Page 3 of 10

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

Posted: 24 Feb 2017, 11:48
by ts
jeee ... paar koleasja likvideeritud
vanan.jpg
vanan.jpg (28.08 KiB) Viewed 6134 times
uusn.jpg
uusn.jpg (25.52 KiB) Viewed 6134 times
vana kang.jpg
vana kang.jpg (39.78 KiB) Viewed 6134 times
uukkk.jpg
uukkk.jpg (17.61 KiB) Viewed 6134 times
vanakk.jpg
vanakk.jpg (37.84 KiB) Viewed 6134 times
uuskk.jpg
uuskk.jpg (20.17 KiB) Viewed 6134 times
cuore on veel ootel, pumbatihendid samuti

negatiivse poole pealt tuleb asju ikka juurde-> nagu enamusel on ka sellel 156-l filtrikorpuse kinnitus lõhutud...

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

Posted: 02 Mar 2017, 12:47
by ts
5000 km vahekokkuvõte:

Soojendus- kuna marsruut on peas ja toimub automaatreziimil jälgisin termostaadi kontrolliks +4 juures temperatuurining selle järgi tundub termostaat korras olema- suur ring avaneb 85 kraadi juures.

Kütusest-kompuuter valetab kogu vahemaa keskmist stabiilselt pool liitrit allapoole. Tundub olevat mingi statistiline viga- siiani mõõtsin alati alates maanteest, täna tankisin enne linna sissesõitu. vahepeal kontrollisin kompuutrit trip B järgi igal sõidul (s.o. käivitamisest kuni kohalejõudmiseni) ning huvitaval kombel B-d loeb vahemikku 4,7-6,1 (sõltuvalt sõidutingimustest), enamikul kordadest jääb umbes 5,4-5,6 vahele
Keskmine kulu viimasel mõõtmisel 5,6, seega B näitab enamvähem õigesti aga paagis oleva hulga ja keskmise arvutamisel on mingi segadus.

Pumba tihendid on kohal, kuna aga -5 ülespoole jäävate temperatuuride puhul leket pole, siis jäävad "kevadesse" (eelduslikult saab olema aprillis üks tegemine koos filtrikorpuse kinnitamise, kõigi filtrite vahetamise, uue rihmarulliku, uksetihendi ja amordivahetusega... võib-olla jõuab ka natuke värviga tegeleda)

Veljendus on klaar (suveks tulevad PCW-d ning talveks tulevad teardropid)- pildid tulevad "kevadel" kui auto velgedele lähemale jõuab :-D

Makk mängib jätkuvalt ainult raadiot läbi originaalkõlarite ja arvatavasti kuni suve alguseni see ei muutu (kui just keegi koodiga originaalmakki hirmus hea hinnaga ära ei anna)

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

Posted: 04 Mar 2017, 13:01
by ts
received_1659606337399917.jpeg
received_1659606337399917.jpeg (157.19 KiB) Viewed 6031 times
Kaugelt näeb juba auto moodi välja :)

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

Posted: 13 Mar 2017, 14:46
by ts
huhh... kaks kuud möödas, 6000 km läbitud :eh:

praeguse plaani kohaselt siis kohe, kui läheb aprillis soojaks (Eesti suvi on teada tuntud selle poolest, et seda jagub igaks esmaspäevaks, kolmapäevaks ja neljapäevaks aprilli keskpaigast kuni mai lõpuni- ülejäänud aeg on sügis) tuleb ette võtta 3 suurt (tagaamort, rullikud ja kõrgsurvepump) ja 10 väikest (kaks lampi, stereo, uksepiirajad, luugivedrud, filtrid, õli jms) asja.

Positiivse poole pealt- hall 156sw on tänavapildis suht tavaline (laupäeval nägin kolme lausa)

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

Posted: 14 Mar 2017, 12:18
by lamp
166-e kohta vöiks sama öelda, tööl majaees konstantselt üks 156 sw V6 ja vahelduva eduga 166 3,0 ja 2,5 v6-ed :D

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

Posted: 24 Mar 2017, 09:36
by ts
hommikul tõmbasin ninaga- f* jälle

mida aeg edasi, seda hullemaks hais läks... jõudsin lõpusirgele ja vaatasin, et paagi näidik on kuskil veidra koha peal

noh mis seal ikka, parkisin auto ära ja kapoti alt hakkas tossu tulema...
kaks voolikut pilbasteks, umbes 15 liitrit kütust laiali...
f*kkkk.....

