Maserati 222 SR, 1994, Luman

#31
Alfa 75 evo ja lihtsalt 75 turbo erinevused.


kerepaneelid, veelgi tugevdatud jõuülekanne, ning standardmootori tasemele deforsseeritud mootor



Tegelikult on siis tegu homolgeerimissõidukiga 8)



Tõsi ta muidugi on, et neid ikka eriti leida ei ole võimalik küll



p.s. lubatud kaalud ja kaalujaotus kah 8)

1. BT kupeed 58-42 (@1220kg) sedaan-> 56-44 (@1370kg)-> rööbe ees 1442 taga 1453

2. TB 75 50,9-49,1 @1120kg-> rööbe 1396/1382 :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#32
ts wrote:p.s. lubatud kaalud ja kaalujaotus kah 8)
1. BT kupeed 58-42 (@1220kg) sedaan-> 56-44 (@1370kg)-> rööbe ees 1442 taga 1453
2. TB 75 50,9-49,1 @1120kg-> rööbe 1396/1382 :roll:


Nende BT kaalud suht varieerusid minu teada ka sõltuvalt sellest kas tegu oli 18v või 24v mudeliga ja 222(eksport variantide) ja 228 kaaludes oli ka minu teada mingi vahe.



Neid andmeid vaatasin ma maserati ametlikult kodulehelt. Kuigi kohati tundub see kaalu teema neil seal väheke kehtlasena.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#35
cyber wrote:Sellise raha eest peabki mingi 5 tükki ostma ja siis saab ehk 1 korraliku kokku sealt...


:roll:



kui selliseid ostad 5 tükki, siis saad kokkuvõtteks omale 5 keret ja pool tehnikat pead ikka ostma :roll:



muuseas-> mis teeb Maseratist Maserati?


Image


vot selline ovaalse kujuga kell, mis antud sõidukil on vahetatud mingi haige plastkänaka vastu :roll:



rääkimata siis ukselinkidest, iluliistudest, polstrist (mida veel võibolla kuskilt 5 auto pealt saaks :roll: ) ning siseõhusüsteemist (mis on antud sõidukil lihtsalt vasakule ää pandud)



kui juba siis juba-> kapotialust vaadates võib eeldada, et kolmandik elektrist asjadest ei tööta üldse (või töötab valesti), pidurisüsteem on hukas (ei tea mina, millal autodesse musta pidurivedelikku pandi), jahutussüsteem on osaliselt isetehtud-hästitehtud, tihendid lekivad õli, rihm on teadmata ajal viimati vahetatud, küll aga on klapikambri kaane tihend vahetatud vana hea tadatuntud ning kõigi poolt palavalt armastatud hermeetiku vastu :?



ainsaks plussiks on see, et kroon ei ole maas käinud (pikema aja vältel)



Kui see kõik viia üle veermikule ja jõuülekandele, siis võibolla (võibolla) on võimalik piirduda poolte sõlmede vahetusega :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#36
Selliste laipade vastu mul puudub igasugune huvi. Vabatahtlikult ma endale sellist õnnetust kaela ei võta. Hetkel on asjast selline mulje jäänud, et tuleks vaadata kõige korralikum, mis leida on ja see võtta, siis on ehk lootus, et see kooselu väga raskeks ei lähe.

Aga nagu me teame, siis tark ei torma :wink:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#37
:roll:



jaa sedand küll-> ega see, et maksad auto eest 40-60keeksi ei tähenda kohe automaatselt, et see n paremas korras, kui 11keeksine auto :roll:



:)



hauever-> kui selle auto hind kunagi 6-7 kanti kukub, siis oleks asjal juba jumet :roll: (trimm+omalooming jms) võrreldes 40k maksvate sõidukitega (kus on samuti vaja midagi kohendada- näit istmed ja ülejäänud salong), kuigi korralikult BT-d jäävad ikka veel ulatusest välja :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#41
Üks hea tsitaat mida ma netist Maserati kohta lugesin:

"Ita diis placuit". That, I think, should be the credo for Maserati. The more cynical mind might wittily comment that "Caveat Emptor" would be appropriate as well, but we'll simply ignore them for the jealous Opel drivers they are.

It is a car you buy with your heart, not your mind. When you are forced to spend money on it, you should begrudge it no more than spending money on a vacation, a new television, new clothes. It is a luxury item for the bon-vivant and enthusiast and has more in common with that special bottle of wine you purchase at that special shop for that special occasion rather than the 24 cans of beer for the price of 14 at the local supermarket (which is great for other reasons).