Kysi pilotist- tavaliselt on neil hinnad ricambiga samas klassis (miinus saatmine)
Originaali ega replicat mujalt ei leia... Kuna pedaalid on standardmõõdus, siis saab sinna febi või impergom'i logovaba lullu paigaldada kyll aga...
Re: Suvaline pläma vol 2018
#32Tänud!ts wrote:Kysi pilotist- tavaliselt on neil hinnad ricambiga samas klassis (miinus saatmine)
Originaali ega replicat mujalt ei leia... Kuna pedaalid on standardmõõdus, siis saab sinna febi või impergom'i logovaba lullu paigaldada kyll aga...
Saatsin Pilotisse kirja ja vaatab kas neil leidub originaale.
Neid logovabasid katteid ma vaatasin, logo koht ümmarguselt on olemas aga see on tühi. Näeb väga retarded välja. Pigem siis juba üldse ilma mingisuguse ümmarguse kohata logo jaoks.

If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma vol 2018
#33Millised 159 kulukamad artiklid on? Kuidas sillad vastu peavad? On mingeid detaile, millele tuleb ostul tähelepanu pöörata?
Küsin ikka bensuka kohta, diislid oma tehnikaga ons nagunii kallimad ja ca 15 tonnise ja vähema aastaläbisõiduga ei tasuks diisel niiehknaa ära.
Küsin ikka bensuka kohta, diislid oma tehnikaga ons nagunii kallimad ja ca 15 tonnise ja vähema aastaläbisõiduga ei tasuks diisel niiehknaa ära.
Alfas are for nice people...
Re: Suvaline pläma vol 2018
#34Eks sildade vastupidavus sõltub rohkem sellest kas väldid auke või lased neist läbi. Venna 159'l ei ole pidanud veel selle poole aasta sees mingeid sillaosi vahetama. (Peale korralise hoolduse, õlid ja filtrid polegi pidanud muu peale kulutama hetkel. PTÜI, PTÜI, PTÜI.)albertini wrote:Millised 159 kulukamad artiklid on? Kuidas sillad vastu peavad? On mingeid detaile, millele tuleb ostul tähelepanu pöörata?
Küsin ikka bensuka kohta, diislid oma tehnikaga ons nagunii kallimad ja ca 15 tonnise ja vähema aastaläbisõiduga ei tasuks diisel niiehknaa ära.
Hea kui oleks hooldusajalugu, eriti tähtis on see, et õli oleks vahetatud 5000km enne tehase soovitust. Tehas näeb ette 2.2 JTS mootoril õlivahetuseks 15000km aga see ei ole ketile hea - hakkab ajapikku välja venima ning selle vahetamine ei ole just odav lõbu. Õlivahetust tuleks ikkagi teha 10000km pealt - sellega saab vältida ka keti venimist ja kulumist.
Ostmisel tasukski seda jälgida, et kas kett on vahetatud, kui ei, siis mis on olnud õlivahetusel välbaks - mitme tuhande km pealt seda on lastud teha.
Kui läbisõit on juba seal 150000km ringis ja õlivahetus välp on olnud pikk ning ketti pole ka veel vahetatud, siis on põhjust karta, et Sul tuleb hakata seda lähiajal vahetama.
Lisaks tasuks silma peale visata ka esisilla talale, et see pole roostes ega läbivaid auke. Ka see jupp ei ole kõige odavamate killast.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma vol 2018
#35Pilotist sain vastuse ning laos neil enam neid pole ja tellida ka ei ole võimalik.
Seega, kui kellelgi plaan Ricambist midagi tellida, siis ehk ühendaks tellimused ning selle võrra teeks ka postikulu pooleks.
Seega, kui kellelgi plaan Ricambist midagi tellida, siis ehk ühendaks tellimused ning selle võrra teeks ka postikulu pooleks.

