Page 3 of 12
AR GTV V6 TB '96 Passione
Posted: 18 Aug 2010, 21:58
by passione
Luman wrote:passione wrote:Kes ütles, et ALFA'd on sõitmiseks....
Selles ei kahtlegi

kogemusi endalgi küllaga.
Üldiselt targemad mehed räägivad, et puuritud kettad ei ole eriti head, sest puurimine tekitab kettas pinged ja varem või hiljem nad kipuvad mõranema ning mida rohkem koormad, seda varem. Seetõttu soovitatakse pigem soonilisi kettaid. Samas sa need kettad puht kosmeetilistel kaalutlustel ostad, siis ilmselt pole suurt vahet, mis sa sinna alla keerad.
Siiski mitte ainult kosmeetilistel kaalutlusel, pigem teen valiku lõpuks ikka efektiivsuse ja välimuse vahel kompromissi leides......
AR GTV V6 TB '96 Passione
Posted: 18 Aug 2010, 22:07
by Luman
passione wrote:Luman wrote:passione wrote:Kes ütles, et ALFA'd on sõitmiseks....
Selles ei kahtlegi

kogemusi endalgi küllaga.
Üldiselt targemad mehed räägivad, et puuritud kettad ei ole eriti head, sest puurimine tekitab kettas pinged ja varem või hiljem nad kipuvad mõranema ning mida rohkem koormad, seda varem. Seetõttu soovitatakse pigem soonilisi kettaid. Samas sa need kettad puht kosmeetilistel kaalutlustel ostad, siis ilmselt pole suurt vahet, mis sa sinna alla keerad.
Siiski mitte ainult kosmeetilistel kaalutlusel, pigem teen valiku lõpuks ikka efektiivsuse ja välimuse vahel kompromissi leides......
Efektiivsuse osas vaevalt et sa tänavasõidul üldse mingit vahet tunned originaal või tuuningkettal, pigem annab see tunda rajal, aga kui pidureid parandada tahad, siis esimesena tuleks alustada klotsidest.
AR GTV V6 TB '96 Passione
Posted: 18 Aug 2010, 22:21
by passione
Luman wrote:.... siis esimesena tuleks alustada klotsidest.
Seda loomulikult.....ja eks kõige õigem oleks kogu pidurisüsteem ette võtta...
Eks samm haaval....

AR GTV V6 TB '96 Passione
Posted: 19 Aug 2010, 02:50
by H.E
Olgem ausad, siis effektiivsuse poolest piisab selles kontekstis ka originaalkettast, korralikust klotsist ja normaalsest vedeliust.
Mul on Pesool uus ketas, ferodo ds2000 ja dot5 ning mina pole ka VÄGA tugeva pingutamise peale saanud seda halvemini pidurdama... ennem hakkab jahutusvedeliku temp tõusma, rehv oma olekut muutma jne...
AR GTV V6 TB '96 Passione
Posted: 19 Aug 2010, 16:14
by PilotMotors
passione wrote:...
Ise pole teda juba kolm nädalat näinud
...
Omanikule üks väike pilt igatsuse leevendamiseks
Kui poleks neid väikseid "agasid", siis võiks juba sõitma minna :icon_thumbup:
Lugupidamisega,
Kalvi Nõmme
AR GTV V6 TB '96 Passione
Posted: 19 Aug 2010, 16:53
by -erik-
Ohoo...minu punn ka pildile mahtunud. Pudel veini teeninduse inimesele, kes viitsib mootorid ümber tõsta :icon_shh:
AR GTV V6 TB '96 Passione
Posted: 19 Aug 2010, 18:13
by Slicer
Ma olen juba kasti/d võlgu ;D
AR GTV V6 TB '96 Passione
Posted: 20 Aug 2010, 00:35
by passione
PilotMotors wrote:Omanikule üks väike pilt igatsuse leevendamiseks
:icon_thumbup: :icon_clap: .....igatsus leevendatud....natukene
-erik- wrote:Pudel veini teeninduse inimesele, kes viitsib mootorid ümber tõsta
:butt: V6 pudeltit veini ja 0,2 L pealekauba

AR GTV V6 TB '96 Passione
Posted: 20 Aug 2010, 00:39
by passione
Anthrax wrote:Olgem ausad, siis effektiivsuse poolest piisab selles kontekstis ka originaalkettast, korralikust klotsist ja normaalsest vedeliust.
Mul on Pesool uus ketas, ferodo ds2000 ja dot5 ning mina pole ka VÄGA tugeva pingutamise peale saanud seda halvemini pidurdama... ennem hakkab jahutusvedeliku temp tõusma, rehv oma olekut muutma jne...
Point taken....

