normtundidega töö puhul ei ole mõtet tunnihinda aluseks võtta
pilot ei saa teha kallimat hinda kui midagi kinni on rostetanud vms!
st kui ntx oleks 164 3,0 super X töö normtunnid 1,5 aga asi on kinni oksüdeerunud jms... siis seeläbi hind kallineda ei saa.
küll aga kallineb ta reaalset tööks kuluvat aega mõõtvas töökojas.
UUS Alfa Romeo ESINDUS
#32vahest on selline variant tunduvalt odavam
ei hakka siinkohal kellegi peale vihjama
ega viha valama, (heade reklaamlausetega relvastatud firmad)
teatud asju on targem teha esindustes
hind on kenasti lukus ja garantii tehtule sammuti olemas
mina kasutan tavaliselt neid tegijaid kes suudavad lisaks veel
anda pika makseaja mis on kyllalt oluline
kas on keegi kysinud AR esindusest seda, et millal asendusautot antakse
kui yldse antakse

ei hakka siinkohal kellegi peale vihjama
ega viha valama, (heade reklaamlausetega relvastatud firmad)
teatud asju on targem teha esindustes
hind on kenasti lukus ja garantii tehtule sammuti olemas

mina kasutan tavaliselt neid tegijaid kes suudavad lisaks veel
anda pika makseaja mis on kyllalt oluline
kas on keegi kysinud AR esindusest seda, et millal asendusautot antakse
kui yldse antakse

UUS Alfa Romeo ESINDUS
#33teema:
kokkuleppimata tulevikumaasikad !
______________________________
lase inimestel uksed ametlikult lahti teha
kasuta nende teenuseid
saage tuttavaks omavahel - las tekib usaldus
usu on meelepäraseid asju mida oodata.
PS! offtoppi küttes - tulin just oma oodiga revalist - väga meeldiv oli. tööd teostati prognoositud hinnaga, kui valmis sai, siis saabus SMS teatega: tellitud tööd teostatud, võite autole järgi tulla. lisaks veelkord meenutuseks summa millega pean arvestama
1-sõnaga - esindusel on oma võlud - inz-ga täiesti nõus! iga kord ei saa krooni taga ajada hetkel makstavas summas - garantii maksab ka midagi!
kokkuleppimata tulevikumaasikad !
______________________________
lase inimestel uksed ametlikult lahti teha

kasuta nende teenuseid
saage tuttavaks omavahel - las tekib usaldus
usu on meelepäraseid asju mida oodata.

PS! offtoppi küttes - tulin just oma oodiga revalist - väga meeldiv oli. tööd teostati prognoositud hinnaga, kui valmis sai, siis saabus SMS teatega: tellitud tööd teostatud, võite autole järgi tulla. lisaks veelkord meenutuseks summa millega pean arvestama

1-sõnaga - esindusel on oma võlud - inz-ga täiesti nõus! iga kord ei saa krooni taga ajada hetkel makstavas summas - garantii maksab ka midagi!
UUS Alfa Romeo ESINDUS
#34Selline hinnapoliitika mulle meeldib. BMW-keskusest sain alati teada, palju töö läheb maksma, mitte nagu Tartu Autoringis- küsisin hinda töö kohta (rihmad, õõtsad) ja vastuseks sain teada, palju maksavad ainult varuosad. Palju tööaega see võtab nemad ei tea, ja tund eelmine aasta maksis vist 450.-alfistiman wrote:590.-
Alfade puhul maksad selle eest palju tehas tunde ette annab mitte selle eest palju tegelikult aega läheb, vt E.T näide Brera rattalaagri kohta.
UUS Alfa Romeo ESINDUS
#35Saab siis homme ka uus esindus ära proovitud. Täna vean oma auto TRK juurest kõie otsas Järveotsa, pea 4 nädalaga pole suudetud elektriku auto kallale saata
Kalvo vabandas ka, et suur jama selle elektrikuga... aga kuidas ikka nii saab, vaevalt et minu Alfa ainuke on, kellel tuleks elektri diagnostikat teha
Kõik tööd seisavad nii kaua ootel?
Aga jah, esindusest meeldis see, et toru tõstis meeldiva häälega naisterahvas , kes palus ka probleemi kirjeldada (mulle meeldivad asjatundlikud naised
), lubati kohe esimesel võimalusel üle vaadata (öeldi, et max 2 päeva).



Aga jah, esindusest meeldis see, et toru tõstis meeldiva häälega naisterahvas , kes palus ka probleemi kirjeldada (mulle meeldivad asjatundlikud naised

UUS Alfa Romeo ESINDUS
#36Käidud.
Teenindus maru kena ainult, et imelik on minna letitaha kus on a'la 1 telefon ja koopiamasin
Auto pesti puhtaks, kõik sujus kenasti. Kui auto valmis, saadeti mulle sõnum.
Muidugi polnud midagi väga erilist vaja teha ka.
Lisaks kõigele soovitasid nad mulle 10W60 reissing õli, mis pidavat olema parem kõrgetel pööretel (temperatuuril), mille ma lasin neil ka sisse valada.
Kõige hea kõrval jäi nullimata pardakompuutris "distance to service"
Mina olen rahul
Teenindus maru kena ainult, et imelik on minna letitaha kus on a'la 1 telefon ja koopiamasin

