Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
Posted: 21 Jun 2013, 10:11
				
				
... tõsihullude pesapaik ...
http://foorum.alfaromeoklubi.ee/

 
 
 
 
 Kui alfaomanik oma auto teemasse pikka aega midagi kirjutanud, siis on tal autoga kõvasti limamist olnud. Ootasin oma temp. andureid sest sees kell ei näidanud tempertuuri. said vahetatud, siis lasid taga piduriklotsikatted jalga ja selgus ka, et kuumuse tõttu, käsipidur oli kinni jäänud, ära surnud ka rattalaager. Nagu õeldakse - tühjaks keenud. Nendega sai ühele poole, algas aku tühjenemine. Andsin teiselt masinalt surakat ja siis käis. Ükspäev see talle ei meeldinud. Jättis code lambi põlema ja ei midagi, starter vedas, tema ei käivitu. Leidsime, et järsku jäi relee kinni. Kiskusin Alfistimani kaugjuhendamisel nad maha ja vahetasin. Ei midagi. Tõin tuppa ja asusin testima. Tester selle immo releepeal ei näidanud midagi. Kiskusin katte maha ja oli teine seest üsna kõrbenud. Lähemalt näppides eraldus vasktraat pooli küljest. Nüüd oli kindlalt katki. Uus tellimusse. Uus ei näidanud ka testeriga miskit, uurisin vana ja uue skeemi. Teistest releedest eristas seda peale punase triibu ka diood mis laseb voolu läbi ühte pidi. Tester ei saagi näidata takistust sellisel viisil nagu teistel. Panin külge ja kiskusin juukseid - ei midagi!!! Lugesin foorumeid ja kiskusin veel juukseid - neid on mul palju. Üks, mis ma veel proovinud ei olnud: soovitus võtta mõlemad aku otsad maha ja need omavahel kokku panna ja nii tunniks jätta. Läksin lastega jalutama ja ei kiskunud juukseid. Tulin jalutamast tagasi, ühendasin otsad, istusin autosse. Toppisin võtme süütelukku ja keerasin ettevaatlikult, CODE lamp kustus... keerasin veel veidike... ja ta käivitus. Väike proovitiir ja kõik tundus ok. Täna veel üks proovitiir ala 10km linnas ja mootri temp 130 lähedal... no miks?! Aku tühjenemise müstikale pole ka jälile saanud, miski tarbib. Võib-olla on tarbija?
  Kui alfaomanik oma auto teemasse pikka aega midagi kirjutanud, siis on tal autoga kõvasti limamist olnud. Ootasin oma temp. andureid sest sees kell ei näidanud tempertuuri. said vahetatud, siis lasid taga piduriklotsikatted jalga ja selgus ka, et kuumuse tõttu, käsipidur oli kinni jäänud, ära surnud ka rattalaager. Nagu õeldakse - tühjaks keenud. Nendega sai ühele poole, algas aku tühjenemine. Andsin teiselt masinalt surakat ja siis käis. Ükspäev see talle ei meeldinud. Jättis code lambi põlema ja ei midagi, starter vedas, tema ei käivitu. Leidsime, et järsku jäi relee kinni. Kiskusin Alfistimani kaugjuhendamisel nad maha ja vahetasin. Ei midagi. Tõin tuppa ja asusin testima. Tester selle immo releepeal ei näidanud midagi. Kiskusin katte maha ja oli teine seest üsna kõrbenud. Lähemalt näppides eraldus vasktraat pooli küljest. Nüüd oli kindlalt katki. Uus tellimusse. Uus ei näidanud ka testeriga miskit, uurisin vana ja uue skeemi. Teistest releedest eristas seda peale punase triibu ka diood mis laseb voolu läbi ühte pidi. Tester ei saagi näidata takistust sellisel viisil nagu teistel. Panin külge ja kiskusin juukseid - ei midagi!!! Lugesin foorumeid ja kiskusin veel juukseid - neid on mul palju. Üks, mis ma veel proovinud ei olnud: soovitus võtta mõlemad aku otsad maha ja need omavahel kokku panna ja nii tunniks jätta. Läksin lastega jalutama ja ei kiskunud juukseid. Tulin jalutamast tagasi, ühendasin otsad, istusin autosse. Toppisin võtme süütelukku ja keerasin ettevaatlikult, CODE lamp kustus... keerasin veel veidike... ja ta käivitus. Väike proovitiir ja kõik tundus ok. Täna veel üks proovitiir ala 10km linnas ja mootri temp 130 lähedal... no miks?! Aku tühjenemise müstikale pole ka jälile saanud, miski tarbib. Võib-olla on tarbija?

alfistiman pakkus diagnostikat alfadele sõbratööna kuskil siin foorumis...metz wrote: Homme ehk saab TRK'st abi ka airbägi lambile. Ja muud asjad üle vaadata, usalda aga kontrolli. Ülevaatus tulemas. Masinal on piisamalt tirimisjõudu, et tema ja enda turvalisuse pärast muretseda.
mnjah... see varesepesa seal pole just uudne asi. Enda vanal oli ka. Aga see magistraal kontrolli ikka üle. Siiralt soovitan.metz wrote: aku püsib päevi 3 käivitusvõimaline. Raadio sai välja visatud, kuna seal taga oli paras mägiaivari teibist rotipesa, siis ehk see aitas. Täna näitas klemmidelt 12,48V ja käivitus kenasti.






 Jäävad siis augud ja kast 10" elemendiga tuleb pagassi, ehk tuleb läbi aukude sisse ka vibreerivat õhku. Esimestele ehitavad karkassi alla. Tänaseks ei tulnud välja midagi: esmaspäeval jätkavad. Nädalavahetus ilma GTV'ta
 Jäävad siis augud ja kast 10" elemendiga tuleb pagassi, ehk tuleb läbi aukude sisse ka vibreerivat õhku. Esimestele ehitavad karkassi alla. Tänaseks ei tulnud välja midagi: esmaspäeval jätkavad. Nädalavahetus ilma GTV'ta  Helimeistrid arvasid, et autol on ebanormaalne summuti all ja heliisolatsioon oli hädavajalik
 Helimeistrid arvasid, et autol on ebanormaalne summuti all ja heliisolatsioon oli hädavajalik 