UUS Alfa Romeo ESINDUS

#31
normtundidega töö puhul ei ole mõtet tunnihinda aluseks võtta

pilot ei saa teha kallimat hinda kui midagi kinni on rostetanud vms!



st kui ntx oleks 164 3,0 super X töö normtunnid 1,5 aga asi on kinni oksüdeerunud jms... siis seeläbi hind kallineda ei saa.



küll aga kallineb ta reaalset tööks kuluvat aega mõõtvas töökojas.

UUS Alfa Romeo ESINDUS

#32
vahest on selline variant tunduvalt odavam



ei hakka siinkohal kellegi peale vihjama

ega viha valama, (heade reklaamlausetega relvastatud firmad)



teatud asju on targem teha esindustes



hind on kenasti lukus ja garantii tehtule sammuti olemas 8)

mina kasutan tavaliselt neid tegijaid kes suudavad lisaks veel

anda pika makseaja mis on kyllalt oluline



kas on keegi kysinud AR esindusest seda, et millal asendusautot antakse

kui yldse antakse

8)

UUS Alfa Romeo ESINDUS

#33
teema:

kokkuleppimata tulevikumaasikad !



______________________________



lase inimestel uksed ametlikult lahti teha :)

kasuta nende teenuseid

saage tuttavaks omavahel - las tekib usaldus



usu on meelepäraseid asju mida oodata.











:wink:





PS! offtoppi küttes - tulin just oma oodiga revalist - väga meeldiv oli. tööd teostati prognoositud hinnaga, kui valmis sai, siis saabus SMS teatega: tellitud tööd teostatud, võite autole järgi tulla. lisaks veelkord meenutuseks summa millega pean arvestama :)

1-sõnaga - esindusel on oma võlud - inz-ga täiesti nõus! iga kord ei saa krooni taga ajada hetkel makstavas summas - garantii maksab ka midagi!

UUS Alfa Romeo ESINDUS

#34
alfistiman wrote:590.-
Alfade puhul maksad selle eest palju tehas tunde ette annab mitte selle eest palju tegelikult aega läheb, vt E.T näide Brera rattalaagri kohta.
Selline hinnapoliitika mulle meeldib. BMW-keskusest sain alati teada, palju töö läheb maksma, mitte nagu Tartu Autoringis- küsisin hinda töö kohta (rihmad, õõtsad) ja vastuseks sain teada, palju maksavad ainult varuosad. Palju tööaega see võtab nemad ei tea, ja tund eelmine aasta maksis vist 450.-

UUS Alfa Romeo ESINDUS

#35
Saab siis homme ka uus esindus ära proovitud. Täna vean oma auto TRK juurest kõie otsas Järveotsa, pea 4 nädalaga pole suudetud elektriku auto kallale saata :evil: Kalvo vabandas ka, et suur jama selle elektrikuga... aga kuidas ikka nii saab, vaevalt et minu Alfa ainuke on, kellel tuleks elektri diagnostikat teha :? Kõik tööd seisavad nii kaua ootel? :roll:



Aga jah, esindusest meeldis see, et toru tõstis meeldiva häälega naisterahvas , kes palus ka probleemi kirjeldada (mulle meeldivad asjatundlikud naised :P ), lubati kohe esimesel võimalusel üle vaadata (öeldi, et max 2 päeva).

UUS Alfa Romeo ESINDUS

#36
Käidud.

Teenindus maru kena ainult, et imelik on minna letitaha kus on a'la 1 telefon ja koopiamasin :lol: Auto pesti puhtaks, kõik sujus kenasti. Kui auto valmis, saadeti mulle sõnum.

Muidugi polnud midagi väga erilist vaja teha ka.

Lisaks kõigele soovitasid nad mulle 10W60 reissing õli, mis pidavat olema parem kõrgetel pööretel (temperatuuril), mille ma lasin neil ka sisse valada.

