Brera

#31
alfanatico wrote:...värske autopedenduse kuukiri EVO nimetab brera lausa aasta pettumuseks, sest kogu evomeeskonnal oli niiöelda kumm pingul, et alfa nüüd tavai tehke üks vinge rakett sellest kontseptist, aga tulemus, hoopis imelik raske asjandus, istumispositsioon kõrge, mootor "talk the talk, but dont walk, the walk", mõne nurga alt nagu mingi jurakas, ilgelt raske... jne...
...vat siuksed lood sealpool sood :) ...a mida needmehed ka teavad :wink:


oleks baierist või stuttgardist selline auto tulnud oleksid arvatavasti kõik leilis ning räägiksid kuidas sakslased on õppinud autosid tegema :lol: ja ei pandaks ka massi pahaks :lol:

ja ausaltöeldes hakkaks ka ise saksa "kvaliteetautodele" teisiti vaatama :lol:



järjepidevalt vasardab peas mõte, et see brera vaalaraskune kere oli taotluslik mingi asja jaoks :roll: ei saa ju ometi olla, et kõik insenerid muutusid hoobilt ebapädevateks ja ei taibanud, et Alfa ei saa olla nii ülekaaluline :roll:

ootame siis ikka veel GTA-d (tegelikult peaks Breral olema kohti küll, kuskohast "rasvaimu" 300 kg vähendamiseks teha) ning loodame, et sellest tuleb midagi eee... väga erilist (ei tahaks veel spekuleerida, kuid miskipärast kinnistub kahtlane turundustriki moodi asi :twisted: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Brera

#35
proovisõit tehtud

minu meel on muutunud täiesti PÄRIS BRERA SUHTES :)



kui naeratuskramp laabub siis kirjutan objektiivselt. proovisõitu soovitan aga kõigile tõsiusklikele.



PS! minu pisike käpp leidis väga vähe ruumi gaasi ja piduri juures... ehk esimene pidurdus läks rahulikust kiirelt üle agressiivseks kui jalg lõpuks plastirägast kätte oli saadud ja pedaali tabatud!

Brera

#36
...proovisõiduks siis seesama punane metallik mis müügis jah?

novot ja nüüd lihtsalt oota paar kuud, kuni saadud positiivsed emotsioonid sirguvad suureks näljaks :lol:

Brera

#37
ma arvan, et tean klubilist kes selle punase omale tahab soetada, käisime koos ;)



ISSAND milline hääl ja tunne...



PS! mu tarbesõiduk tundus tõeliselt kipaka kajakina peale proovisõitu...

Brera

#41
fck ma kirjutasin just eepose siia ja see ei salvestund :S



vaatab, kui aega on proovin ehk uuesti... hetkel seda aega ei ole, et veelkord 20 min sulge lutsida ja sõnu seada.



LÜHIDALT



BRERA ON LOOM! ja seda looma taltsutada on fun ja mõnus, kes haugub (nagu mina seda tegin rumalusest) mingu proovigu ära elusuuruses kuni veel saab! kõik on paigas ja mingi kangide arvu jms jutt on asjata kade vigin, kui muud enam öelda pole.



PS! ainus miinus on pidurite poolel, minu käpad oleks seal oodanud veidi rohkem ruumi tegutsemiseks... ja noh, ülejäänud autost olid pidurid kuidagi tundetumad, vajasid sportlikku survet et rakenduda.



PS2! juhiistmest oleks oodanud rohkem armunu kirgliku kaisutuse moodi hoolitsust madalas asendis... oli teine loodud kõrgeks nagu kaptnei koht... kuigi pakkus tuge igas suunas vajalikul määral ja istuda oli tõsiselt mugav. aga ei iste ega pidurid ei ole faktid mis takistaks selle auto valimist.



AUTO TÕELISELE ENTUSIASTILE kellele meeldib sõita.

Brera

#43
no vaatame mis euroremonditud 156 omale saab külge

159 3,2 Q4 oleks ka auto mida pereinimesed võiks proovima minna :) eriti vagunkerega...



ehk siis BRERA on entusiastile, 159 pereinimesele kes ei saa omale brerat lubada aga tahab ka autoga sõita :P







PS! mul seda kaatrimuljet ei tekkinud... aga veidi raskepärasele olemisele ja suht lae alla tükkivale peanupule tõi see kerge valguskuma veidi visuaalset ja psühholoogilist leevendust küll... usun, et asjad mis algul on harjumatud tekitavad vastukajana kiljumist, kui ära harjuda siis on naeratus näol ...