Page 3 of 3

Re: Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)

Posted: 05 Jan 2015, 16:21
by ts
[OT]

anna naise auto tagasi ja nõua selle asemele Giuliettat :mrgreen:

kui 1 või 2 kiirus vilistab, siis on kindlasti tegemist garantiilise asjaga-> eriti kui seda teeb kõigil positsioonidel. Vile tekib viltusest tihendist või klapist (ja ma arvan, et C4 armatuuri ei taha keegi vabatahtlikult ronida... erinevalt nt 156 omast, kus on kõik asjad kompaktselt paigas ja loogiliselt kättesaadavad)

[/OT]

Re: Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)

Posted: 06 Jan 2015, 22:55
by kapa98
Aitäh abi eest. Pean veel jälgima oma pinina/vilina olukorda. Viimati, kui esines, siis jäi mulje, et "lumehelbekese" nuppu vajutades jäi pinin vait. Ehk siis konditsioneeri või pumbaga seotud? Puhurite võimsuse muutmine pininas midagi ei muuda va muidugi, kui kõik puhumis-seadmed välja lülitada.

Re: Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)

Posted: 07 Jan 2015, 11:06
by H.E
kapa98 wrote:Aitäh abi eest. Pean veel jälgima oma pinina/vilina olukorda. Viimati, kui esines, siis jäi mulje, et "lumehelbekese" nuppu vajutades jäi pinin vait. Ehk siis konditsioneeri või pumbaga seotud? Puhurite võimsuse muutmine pininas midagi ei muuda va muidugi, kui kõik puhumis-seadmed välja lülitada.
Täida kliimasüsteemi :)

Re: Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)

Posted: 12 Jun 2017, 17:00
by kapa98
Image
See hetk, kui oled uhke kahe Alfa omanik.
Punane rakett müüdud.
Must nool kohe asemele ostetud.
Kiidan siinkohal Maanteameti iseteenindust. 5+. Kõik lihtne ja selge ja väga kärme.

Re: Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)

Posted: 13 Jun 2017, 10:28
by spark
kas must on 3,2?
pidurite järgi tundub :twisted: