Tere härrad,
Järjekordne mure, mis vajab lahendamist. Kui masin seisab kolm päeva, siis on aku tühjaks imenud. Niipalju sain asjas selgust, et voolu võtab kaitsmeplokis nr.16 (services 16) 5A kaitsme all töötav seade(med), raamatus "Elektriche Einspitrzanlage".
Ise ei ole veel sellele täpsemat vastet leidnud, ehk on keegi siin asjalikum ja valgustab mind. Niipalju oli kuulda kui kaitsme tagasi pessa panin, siis käis käigukangi juures klõps(sama mis pidurit vajutades, auto käimisel), aga nüüd ei ole enam seda kah kuulnud.
Ei ole ka selline mees, kes kohe mingi asjapulga juurde raha viima tõttab, kui ei ole ise turvaliselt asjale jälile saanud. Kui asi liiga keeruline on, siis saab alati seda teha ja raha loovutada.
Ette tänades,
Markko
Mure 166-ga
#32Elektrische Einspritzanlage - i.k. Electrical injection system, Aga eks keegi targem vaatab oma raamatust, et mis asjad need nr 16 serviisid on..

Mure 166-ga
#33:icon_hi:
mina vaatan, et see on ECU ja ARCode ühine kaitse, millest antakse kriipsuke ka kütusepumba releele (kui tegemist on kaitsmega number 16 salongis (mitte pagassis või mootoriruumis)
seega kahtlustaks, et kütusepumba relee jääb pinge alla (see peaks olema kapoti all kütusepumba kaitsme kohal)
ei pretendeeri absoluutsele tõele, kuna minu käsutuses olev info on ilma ajatemplita (s.t. see võib vabalt ka FL versiooni oma olla- 164 näitel ei ole seal suurt vahet aga natuke siiski
)
mina vaatan, et see on ECU ja ARCode ühine kaitse, millest antakse kriipsuke ka kütusepumba releele (kui tegemist on kaitsmega number 16 salongis (mitte pagassis või mootoriruumis)
seega kahtlustaks, et kütusepumba relee jääb pinge alla (see peaks olema kapoti all kütusepumba kaitsme kohal)
ei pretendeeri absoluutsele tõele, kuna minu käsutuses olev info on ilma ajatemplita (s.t. see võib vabalt ka FL versiooni oma olla- 164 näitel ei ole seal suurt vahet aga natuke siiski

Tegelikult ma olen normaalne....
Mure 166-ga
#34Niipalju vastab asi tõele, et kui ma selle kaitsme startimise ajal väljas hoian, siis auto ei käivitu. Aga siit küsimus, et kus asub "from ts: (see peaks olema kapoti all kütusepumba kaitsme kohal)" Tean osasid kaitsemeid/releesid seal salongi õhufiltri läheduses, kojameest juures plastiku all. On see õige suund?
Relee peale jäämine tähendab uuega asendamist?
Ette tänades,
Relee peale jäämine tähendab uuega asendamist?
Ette tänades,
ts wrote::icon_hi:
mina vaatan, et see on ECU ja ARCode ühine kaitse, millest antakse kriipsuke ka kütusepumba releele (kui tegemist on kaitsmega number 16 salongis (mitte pagassis või mootoriruumis)
seega kahtlustaks, et kütusepumba relee jääb pinge alla (see peaks olema kapoti all kütusepumba kaitsme kohal)
ei pretendeeri absoluutsele tõele, kuna minu käsutuses olev info on ilma ajatemplita (s.t. see võib vabalt ka FL versiooni oma olla- 164 näitel ei ole seal suurt vahet aga natuke siiski)
Mure 166-ga
#35Kui releed remontida mõistad siis ei pea vahetamaarturASE wrote:Relee peale jäämine tähendab uuega asendamist?
Mure 166-ga
#36ma eeldan küll, et seal- kapoti all just väga palju releeplokke olla ei tohiks
relee pealejäämine on hüpoteetiline- kui selle üles leiad, siis proovi see eemaldada ja vaata kas ikka tüheneb

relee pealejäämine on hüpoteetiline- kui selle üles leiad, siis proovi see eemaldada ja vaata kas ikka tüheneb

