Page 3 of 3

gaasipedaal ja kütusekulu

Posted: 07 Sep 2008, 23:28
by K.Kotkas
ts wrote:155 (suverehvidega)-> 8-8,5 [talverehvidel 8,5-9]-> tehas lubab keskmist 9


WHAO! alla 9 ???? ma ei saanud kunagi rohkem kui 350-360 km paagitäiega ...



hr proffessor on seal midagi tuuninud...

gaasipedaal ja kütusekulu

Posted: 08 Sep 2008, 00:37
by ts
K.Kotkas wrote: hr proffessor on seal midagi tuuninud...


Kas just tuuninud aga... kui kapoti all ringi uitasin ja igasugu "eluterveid remondivõtteid" signa ja kaabelduse juures parandada püüdsin, siis leidsin natuke midagi :mrgreen:

Nimelt oli temp andur vahelduva eduga massis-> aegajalt koos spido ja õlikella saatjaga :evil: tundub, et makimehed/signamehed/keegi hiljem veel? olid hoogtöö käigus sikutamisega liiale läinud



P.S. tegelikult on siiski jätkuvalt võimalik saada vaid 300km paagitäiega läbituks :) :D 8) :twisted:

gaasipedaal ja kütusekulu

Posted: 08 Sep 2008, 00:54
by K.Kotkas
ts wrote:
K.Kotkas wrote: hr proffessor on seal midagi tuuninud...
Kas just tuuninud aga... kui kapoti all ringi uitasin ja igasugu "eluterveid remondivõtteid" signa ja kaabelduse juures parandada püüdsin, siis leidsin natuke midagi :mrgreen:
Nimelt oli temp andur vahelduva eduga massis-> aegajalt koos spido ja õlikella saatjaga :evil: tundub, et makimehed/signamehed/keegi hiljem veel? olid hoogtöö käigus sikutamisega liiale läinud

P.S. tegelikult on siiski jätkuvalt võimalik saada vaid 300km paagitäiega läbituks :) :D 8) :twisted:


Normaalne ... mitte ... voi noh ... kui 3 erinevat seltskonda võtavad mootori maha lapivad miskit, siis on see vist kurb reaalsus... hakkab looma nüüd juba ?

gaasipedaal ja kütusekulu

Posted: 08 Sep 2008, 10:54
by ts
K.Kotkas wrote:hakkab looma nüüd juba ?


:roll:



nooh-> nipetnäpet tööd on veel kõvasti [peaasi, et igav ei hakka] :roll: :

kliimapaneel on ikka veel taustvalgustuseta (vist leidsin üles tuksis oleva dioodi);

õlitemperatuuri ikka veel ei näidata;

klaasipesuvedeliku andur on ikka veel tuksis;

õlitaset kah ei näidata;

ventikas keeldub I kiirusel kategooriliselt töötamast (tundub, et radika küljes oleva takistiploki "ühendused" on juhtme läbi põletanud-> keegi on kunagi sinna originaalpistiku asemele paigutanud pistiku, mis on ühe numbri võrra suurem klemmist);

kojamehed ikka veel mämmerdavad (kuigi kaks korda määritud); sisevalguse automaatlülituseks tuleb ilmselt alarm välja vahetada (no pagan ma ei mõista, mis kirevase pärast pidi selle alarmiga ühendama);

gaasipedaal ja kütusekulu

Posted: 08 Sep 2008, 11:19
by E.T.
:twisted:



doktor on omale hea patsiendi saanud

gaasipedaal ja kütusekulu

Posted: 08 Sep 2008, 11:26
by AaduT
patsient on omale hea dohtri saanud pigem :D

gaasipedaal ja kütusekulu

Posted: 08 Sep 2008, 12:00
by Luman
Tuleb positiivselt mõelda. Minul tekib küll alati väga hea tunne, kui oma kätega midagi auto juures oskuslikult ära parandada suudan. Tavaliselt tekib kohe peale seda jube tahtmine sõitma minna :twisted:

