Page 3 of 4

läbu käigukastide teemal

Posted: 19 Mar 2008, 22:59
by ts
olla nii kuulda küll :roll:



kui vaatad, siis seal on skeemidel märge-> kiirendades.... Kui tegemist oleks aeglustamisega oleks skeemil natuke teine pilt (ehk siis käik alla oleks sinine)



mis aga puudutab järjestiklülitusega kasti, siis neid on tehtud autodele aegade algusest peale 8)



Lihtsalt mingil hetkel muutusid autojuhid dumbjuuseriteks ning hakkasid eelistama vabakäiku :roll: ja võimalust vaadata, milline käik sees on ja ja ja nii edasi....



Muuseas-> järjestikkastid on alati teinud ilma võidusõidus :roll: Nüüd lõpuks on (tervitused selespiidile) olemas korralik süsteem mis võimaldab kiirelt ja asjalikult asjadest aru saada ning käiku lülitada 8)



P.S. vaevalt, et keegi oleks 70-80-datel tahtnud omale autosse arvutit käike vahetama (tegelikult on tänapäevased ECU-d kiiremad ja võimsamad, kui tolleaegsed hiigelsuured lauaarvutid :lol: )

läbu käigukastide teemal

Posted: 19 Mar 2008, 23:55
by starfild
Luman wrote:
starfild wrote:(üle 150K läbisõiduga masinad kahjuks vajavad veermiku remonti juba).
Krt, näidake mulle palun tänapäevast autot millega saab 150k läbi sõita eesti teedel nii, et see veermiku remonti ei vajaks... :roll:


Seda ma räägingi, et ma ei viitsi jännata ilgelt palju sõitnud masinatega ja vahetada asju.

läbu käigukastide teemal

Posted: 20 Mar 2008, 00:09
by E.T.
kurat



ei andnud rahu



TS - von tebe ur quattro ;) see on nich normal väljalase, see hakkab juba meenutama korstent...


Image


ja rohkem juttu http://www.speedmagazine.org/bilrep/urq ... uattro.htm



aga tagasi kastiteemasse, siis...

selleks et teada mis käik sees on ei ole vaja vabakäiku ometi?

läbu käigukastide teemal

Posted: 20 Mar 2008, 00:51
by ts
replica 8)



aga real thing :twisted: :twisted:



http://www.youtube.com/watch?v=yJjBzSKN7LE



aga lõpetame ehk selle R5TQ temaatika ära

läbu käigukastide teemal

Posted: 20 Mar 2008, 01:21
by E.T.
ok



no more R5T teemat



(kuni järgmise korrani :D )

läbu käigukastide teemal

Posted: 20 Mar 2008, 01:46
by arturASE
Rääkige asjast rohkem jah palun:D

Ehk mida võiks/peaks selle kasti puhul eriti jälgima. Korralikud õlivahetuse välbad? Ja kuidas koormusele vastu peab(täis gaasiga kiirendused näiteks)?

Ei oskagi midagi täpsemalt nagu uurida, siin tuleb selline tekst tarkadelt ei mitte mõmmigi ei saa kohtati aru:D

Aga eks see ikka ole nii, et kuidas sina autole, nii auto sulle.:P

läbu käigukastide teemal

Posted: 20 Mar 2008, 01:47
by inz164
kunagi parandati kämakaste saepuruga 8)

läbu käigukastide teemal

Posted: 20 Mar 2008, 10:59
by ts
ÕLIVAHETUS-> ÕLIVAHETUS-> ÕLIVAHETUS !



ja loomulikult külmana mitte pedaali põhja lajatada (seda nii mootori, kui ka kasti seisukohalt lähtudes)



Planetaarkastide suurim eelis muuseas on see, et neid ei ole sõiduga võimalik tappa-> eriti, kui on tegemist elektroonilise juhtimisega



seega ole korralik ja kast on sinu vastu samuti korralik

läbu käigukastide teemal

Posted: 20 Mar 2008, 11:12
by janes
Nuh jah, vabakäigu leidmine järjestiklülituse korral on tõesti sahmerdamine.

Samas lisaks selespeedile on ka baieri SMG 'robotiseeritud' tavakast.

läbu käigukastide teemal

Posted: 20 Mar 2008, 11:26
by ts
ts wrote:
E.T. wrote:on plaan ühte 3 seeria baierlast lähiajal näppida millel omaniku väitel on dsg küljes ;)
:mrgreen:

Busted Again!

BMW sõimab enda kasti SMG-ks :lol: ning see on ühe siduriga ja kas kuue või seitsmekäiguline :roll:

DSG on topeltsiduriga (BorgWagneri toodang) ning baieri sõidukitel kannab see tähist M DCT (getrag) ning on saadaval vaid uutele (al 2008 veebruar) M3 indeksiga tulevatele sõidukitele

Kui Su tuttaval on M3, siis :roll: naiss.... (kui tegemist aga ei ole max paari kuu vanuse sõidukiga siis on sellel siiski SMG-> ehk siis ühe siduriga kast)


Jah-> kordamine on tarkuse ema :mrgreen:

läbu käigukastide teemal

Posted: 20 Mar 2008, 12:34
by E.T.
nii



nüüd tunen ennast päris lollina :D



:(

läbu käigukastide teemal

Posted: 20 Mar 2008, 13:10
by inz164
uurisin kunagi oma mersu automaatkasti kohta esindusest, et mis ja kuidas. vastuseks öeldi, et hooldusvaba ja koos autoga kunagi lammarisse. muidugi see on tõsi, et kast nagu mootorgi tuleb soojaks sõita, ennem kui ruunama hakata 8)



venna hondo jazzul on äge käikar saab roolilt käike vahetada kui tahtmist on. harjutasin kunagi paar nädalat ja sain päris käppa 8)

läbu käigukastide teemal

Posted: 20 Mar 2008, 13:10
by ts
E.T. wrote:nii

nüüd tunen ennast päris lollina :D

:(


:? mispärast? :(

läbu käigukastide teemal

Posted: 20 Mar 2008, 13:19
by inz164
ts wrote:
E.T. wrote:nii

nüüd tunen ennast päris lollina :D

:(
:? mispärast? :(


tegelt on see targa inimese tunnus 8)

läbu käigukastide teemal

Posted: 20 Mar 2008, 13:52
by E.T.
miks lollina või?



sellepärast et ajan suust kontrollimata termineid välja :(

kiirustan - ei süvene ja teen vigu