No ma ei tea, hakkas asi nii pihta, et armatuuris jäi mõnikord põlema pihusti ikoon (punane) ja kui see põles, siis auto ei käivitunud (polnud nii, et auto üldse mingit häält ei teinud, vaid nagu lihtsalt starter ei vedanud lõpuni). Ja päris tihti tahhomeetri osuti samal ajal hüppas 1000pöörde pealt 7000 peale, (muidugi ilma reaalsete pööretega, lihtsalt osuti pani segast). Samal ajal kostus releedest mingit plõksimist (aku ümber -ruudu kujulised pisikesed klotsid), mõnikord ka õhulugeja juurest oli kuulda seda häält. Päris tihti auto lihtsalt sõidu ajal viskas selle pihusti ikooni põlema ja suri keset teed välja. Siis aitas mul see, et ühendasin akul korraks ühe juhtme lahti ja lasin oodata, ning ühendasin siis uuesti külge. Mõnikord läks kohe auto tööle, teinekord olen jamanud päris pikalt. On olnud ka juhuseid, kus polegi saanud autot käima ja on seisnud paar päeva ja siis käivitunud esimesel korral!
Aga jah, viimane kord kui see juhtus siis enam käima ei läinudki, ei kõie otsas tõmmates ega lükates, ning pihusti tuli põleb koguaeg. Sõber siin arvas, et võibolla õhulugeja viga (teadis omast kogemusest rääkida, et tal samamoodi Nissan 200sx ei läinud sellepärast tööle), või siis küünalde peajuhtmes (kui selline asi üldse on), et ükski küünal ei anna sädet, sest kui viga oleks mingi 1 küünla juhtmes, töötaks auto lihtsalt vähemate silindritega
Aku on täiesti uus Exide toodang täpsustuseks.
Loodetavasti esinduse diagnostika näitab ära,kust see jama algab...