gaasipedaal ja kütusekulu

Posted: 08 Sep 2008, 12:04
by E.T.
nagu 2 tilka vett

:!:

gaasipedaal ja kütusekulu

Posted: 08 Sep 2008, 15:48
by ar2r/33
Momendikarakteristik on bensukal ja diislil erinev, arv ise ei näita mitte midagi, loeb see mis pööretel seda juba jala al olemas on :) Mõistlikul töömahul (2l) on momendi saamine ikka keeruline, olemas mõned spetsiifilised mootorid a la V6 TB - 265@2500, samas klassikaline lancia 4-katlane turbokas - 285@5000. Pakun et kiiptuunitud 159 2.4jtd korraliku juhiga võib rajal vabalt igale vanemale 3l alfale püksid maha lasta.



PS ise ei ole diislifänn ja vaevalt et kunagi ostan :)

gaasipedaal ja kütusekulu

Posted: 08 Sep 2008, 15:57
by E.T.
lohaka ja kiire sirvimise tulemusel leidsin võimalikud chippimistulemused



2.4L JTDM 20V 147kw/400Nm + 20kw/55Nm

2.4L JTDM 110kw/320Nm + 20kw/55Nm



_



kindlasti on ka teistsuguste näitajatega chippe liikvel



_



piloti demodiislit proovides oli minek hästi ühtlane kohe algusest ning ei kustunud ära ka pöörete kasvades.



_





OT: väga positiivne oli, esiratta veolise auto kohta see, et ta ei hakanud kiirendades rooli närviliselt vibama käes isegi mitte pikivagudes.



_



vanematest 3L alfadest meenuvad

164Q4 - ei usu et sellest kiirem oleks traka

GTV - vast saab ka trakast ringiga mööda



164 - 138kW ... ei ole kuigi kiire auto, sellest vast saab mööda ka chippimata kujul

164 super, õige juhiga peaks kiirem olema.



-

tarberauast 156 2,5 oleks põnev koht... kergem auto ikkagi võrreldes 159-ga



GTA vast ei kuulu siia võrdlusse enam ;)

gaasipedaal ja kütusekulu

Posted: 08 Sep 2008, 16:09
by spark

gaasipedaal ja kütusekulu

Posted: 11 Sep 2008, 20:33
by inz164
täna arvutasin 159 kütusekulu

kurguni täis ja siis uuesti täis



auto kuluarvesti pakkus 10,7 l/100 km kohta

tegeliku kulu järgi tuli aga 8,95 l/100 km kohta



liialt suur erinevus

aga õnneks autojuhi kasuks 8)



olen harjutanud viimasel ajal kokkuhoidlikumat sõidustiili

mis eriti ei taha õnnestuda



lõpuks tabasin asja ära

bensuka stiilis sõitmine tuleb unustada ja

tuleb sõita ikka nii nagu diislitele kohane



esimestel päevadel näitas auto kuluks 17-19 l/100 km kohta



siis endamisi mõtlesin küll, et

kuramus oli siis seda vaja, sihuke masin hankida jne....



kolmandal päeval tekkis hirm hommikuse linnasõidu ees

et ei tea kui palju täna kütet kulub 35 km läbimiseks

aga natuke tööd enda jala ja pea kallal

ja kõik on kontrolli all 8)

gaasipedaal ja kütusekulu

Posted: 11 Sep 2008, 22:24
by E.T.
kas selle panniga sai nagu bentsukaga sõita või ?



http://www.pilotmotors.auto24.ee/detail ... ab339209l6

gaasipedaal ja kütusekulu

Posted: 11 Sep 2008, 22:44
by inz164
E.T. wrote:kas selle panniga sai nagu bentsukaga sõita või ?

http://www.pilotmotors.auto24.ee/detail ... ab339209l6


ei mittemingil juhul 8) :)