Kõige hea kõrval jäi nullimata pardakompuutris "distance to service"



Mina olen rahul 8)
a.k.a Anthrax

UUS Alfa Romeo ESINDUS

#37
Slicer wrote:Saab siis homme ka uus esindus ära proovitud. Täna vean oma auto TRK juurest kõie otsas Järveotsa, pea 4 nädalaga pole suudetud elektriku auto kallale saata :evil: Kalvo vabandas ka, et suur jama selle elektrikuga... aga kuidas ikka nii saab, vaevalt et minu Alfa ainuke on, kellel tuleks elektri diagnostikat teha :? Kõik tööd seisavad nii kaua ootel? :roll:


kle mis salapärane elektrijama see on Sul?
Tegelikult ma olen normaalne....

UUS Alfa Romeo ESINDUS

#38
No ma ei tea, hakkas asi nii pihta, et armatuuris jäi mõnikord põlema pihusti ikoon (punane) ja kui see põles, siis auto ei käivitunud (polnud nii, et auto üldse mingit häält ei teinud, vaid nagu lihtsalt starter ei vedanud lõpuni). Ja päris tihti tahhomeetri osuti samal ajal hüppas 1000pöörde pealt 7000 peale, (muidugi ilma reaalsete pööretega, lihtsalt osuti pani segast). Samal ajal kostus releedest mingit plõksimist (aku ümber -ruudu kujulised pisikesed klotsid), mõnikord ka õhulugeja juurest oli kuulda seda häält. Päris tihti auto lihtsalt sõidu ajal viskas selle pihusti ikooni põlema ja suri keset teed välja. Siis aitas mul see, et ühendasin akul korraks ühe juhtme lahti ja lasin oodata, ning ühendasin siis uuesti külge. Mõnikord läks kohe auto tööle, teinekord olen jamanud päris pikalt. On olnud ka juhuseid, kus polegi saanud autot käima ja on seisnud paar päeva ja siis käivitunud esimesel korral!

Aga jah, viimane kord kui see juhtus siis enam käima ei läinudki, ei kõie otsas tõmmates ega lükates, ning pihusti tuli põleb koguaeg. Sõber siin arvas, et võibolla õhulugeja viga (teadis omast kogemusest rääkida, et tal samamoodi Nissan 200sx ei läinud sellepärast tööle), või siis küünalde peajuhtmes (kui selline asi üldse on), et ükski küünal ei anna sädet, sest kui viga oleks mingi 1 küünla juhtmes, töötaks auto lihtsalt vähemate silindritega :roll:

Aku on täiesti uus Exide toodang täpsustuseks.



Loodetavasti esinduse diagnostika näitab ära,kust see jama algab...

UUS Alfa Romeo ESINDUS

#39
:roll:



kiirdiagnostika ütleb, et Sul on kuskil lühis :wink: tõenäoliselt pööretelugeja juures :wink: või siis motronic'u sekundaarreleedes



küünlajuhtmetega ära isegi mitte muretse -> neid ei ole (ainult sekundaarküünlad on olemas)

muuseas tahho hüpe on kõige konkreetsem lühisenäitaja (nimelt saab ta süüte keeramisel löögi peale ning kruvib osuti nii kõrgele kui võimalik :roll: )



variante on veel :wink:



P.S. kui pihustituli põleb ja auto ei käivitu, siis :roll: ei tasu seda kunagi nööri otsa panna (90% tõenäosusega ei juhtu midagi, 8% tõenäosusega ei saa autot käima, 2% tõenäosusega on oodata suurt ja ägedat remonti) :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

UUS Alfa Romeo ESINDUS

#43
vihjeks-> kõige suurem jama, mida seoses sellega tean oli kodanikul, kes vedas ja vedas ja vedas ja vedas... kuni lõpuks ei vedanud :lol:



ehk siis-> küte tuli peale, uputas mootori, väljalaske üle jõudis sisselaskesse ning siis sai sädet (probleem oli arvatavasti selles, et poolijuhe peksis üle)



Mõista mõista mis juhtus :roll:



EDIT: karpaga seda probleemi ei teki :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....