If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma vol 2018
#36Mul küll diisel 159 aga ega peale veermiku detaile muud sellist pidevat kulumaterjali ei olegi. Mootoris küll igasugu juppe vahetanud aga neid ei vaheta ka iga paari aasta tagant. Eesmised õõtsad on mul need, mis paari aastase vahega vahetamist tahavad, eriti ülemised. Tagarataste juures pole midagi vahetanud.
Re: Suvaline pläma vol 2018
#37niisiis- ei hakka täiesti eraldi teemat tegema aga mõni post tagasi arutlesime 6c teemal (tipo963) ning vaadates praegust seisu tundub, et 2020 on ikkagi overpromise
põhimõtteliselt juhtub sama asi, nagu Alfal ikka kipub juhtuma ning 963 (6C kupee ja spider) koos 950 (Giulia) kupeega liiguvad kuhugi 2022+ perioodi
selleks ajaks muidugi suudetakse ka 961(algetta) kalevi alla tagasi lükata (nagu tehti 941-ga) ning mis seal salata-> 952 (giulia) on selleks ajaks juba outdated ning vajab uuendamist... sama kehtib ka 949 (Stelvio) kohta....
kõige hämmastavam on see, et lubatakse aastamüüki 400 tuh autot, kuid kuidagimoodi ei õnnestu neil saada kätte lineup'i, mis seda toetaks. Olgem ausad->
940 (Giulietta) on varsti juba 10 aastat vana ja 955 (MiTo) juba on 10 aastat vana ning 4C lükatakse samuti kohe-kohe konveierilt maha
põhimõtteliselt juhtub sama asi, nagu Alfal ikka kipub juhtuma ning 963 (6C kupee ja spider) koos 950 (Giulia) kupeega liiguvad kuhugi 2022+ perioodi
selleks ajaks muidugi suudetakse ka 961(algetta) kalevi alla tagasi lükata (nagu tehti 941-ga) ning mis seal salata-> 952 (giulia) on selleks ajaks juba outdated ning vajab uuendamist... sama kehtib ka 949 (Stelvio) kohta....
kõige hämmastavam on see, et lubatakse aastamüüki 400 tuh autot, kuid kuidagimoodi ei õnnestu neil saada kätte lineup'i, mis seda toetaks. Olgem ausad->
940 (Giulietta) on varsti juba 10 aastat vana ja 955 (MiTo) juba on 10 aastat vana ning 4C lükatakse samuti kohe-kohe konveierilt maha
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2018
#38Käisin täna TRK's.
Seal nägin Kalvo uut ja ilusat mänguasja
Väga ilus pärlmutter valge 147 GTA. Ütleks, et parim värv 147 GTA'le.

Seal nägin Kalvo uut ja ilusat mänguasja

Väga ilus pärlmutter valge 147 GTA. Ütleks, et parim värv 147 GTA'le.



Re: Suvaline pläma vol 2018
#39Klge kas see Veloce on lihtsalt mingi sportlik pakett Alfadel või on need neljaveolised autod? (järjekordne rumal küsimus, ei suutnud kuidagi välja guugeldada seda)
Re: Suvaline pläma vol 2018
#40Need on neljaveolised jah. Võimalik, et sai tagaveoga ka Veloced, pole kindel.valmarv wrote:Klge kas see Veloce on lihtsalt mingi sportlik pakett Alfadel või on need neljaveolised autod? (järjekordne rumal küsimus, ei suutnud kuidagi välja guugeldada seda)
Re: Suvaline pläma vol 2018
#42
Kaabukergitus neile kes 159 kohta infi jagavad 
Muide, kas seda isendit on keegi oma silmaga näinud või on vähemalt naised saunas miskit rääkinud?
http://www.auto24.ee/used/2722750
Kõvasti alla hinnatud teine ja 159 turuhindki on ikka korda 2 kõrgem...

Muide, kas seda isendit on keegi oma silmaga näinud või on vähemalt naised saunas miskit rääkinud?
http://www.auto24.ee/used/2722750
Kõvasti alla hinnatud teine ja 159 turuhindki on ikka korda 2 kõrgem...

Alfas are for nice people...
Re: Suvaline pläma vol 2018
#43Pole 100% kindel aga kas see mingi hetk tagasi siin kuulutuste sektsioonis odavalt myygis polnud?
Giulietta koha peal- ei ole neliveoline. Giulia veloce on mandrieuroopas nelikveoline, briti saartel tagaveoline ning usas vist saab ise valida
Erinevus on mootoris, põrkeraudades, sisus ja nipetnäpet muudes asjades - q4 vist siinkandis selle turbobensiinikaga ilma veloce pakita ostetav ei ole
Giulietta koha peal- ei ole neliveoline. Giulia veloce on mandrieuroopas nelikveoline, briti saartel tagaveoline ning usas vist saab ise valida

Erinevus on mootoris, põrkeraudades, sisus ja nipetnäpet muudes asjades - q4 vist siinkandis selle turbobensiinikaga ilma veloce pakita ostetav ei ole

Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2018
#44albertini wrote:Kaabukergitus neile kes 159 kohta infi jagavad
Muide, kas seda isendit on keegi oma silmaga näinud või on vähemalt naised saunas miskit rääkinud?
http://www.auto24.ee/used/2722750
Kõvasti alla hinnatud teine ja 159 turuhindki on ikka korda 2 kõrgem...
Seda 88kW isendit ära küll ostma hakka. See pisike mootor ei jõua seda keret kohe kuidagi liigutada.

If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma vol 2018
#45right- see ongi sealt pärit, helista ja küsits wrote:Pole 100% kindel aga kas see mingi hetk tagasi siin kuulutuste sektsioonis odavalt myygis polnud?

piltidelt muidu paistab jumala OK (ainult esiklaas paistab praguline), selle raha eest on justnagu küll ja rohkemgi (kui muidugi kast laiali pole või midagi sarnast)
Tegelikult ma olen normaalne....