Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#31
no...jahm... vin koodi pole ühelgi alfal(164) mis mul on old tunnistanud jorsside andmebaas-ei tea kas viga nende sisestamises või programmi puudulikkuses... :roll: ja no olulist vahet teiste autodega pole hindade suhtes-kasvõi nt ford probe v6... seal veel vähem ruumi...ja veel rohkem jama.. seal ongi viga, et kõik tahavad võidusõidu auto mootorit, kuid keegi ei taha seda hooldada nii naq peaks-see on kahtlematta kulukas... aga kui seda sihtotstarbeliselt kasutad, siis tuleb raha välja käia...

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#36
Njh.. teema ei vasta enam pealkirjale imo :roll: :roll:


inz164 kirjutas:mul on hoopis parema poole oma 8)
Alguses olin kahevahel, aga panin tuled põlema ja uurisin väheke neid - Uuema tüübi oma läheb nagu rohkem peale! Kui palju sa küsiksid selle tule eest inz164 :) ?



Muide.. sain siis pilot motorsist vastuse:



Rihma vahetus koos kõikide vajalike juppide ja tööga: 10990.-

Siduriketas: 2647.-

Survelaager 1080.- (autoosad.ee - 144.-)

ja ta ei jõudnudki korvi ja töö hinda öelda.. ega eriti ei huvitandki :?



(tegemist muidugi A varuosadega)



EDIT:



Mis arvate.. kas sellist asja on mõtet tellida.. see kah hea et DVD variant ja pärast saaks kasvõi foorumlastele koopiaid teha vms. :wink:

http://cgi.ebay.co.uk/ALFA-ROMEO-6-90-1 ... dZViewItem



EDIT´:



survelaagri hinnaga oli mingi arusaamatus jah.. helistasin üle ja 1080.- maksis (esimesel korral kuulsin 10080, aga ma 24h ca magamata kah)
Viimati muutis AaduT, 14 Mär 2008, 17:29, muudetud 2 korda kokku.

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#43
AaduT kirjutas:Njh.. teema ei vasta enam pealkirjale imo :roll: :roll:
inz164 kirjutas:mul on hoopis parema poole oma 8)
Alguses olin kahevahel, aga panin tuled põlema ja uurisin väheke neid - Uuema tüübi oma läheb nagu rohkem peale! Kui palju sa küsiksid selle tule eest inz164 :) ?

Muide.. sain siis pilot motorsist vastuse:

Rihma vahetus koos kõikide vajalike juppide ja tööga: 10990.-
Siduriketas: 2647.-
Survelaager 1080.- (autoosad.ee - 144.-)
ja ta ei jõudnudki korvi ja töö hinda öelda.. ega eriti ei huvitandki :?

(tegemist muidugi A varuosadega)

EDIT:

Mis arvate.. kas sellist asja on mõtet tellida.. see kah hea et DVD variant ja pärast saaks kasvõi foorumlastele koopiaid teha vms. :wink:
http://cgi.ebay.co.uk/ALFA-ROMEO-6-90-1 ... dZViewItem

EDIT´:

survelaagri hinnaga oli mingi arusaamatus jah.. helistasin üle ja 1080.- maksis (esimesel korral kuulsin 10080, aga ma 24h ca magamata kah)


kui sa juba ebay -s manuale vaatad siis leiad juppe ka vb muidugi mitte a varuosasid 8)

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#44
inz164 kirjutas:loll küsimus

kuidas üldse hinnata rullikute seisukorda 8)


lihtne-> võtad rulliku keskelt kahe näpuga kinni ja lööd hooga veerema (vaatad esmalt kas rulliku VÄLINE pind on korras)



kui laager on korras, ja hoog on piisav siis kaob kannatus enne, kui rullik seisma hakkab jääma :roll:



Juhul, kui ta hakkab viskama või krudiseb või on vaikselt näpuvahel keerates tundub nagu mingi koha peal jääks kinni, siis on kolm võimalikku põhjust:

1: määre-> isegi kinnisest rullikust tuleb pika aja väljel määre välja (eriti kui on tegemist mootori allosas olevaga, kuhu vesi peale võib pritsida)-> lahendus: võtad laagri lahti ja määrid mis kole

2: võõrkehad laagris-> liiv, muda, mäsa, mesi vms... Lahendus: laagri serv lahi (laagrid on reeglina kahepoolselt kaetud) ning laager ära puhastada

3: kuulid koos: see on kõige kehvem variant... kuulid on vahetatavad, kuid tavaliselt on ka "jooksurada" kulunud :roll: mõtekam on otsida sobiv laager ning laagri sees ja ümber olevad asjad uue laagri sisse suruda VÕI uus rullik muretseda :wink: (ts@vahetanud eelmises elus remondi käigus sigakallis laagris kuulaagris kuule :mrgreen: hinnasääst oli masendav ... õigemini :roll: kasu oli meeletu :lol: -> klient oli juba pumba remondiraha üle kandnud ning tal oli vaja töötavat pumpa kiiremini, kui laagri oleks saanud .... 10 kuuli x 50 senti tükk x 25min versus 1200.- )





Juhul, kui on tegu hammastega plastrullikuga, siis jaaa... vahetad mis ludiseb... põhjus siis selles, et plast kulub... ja hakkab lõpuks tükke eritama :lol:



Sügav OT möllab siin jälle :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#45
Viimane postitus oli küll vägagi teemasse imo. Teemaks ju mu auto koos kõigi oma heade ja ´veadega (<õigekirjas kõlaks imelikult :D )´ ja kuna mu eesmärk on praegu võimalikult säästlikult auto korda saada siis on just sellised postitused nagu see viimane mulle asendamatud :lol: :lol:



+Suht igasugune õpetlik jutt 164 kohta on (vähemalt mulle) huvitav :) :wink:





EDIT:



Avastasin, et kui kohapeal seisan autoga ja mootor töötab, tõuseb jahutusvedeliku temperatuur ca. 100 kraadini. Seevastu sõites aga langeb temp. 30 ja 40 kraadi vahele. Mõtlesin, et näidik paneb segast, aga peale sõitu tõmbasin kohe kapoti lahti ja oligi mootor täiesti leige, kätt võis vabalt mootoril hoida. Lasin siis käia tal kohapeal mingi 5-10 min ja näidik näitas jälle ca 100C´ ja siis enam kätt mootoril hoida ei kannatanud, nii et näidikul olnud arvud vastavad reaalsusele...



-Kas see on normaalne ja kui ei ole, siis milles asi võib olla?





Üks huvitav asi mida veel tähele pannud olen on see, et ühtlasel maanteesõidul justkui jätaks mõni silinder vahele - auto jõnksutab. Seda on väga vähe tunda, mõni kaassõitja polegi sellest aru saanud, kuid ennast natukene häirib. Kiirendamise ajal aga on mootori töö täiesti ühtlane.



-Kas keegi oskab sellest midagi arvata?
cron