Page 3 of 16

uus Giulia

Posted: 12 Jan 2010, 12:37
by E.T.
No 8C on minu silmis paraku oodatust PALJU AEGLASEM :( (vt kasvõi kohta topgeari ringiaegades...)
no ilu üle ei vaielda - õnneks on ilu valatud 8C joontesse ikka südamest.


TS ma ei saanud su võrdlusest esiveoliste osas lõpuni aru - kas see oli iroonia või mitte?
Kõlas nagu paraolumpia kommentaar, et vaatamata puuduvatele jäsemetele on itaalia sportlased üsna tempokalt finishi suunas roomamams.
:lol:


No eestis on enam vähem 1 korralik alfa - hr inkognito oma nimelt (müts maha senjoori ees).
kalvo ja harti omad ei ole ammu enam avalikult kiirelt sõitnud minule teadaolevalt...
ja mr tom q4 sõitis soome...
röövlinnu q4 on ka vist samasugune puzzle garaazis nagu ta oli seda aasta ja kaks tagasi - ilma erilise eduta.


NB! Hea, et me topicus püsime.

uus Giulia

Posted: 12 Jan 2010, 13:01
by janes
assa kus nüüd tuli hala :lol: kisti ajaloost lahti ja palju aeglasem :grandpa: :grandpa:

Reaalsus on ju suht OK viimase kahekümne aasta arenguid vaadates, noh MITO :icon_silent: samas näitab vist suht korralikke müüginumbreid

uus Giulia

Posted: 12 Jan 2010, 13:02
by ts
::itpnt::

täpselt selline poolirooniline kommentaar oligi - mis seal salata-> 156 ja nt A4 ei kannata vedrustuse ja roolitunnetuse koha pealt just eriti võrdlemist :mrgreen:

mis puutub 8C kiirusse, siis tõsiselt kiireid alfasid ei ole tehasest tänavale ehitatud peale teist ilmasõda mitte ainsatki (väikese mööndusega 105 GTA) need on ikkagi tulnud teistelt/kolmandatelt osapooltelt (Zagato, Autodelta, Callaway jne)

"Korralike" alfade nimekirja aga oled tervitatud pikendama :reading:

uus Giulia

Posted: 12 Jan 2010, 13:11
by janes
krt, tegelikult on ju ainult üks mittekorralik alfa, nimega Arna :icon_hi:
Ja Mito on nagu väike austusavaldus talle.
Seega 1,5 mittekorralikku.

uus Giulia

Posted: 12 Jan 2010, 13:18
by ts
:icon_wtf:

mismõttes on Arna mittekorralik :?:

Alfa nagu muiste kohe [kes veel ei tea, siis Arna juhikohast ettepoole jäävad komponendid on viimseni pärit Sud'i pealt)... seega võiks öelda, et tegu on kolmandiku osas korraliku autoga :icon_angel:

pigem pakuks läbi ajaloo mittekorralikuks Ondine nime kandvat käkerdist :icon_wtf: (eestis neid õnneks ei ole :P )
Image

aga jah-> hea on teemas püsida :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

uus Giulia

Posted: 12 Jan 2010, 13:30
by janes
ses möttes, et jube pa..
aga ondine ei kandnud vist isegi alfa embleemi, ses mõttes ei lähe arvesse :icon_hi:

uus Giulia

Posted: 12 Jan 2010, 13:50
by E.T.
janes wrote:Reaalsus on ju suht OK viimase kahekümne aasta arenguid vaadates, noh MITO :icon_silent: samas näitab vist suht korralikke müüginumbreid

JaJah - müüdud mitosid eestis:

1

Korralik tulemus :P

-*-

prooviks temasse tagasi jõuda?

uus Giulia

Posted: 12 Jan 2010, 13:56
by janes
no sul on võimalik müüginumbritele eestis kaasa aidata :oops:
pidasin silmas tehase kui sellise mudelikohaseid müüginumbreid.

aga, ondinel vist siiki alfa logod peal :oops:

uus Giulia

Posted: 12 Jan 2010, 17:01
by E.T.
Kütame veel offtoppi teemasse:

- kallis, ma kingin sulle ferrari!
- mismõttes, ma ei taha sellist edevat itaalia autot, mul on väga hea volkswagen praegu!


http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=28432637" onclick="window.open(this.href);return false;

uus Giulia

Posted: 18 Jan 2010, 22:13
by passione
E.T. wrote:...
- kallis, ma kingin sulle ferrari!
- mismõttes, ma ei taha sellist edevat itaalia autot, mul on väga hea volkswagen praegu!
Samas jälle üks tantsiv hobune päästetud poekäru staatusest....lahtine moderne "HitlerMobiil" sobib selleks vast nati paremini küll...

Või veel hullem sellisest saatusest
Image
Aga korraks teemasse tagasi tulles (või vähemalt natukenegi) tahaks väga loota, et koos 159 asemikuga tuleks uus tuul ka alfa kupeede sekka ja mudeli rivi saaks sisaldama ka edaspidi vähemalt 2 isendit. Miks mitte üks neist tagaveoline.

uus Giulia

Posted: 19 Jan 2010, 00:43
by E.T.
passione wrote:lahtine moderne "HitlerMobiil"


Aga korraks teemasse tagasi tulles (või vähemalt natukenegi) tahaks väga loota, et koos 159 asemikuga tuleks uus tuul ka alfa kupeede sekka ja mudeli rivi saaks sisaldama ka edaspidi vähemalt 2 isendit. Miks mitte üks neist tagaveoline.
Aga miks mitte mõlemad tagaveolised ?

Ja meenutus HitlerMobiili algusest
Image

uus Giulia

Posted: 19 Jan 2010, 11:50
by passione
Sest brera ei kao veel ilmselt niipea kuhugi(arvestades GT ja GTV pikka iga) aga loogiline samm oleks midagi sportlikumat (kahjuks ma kardan et, tuleb jälle pisike mootor steroidide peal) ja ei mingit V6 urinat :(


http://www.youtube.com/watch?v=o9aoHuQnzfs gtv 3.0
http://www.youtube.com/watch?v=bk8Eoh9qPDQ GTV6

uus Giulia

Posted: 18 Feb 2010, 14:25
by Slicer
Kuidas selline 159 järeltulija meeldib :D ?
http://www.motors24.ee/artiklid/Automaa ... ptist.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Image
Image
Natuke ulme on ja tagaosa võiks "terviklimum" olla Eriti "Alfalikke" jooni ma siit ei leia, aga mis te arvate.

uus Giulia

Posted: 18 Feb 2010, 16:06
by AaduT
Noo väga proo minuarust. Arvestades seda, et skets on alati mõnevõrra lennukamalt joonistatud kui tootmisse jõuedev auto, siis on oodata midagi head, sest sketsile on päris kõrge lend antud ::itpnt:: . Pöidlad peos.

uus Giulia

Posted: 18 Feb 2010, 16:47
by Slicer
Muidugi kui tootmisse jõuab vähegi sarnane mudel, siis tagavedu on MUSTHAVE. Ja kui selline tänaval vastu tuleb siis on küll vist tunne, et käes on 22 sajand.