspäev see talle ei meeldinud. Jättis code lambi põlema ja ei midagi, starter vedas, tema ei käivitu. Leidsime, et järsku jäi relee kinni. Kiskusin Alfistimani kaugjuhendamisel nad maha ja vahetasin. Ei midagi. Tõin tuppa ja asusin testima. Tester selle immo releepeal ei näidanud midagi. Kiskusin katte maha ja oli teine seest üsna kõrbenud. Lähemalt näppides eraldus vasktraat pooli küljest. Nüüd oli kindlalt katki. Uus tellimusse. Uus ei näidanud ka testeriga miskit, uurisin vana ja uue skeemi. Teistest releedest eristas seda peale punase triibu ka diood mis laseb voolu läbi ühte pidi. Tester ei saagi näidata takistust sellisel viisil nagu teistel. Panin külge ja kiskusin juukseid - ei midagi!!! Lugesin foorumeid ja kiskusin veel juukseid - neid on mul palju. Üks, mis ma veel proovinud ei olnud: soovitus võtta mõlemad aku otsad maha ja need omavahel kokku panna ja nii tunniks jätta. Läksin lastega jalutama ja ei kiskunud juukseid. Tulin jalutamast tagasi, ühendasin otsad, istusin autosse. Toppisin võtme süütelukku ja keerasin ettevaatlikult, CODE lamp kustus... keerasin veel veidike... ja ta käivitus. Väike proovitiir ja kõik tundus ok. Täna veel üks proovitiir ala 10km linnas ja mootri temp 130 lähedal... no miks?! Aku tühjenemise müstikale pole ka jälile saanud, miski tarbib. Võib-olla on tarbija?

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Posted: 12 Aug 2013, 11:46
by zakalwe
aku tühjenemist põhjustas näiteks 155l läbipõlenud juhtmekimp selles magistraalis, mis jookseb aku küljeplaadi küljes olevatesse süüte- ja muudesse releedesse. Ma ei tea, kuidas see gtv-l ehitatud on, aga mul oli seal mingi 3 juhet ma-ei-tea-mitmest poole meetri jagu ilma rüüžita (st koos) ja kogu aeg oli mingi 1,4A tarbimist taga. Tutikas aku jooksis 3 tunniga nii tühjaks, et käivitamine oli võimatu.

Temp...kas radika jahutusventikas läheb tööle? Kui ei, vaata üle need sinna jooksvad pistikuotsad ja radika tempandur, mis ventika töötamist juhib. Kui see on tuksis, siis vaata keeret ja avanemis/sulgemistemperatuuri...ja osta nt. mingi pezoo oma, mis maksab ca 6 korda vähem kui originaal. Ise teinud.

PS: kui alfaomanik oma autost kaua ei kirjuta, on veel paar varianti:
1) tal on nii igav auto, et ta ei viitsi sellest kirjutada (nagu minul)
2) tal on auto põhilised sõlmed kogu aeg nii korras, et ta ei viitsi pisiparandustest kirjutada (nagu minul)
:)

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Posted: 12 Aug 2013, 12:57
by metz
õnneks osutus temperatuuri probleem pelgalt minu paanika hooks, vist. Vähamalt üle vaatamisel, blokikaane probleemi siiski ei kahtlustatud ning ventikas töötas kenasti. See mind muretsema panigi, et sõitsin nagu ühe propellerilise lannukuga. Kui siis on mure radikas, kuna see olla alt otsast habetuma hakanud. Muidu aga lihtsalt kell sees näitab 10 kraadi rohkem kui andur arvutisse. Maanteel sõites püsis ilusti 90 juures. Linnas nikerdades tahab jah 100 näidata. Sõlmed on enamväham korras vast, aga vahest tuleb ikka paanika hoog peale :D

Homme ehk saab TRK'st abi ka airbägi lambile. Ja muud asjad üle vaadata, usalda aga kontrolli. Ülevaatus tulemas. Masinal on piisamalt tirimisjõudu, et tema ja enda turvalisuse pärast muretseda.

aku püsib päevi 3 käivitusvõimaline. Raadio sai välja visatud, kuna seal taga oli paras mägiaivari teibist rotipesa, siis ehk see aitas. Täna näitas klemmidelt 12,48V ja käivitus kenasti.

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Posted: 12 Aug 2013, 14:57
by zakalwe
metz wrote: Homme ehk saab TRK'st abi ka airbägi lambile. Ja muud asjad üle vaadata, usalda aga kontrolli. Ülevaatus tulemas. Masinal on piisamalt tirimisjõudu, et tema ja enda turvalisuse pärast muretseda.
alfistiman pakkus diagnostikat alfadele sõbratööna kuskil siin foorumis...
äärbäägi tule probleem on enamasti üks umbes neljast pistikust, mis on katki/lahti/must.
Üks neist asub muidugi armatuuri all ja sellele naljalt ligi ei pääse (nagu minul, pilot abiks)
metz wrote: aku püsib päevi 3 käivitusvõimaline. Raadio sai välja visatud, kuna seal taga oli paras mägiaivari teibist rotipesa, siis ehk see aitas. Täna näitas klemmidelt 12,48V ja käivitus kenasti.
mnjah... see varesepesa seal pole just uudne asi. Enda vanal oli ka. Aga see magistraal kontrolli ikka üle. Siiralt soovitan.
Ma imestan, et mul 155 üldse maha ei põlenud.

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Posted: 13 Aug 2013, 19:40
by metz
alfistimani diagnostika ei hakanud sellele peale, oli vaja vanemat versiooni. TRK aitas välja, 3 viga olla olnud: mõlemad istme kontaktid on lahti käinud ja vooluküikumine on olnud. Eks seekord kui ka immo lolliks ajasin kui täkku andsin.

varesepesa tahab veel ülevaatamist saada.

ülevaatus läbitud, väga mõnus ja tihe auto olevat, veermik hästi hooldatud :)

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Posted: 05 Sep 2013, 22:47
by metz
Image
Image
Image

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Posted: 06 Sep 2013, 09:21
by Slicer
Milline muss sisse tuleb? Või tahad lihtsalt maanteemüra vähendada?

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Posted: 06 Sep 2013, 13:14
by metz
ei ikka muusika tõttu :)
poisid ehitavad praegu, lähen õhtul vaatama. Seni pidi tulema ette Morel Tempo 6 ja taha Hertz 8" freeairid. Võimud ka Hertz. Kui õnnestub panna külge. Headunitiks Alpine CDE-178BT. Aga jah ei hõiska enne õhtut. Alles töös ja eile öhtuks juba olid mingid komplikatsioonid kuna alfadel on kõlarid polstri küljes mitte ukse küljes. 147'l on ka ma vaatasin.

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Posted: 06 Sep 2013, 13:19
by Slicer
156'l ka :)

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Posted: 06 Sep 2013, 18:12
by metz
nah, ei mahu freeairid sinna originaal kohta aknalaual. Aku ja kaitsmekarp liiga lähedal :( Jäävad siis augud ja kast 10" elemendiga tuleb pagassi, ehk tuleb läbi aukude sisse ka vibreerivat õhku. Esimestele ehitavad karkassi alla. Tänaseks ei tulnud välja midagi: esmaspäeval jätkavad. Nädalavahetus ilma GTV'ta :( Helimeistrid arvasid, et autol on ebanormaalne summuti all ja heliisolatsioon oli hädavajalik :D