AR GTV V6 TB '96 Passione
Posted: 13 Sep 2010, 11:04
by passione
:icon_hi:
Reedel sai siis esimene osa töödest joone alla ja ülevaatuse puhaste paberitega läbi. :icon_thumbup: :icon_clap:
Emotsioonid pärast esimest 600 KM on suurepärased. Hoolimata kodanik Uiskuri (üsna tõesest ja asjakohasest) märkusest, et hetkel on üsna suur osa 200 itaalia hobusest ilmselt kuskil jalutamas, on tal minekut rohkem kui küllaga. Igal käigul, ükskõik millistel pööretel ja vägagi mehise jorina saatel. Vahepeal on natuke naise tutika renooga põristatud ja alfatamisest väike vahe sees ning peab tõdema, et tunne oli seda ehedam ja vahe selgem. Kõige jahmatavam oli juhitavus. Ka hetkel all olevatel täiesti kohutavatel hiina lamellidel ei õnnestunud välja meelitada ühesgi kurvis pisematki vilinat. Ja kahe ööst teele hüpanud rebase teelt kõrvale põikamine viimasel hetkel möödus väiksemagi draamata. Rehvimüra muidugi kiirustel 120 ja peale on kõrvulukustav

Kuna päris palju läbitud teedest olid keskmisest kehvemas olukorras siis veel üks üllatus oli see kuivõrd mugav oli 16 tollistel üle auklike kruusateede seigelda. Seega siis otsustatud, et ka uued veljed tulevad 16''
Igatahes siinkohal tänusõnad kogu Piloti meeskonnale kes selle sinise "vanarauaga" on viitsinud (ehk viitsivad ka edaspidi)
mässata. :icon_hi:
Nüüd kui hammas juba verel, alustame siis
phase 2'ga
:icon_wave:
AR GTV V6 TB '96 Passione
Posted: 13 Sep 2010, 12:56
by Slicer
Palju Õnne! See on hea tunne, kui saad peale pikka ootamist mõnusalt kulgema hakata. Küll hobesed talli kunagi tagasi ka tulevad. Tuleb väheke meelitada

AR GTV V6 TB '96 Passione
Posted: 13 Sep 2010, 15:43
by passione
Tulevad tulevad
Slicer wrote:Küll hobesed talli kunagi tagasi ka tulevad
Küll nad tulevad...teeme talli tihkeks jälle ja küll nad siis sees püsivad...
AR GTV V6 TB '96 Passione
Posted: 13 Sep 2010, 15:59
by spark
vahetage niikauaks mootoreid - kuni punase kere tegemises on

, mis ta ikka seisab, läheb veel seest rooste.
aga see vist ole nõnna lihtne - sul ju föönga ikkagi
AR GTV V6 TB '96 Passione
Posted: 13 Sep 2010, 19:56
by passione
spark wrote:vahetage niikauaks mootoreid - kuni punase kere tegemises on

, mis ta ikka seisab, läheb veel seest rooste.
aga see vist ole nõnna lihtne - sul ju föönga ikkagi
Kui autodeltale 120K raha seljakotiga viia siis nad orgunnivad "täismõõdulise" mootori ja sebivad isegi superchargeri külge
Muidugi 320 hobust mis kõik karjudes esirattaid ründavad peaks olema üsna hirmutav kogemus, olgu see nii hea esiveoline kui tahes.
AR GTV V6 TB '96 Passione
Posted: 03 Oct 2010, 11:27
by passione
:icon_hi: väike update.
Tänu Piloti meeskonna kiirele tööle on nüüdseks ka klapiregull tehtud (esialgne ennustus ajakulule oli 3-4 nädalat-tegelikult sain kõne, et valmis juba järgmine päev :icon_clap: ) ja oma koha leidsid ka uued sisselaskevoolikud. Ühtlasi sai ka ületatud 30K piir :icon_crazy: aga ta on ka igat senti väärt
Silmapiiril paistab järgmiseks lekete eemaldamine, sidur ja
Powerfleximine. :butt:
Tihti taban ennast mõttelt, et miks oh miks eelmine omanik selle auto peale nii vihane oli.
Aga hea on vaadata, et isegi tänases kirjus tänavapildis suudab ta ikkagi veel nii mõnegi pea pöörata.
P.S Kas mõni GTV omanik tahaks mõni õhtu põristama minna? Hea oleks proovida vahet mõne teise mootoriga ::itpnt::