Tegelikult ma olen normaalne....
Mure 166-ga
#37kõige lihtsam on kontrollida nii et pane tester aku klemmide peale ja vaata kas peale relee eemaldamist midagi muutus.
Mure 166-ga
#41:icon_hi:
üldiselt võib see tähendada nii istme kui padja enda andurit- mina alustaksin kõrvalistuja istme alusest pistikust (166 puhul pole niipalju seda kuulnud aga 147 juures on see enamvähem tüüpviga)
Muidugi kui oled enne tulukese põlemahakkamist istet lahti kruvinud, siis saad sellest lahti ainult nullimisega (uutel masinatel kiputakse olulisi veakoode talletama- IMHO on vana süsteem loogilisem... igal käivitamisel jooksutatakse test üle)
Ja ei ole ka 100% kindel aga see võib olla seotud ka "lukuga" (ehk siis see võtmega keeratav lüliti, mis padja peaks aktiveerima)- proovi see korraks välja lülitada ja siis uuesti sisse
üldiselt võib see tähendada nii istme kui padja enda andurit- mina alustaksin kõrvalistuja istme alusest pistikust (166 puhul pole niipalju seda kuulnud aga 147 juures on see enamvähem tüüpviga)
Muidugi kui oled enne tulukese põlemahakkamist istet lahti kruvinud, siis saad sellest lahti ainult nullimisega (uutel masinatel kiputakse olulisi veakoode talletama- IMHO on vana süsteem loogilisem... igal käivitamisel jooksutatakse test üle)
Ja ei ole ka 100% kindel aga see võib olla seotud ka "lukuga" (ehk siis see võtmega keeratav lüliti, mis padja peaks aktiveerima)- proovi see korraks välja lülitada ja siis uuesti sisse
Tegelikult ma olen normaalne....
Mure 166-ga
#42ah jaa- mälu järgi peaks takistus olema 2 ja 3 Koomi vahel (miski 2,3-2,5 ehk)
ja matist veel-> kui see tuksis on, siis selle vahetamine on jube jahmerdamine... odavad lahendused on sellised, et jätad kõrvalistuja padja pidevalt lõhkevalmis (ehk siis asendad pistikus mati takistiga) või siis elimineerid selle üldse- keerad offi...
ja matist veel-> kui see tuksis on, siis selle vahetamine on jube jahmerdamine... odavad lahendused on sellised, et jätad kõrvalistuja padja pidevalt lõhkevalmis (ehk siis asendad pistikus mati takistiga) või siis elimineerid selle üldse- keerad offi...
Tegelikult ma olen normaalne....
Mure 166-ga
#45proovi mitte 2,3 oomi vaid kilo-oomiga (ikkagi 1000 kordne vahe
)
Idee peaks olema jah selline, et mati korrasolekut tuvastatakse pideva vooluga ning kui inimene peale istub, siis muutub takistus (ringvool on vajalik korrasoleku kontrolliks) mis aktiveerib turvapadja (ehk siis valmistab laengu ette)
ärapetmise mõte ongi see, et kuna 166 ei karju kinnitamata turvavööde peale, siis kui panna sinna vahele takisti, mis annab pidevalt signaali nagu keegi toolil istuks on padjad pidevalt aktiivsed (või väljalülitatud)

Idee peaks olema jah selline, et mati korrasolekut tuvastatakse pideva vooluga ning kui inimene peale istub, siis muutub takistus (ringvool on vajalik korrasoleku kontrolliks) mis aktiveerib turvapadja (ehk siis valmistab laengu ette)
ärapetmise mõte ongi see, et kuna 166 ei karju kinnitamata turvavööde peale, siis kui panna sinna vahele takisti, mis annab pidevalt signaali nagu keegi toolil istuks on padjad pidevalt aktiivsed (või väljalülitatud)
Tegelikult ma olen normaalne....