Muidugi polnud midagi väga erilist vaja teha ka.
Lisaks kõigele soovitasid nad mulle 10W60 reissing õli, mis pidavat olema parem kõrgetel pööretel (temperatuuril), mille ma lasin neil ka sisse valada.
Kõige hea kõrval jäi nullimata pardakompuutris "distance to service"
Mina olen rahul

a.k.a Anthrax
UUS Alfa Romeo ESINDUS
#37Slicer wrote:Saab siis homme ka uus esindus ära proovitud. Täna vean oma auto TRK juurest kõie otsas Järveotsa, pea 4 nädalaga pole suudetud elektriku auto kallale saataKalvo vabandas ka, et suur jama selle elektrikuga... aga kuidas ikka nii saab, vaevalt et minu Alfa ainuke on, kellel tuleks elektri diagnostikat teha
Kõik tööd seisavad nii kaua ootel?
![]()
kle mis salapärane elektrijama see on Sul?
Tegelikult ma olen normaalne....
UUS Alfa Romeo ESINDUS
#38No ma ei tea, hakkas asi nii pihta, et armatuuris jäi mõnikord põlema pihusti ikoon (punane) ja kui see põles, siis auto ei käivitunud (polnud nii, et auto üldse mingit häält ei teinud, vaid nagu lihtsalt starter ei vedanud lõpuni). Ja päris tihti tahhomeetri osuti samal ajal hüppas 1000pöörde pealt 7000 peale, (muidugi ilma reaalsete pööretega, lihtsalt osuti pani segast). Samal ajal kostus releedest mingit plõksimist (aku ümber -ruudu kujulised pisikesed klotsid), mõnikord ka õhulugeja juurest oli kuulda seda häält. Päris tihti auto lihtsalt sõidu ajal viskas selle pihusti ikooni põlema ja suri keset teed välja. Siis aitas mul see, et ühendasin akul korraks ühe juhtme lahti ja lasin oodata, ning ühendasin siis uuesti külge. Mõnikord läks kohe auto tööle, teinekord olen jamanud päris pikalt. On olnud ka juhuseid, kus polegi saanud autot käima ja on seisnud paar päeva ja siis käivitunud esimesel korral!
Aga jah, viimane kord kui see juhtus siis enam käima ei läinudki, ei kõie otsas tõmmates ega lükates, ning pihusti tuli põleb koguaeg. Sõber siin arvas, et võibolla õhulugeja viga (teadis omast kogemusest rääkida, et tal samamoodi Nissan 200sx ei läinud sellepärast tööle), või siis küünalde peajuhtmes (kui selline asi üldse on), et ükski küünal ei anna sädet, sest kui viga oleks mingi 1 küünla juhtmes, töötaks auto lihtsalt vähemate silindritega
Aku on täiesti uus Exide toodang täpsustuseks.
Loodetavasti esinduse diagnostika näitab ära,kust see jama algab...
Aga jah, viimane kord kui see juhtus siis enam käima ei läinudki, ei kõie otsas tõmmates ega lükates, ning pihusti tuli põleb koguaeg. Sõber siin arvas, et võibolla õhulugeja viga (teadis omast kogemusest rääkida, et tal samamoodi Nissan 200sx ei läinud sellepärast tööle), või siis küünalde peajuhtmes (kui selline asi üldse on), et ükski küünal ei anna sädet, sest kui viga oleks mingi 1 küünla juhtmes, töötaks auto lihtsalt vähemate silindritega

Aku on täiesti uus Exide toodang täpsustuseks.
Loodetavasti esinduse diagnostika näitab ära,kust see jama algab...
UUS Alfa Romeo ESINDUS
#39
kiirdiagnostika ütleb, et Sul on kuskil lühis


küünlajuhtmetega ära isegi mitte muretse -> neid ei ole (ainult sekundaarküünlad on olemas)
muuseas tahho hüpe on kõige konkreetsem lühisenäitaja (nimelt saab ta süüte keeramisel löögi peale ning kruvib osuti nii kõrgele kui võimalik

variante on veel

P.S. kui pihustituli põleb ja auto ei käivitu, siis


Tegelikult ma olen normaalne....
UUS Alfa Romeo ESINDUS
#40Sa mõtled just seda nööri otsa panemist, kui üritatakse käime tõmmata? Mitte seda, kui autot lihtsalt transporditakse ja tavaline süüde on sees, et tuled põleks ja roolilukku peale ei läheks?
UUS Alfa Romeo ESINDUS
#41nööri otsa riputada= käima tõmmata
pukseerida= puktist A punkti B nööri otsas, kojamehed töötavad, käik väljas jne...
pukseerida= puktist A punkti B nööri otsas, kojamehed töötavad, käik väljas jne...
Tegelikult ma olen normaalne....
UUS Alfa Romeo ESINDUS
#42Selge, kulutan terminid pähe. No seda ei teadnud jah, kuid lihtsalt tahtsin proovida, kas läheb tööle või mingi suurem jama. Oli suurem jama
Loodetavasti ei läinud suuremaks.

UUS Alfa Romeo ESINDUS
#43vihjeks-> kõige suurem jama, mida seoses sellega tean oli kodanikul, kes vedas ja vedas ja vedas ja vedas... kuni lõpuks ei vedanud
ehk siis-> küte tuli peale, uputas mootori, väljalaske üle jõudis sisselaskesse ning siis sai sädet (probleem oli arvatavasti selles, et poolijuhe peksis üle)
Mõista mõista mis juhtus
EDIT: karpaga seda probleemi ei teki

ehk siis-> küte tuli peale, uputas mootori, väljalaske üle jõudis sisselaskesse ning siis sai sädet (probleem oli arvatavasti selles, et poolijuhe peksis üle)
Mõista mõista mis juhtus

EDIT: karpaga seda probleemi ei teki

Tegelikult ma olen normaalne....