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

Posted: 24 Mar 2017, 10:04
by urmask
Eesti ajalooga auto?

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

Posted: 24 Mar 2017, 12:32
by ts
mitte täielikult aga jah...

esmane hinnang - KUI mingeid üllatusi ei tule, siis miljon raha, pluss veel miljon ja siis veel natuke peale... ÕNNEKS auto hämmastaval kombel tuld üles ei saanud (leke oli põhimõtteliselt 1:1-le kütusepihustiga) ning ehk õnnestub kiirelt mingi ajutine lahendus välja mõelda.

Probleem paistab olevat selles, et kõrgsurvepump või pumba tagasivool või midagi sellist on ummistunud ning seda juba mõni aeg tagasi - ma kah ei teinud sellest välja, kuna mingeid suuri anomaaliaid peale pisikese lekke pumbast polnud.

eks nüüd paistab, kuidas ja mida ma selle masinaga edasi saan teha

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

Posted: 24 Mar 2017, 15:32
by Alfa Romeo 33
Ah, mis diisliga mässad. Võta kohe selline aparaat, kisub suunurgad vähemalt ülespoole. :D
http://www.auto24.ee/used/2356269

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

Posted: 24 Mar 2017, 19:55
by ts
Kusjuures - see oleks üks äge asi küll ainult, et sõitmist on 24v jaoks veidi palju (täna sai selle autoga 7000 täis kaks kuud ja 10 päeva), tänane kütusekulu oleks muidugi v6ga väiksem olnud :)

Long story short- quickfix aitas praegu auto koju ära, eks homme paistab, mis edasi

Vahetasin välja vooliku ja klambrid ning nüüd on vaja kuskilt õige filtriotsaga voolik leida ning normaalse surveastmega kütusevoolikud, mis pumba survet kannataksid.

Filter on samuti vaja vahetada ning filtri liidesed ja kõrgsurvepump lahti kiskuda et vaadata, mis seal plokib...

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

Posted: 27 Mar 2017, 15:58
by ts
niisiis- diislivõhikuna sukeldusin esmalt veebi, et vaadata, mis on mis ning seejärel olles ennast varustanud teabega selle kohta, mis kus peaks olema sukeldusin kapoti alla tagasi ning...

no kurat - kapoti all olev torustik ja voolikute hulk meenutab küll veidike seda, mis tehasest võiks olla peale kruvitud aga... voolikud on kuidagi valed, klambrid istuvad valesti jne

Peaaegu selline tunne, et keegi on üle jala kunagi vahetanud välja või remontinud kogu seda pesa seal ning on kasutanud mitte ette nähtud ühendusi ja kuidagi sisetunne ütleb, et kui pumbani jõuan, siis on seal silikooni ...

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

Posted: 30 Mar 2017, 09:57
by ts
hommikul -4

auto tööle, kui shallalalallalalaaa ja äge, õudsalt kiire kah

sidur alla, tagumine käik sisse ja raks.. käigukangi põhi lõplikult pooleks.

f*kk jeee

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

Posted: 30 Mar 2017, 12:43
by urmask
Kaastunne, on vist õige sõna siin juures?
Kuidas üks auto jõuab sellisesse seisu? Et mida selleks tegema peab?

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

Posted: 30 Mar 2017, 15:44
by ts
156 puhul on asi lihtne-> käigukangi põhi on väga väga väga kehvasti konstrueeritud...

mingil hetkel hakkab see loksuma, siis hakkab pesast välja käima ja kui sellele ei reageeri, siis muutuvad lõtkud suureks, plast kulub ära/ venib välja ning mingil hetkel on romps ja olemas.

See põhi on sellist vatti ja vilet saanud, et masendav lausa (liimi, kuuma, kruve, seibe jne)- jällegi TEGELIKULT ma olin teadlik sellest, et asi on nutune aga kuna pidas, siis ei torkinud. OleKS-poleKS

Murdepunktiks osutus üks kruvi, mis oli lastud plasti sisse selleks, et natukenegi seda jama paigal hoida

vastuseks küsimusele-> see on ülimalt lihtne: ei kasutaja ei tohi mitte midagi teha peale sõitmise (kui kuskil on mingi jama, siis tuleb seda lihtsalt ignoreerida)

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

Posted: 30 Mar 2017, 15:46
by urmask
Auto viisakasse ja turvalisse sõidukorda taastamine veel tasub ära?

Teemat lugedes tundub, et sul on vaja doonorit või doonoriks...