AR 156 1,8 2002
#32Oleks nüüd tõsist nõu vaja, otsustasin korra veel üritada enne kui vanarauaks muudan selle auto. Mida helli nende sildadega teha, et nad ei kigiseks laguneks ja koliseks. Eelnevalt on tehtud absoluutselt kõikide esi ja tagasilla detailide vahetus, 3000 km pealt hakkasid uuesti kolinad kiginad, ülemised õõtsad vahetasin ringi, jälle kigisevad ja midagi kuskil koliseb ka. Üle viskab. Ühesõnaga millised varuosad ja kust kohast peaks paigaldama et ei peaks koos õlivahetusega ka uusi sildu paigaldama.
AR 156 1,8 2002
#33Äkki täpsustaks kelle toodangut sa kasutad.1120 wrote:Oleks nüüd tõsist nõu vaja, otsustasin korra veel üritada enne kui vanarauaks muudan selle auto. Mida helli nende sildadega teha, et nad ei kigiseks laguneks ja koliseks. Eelnevalt on tehtud absoluutselt kõikide esi ja tagasilla detailide vahetus, 3000 km pealt hakkasid uuesti kolinad kiginad, ülemised õõtsad vahetasin ringi, jälle kigisevad ja midagi kuskil koliseb ka. Üle viskab. Ühesõnaga millised varuosad ja kust kohast peaks paigaldama et ei peaks koos õlivahetusega ka uusi sildu paigaldama.
Ise ole paar viimast aastat kasutanud inglaste poolt pakutavat toodangut kuna Eesti kaubandusvõrk on üldjuhul vägagi röövelik.
http://www.alfaworkshop.co.uk/parts/156 ... ront.shtml
Siiamaani kestavad ja ei mingit kriginat.
TRW on tegelt sama mis OE kaup ainult tootekoodid on pealt maha käiatud

Kuna aasta lõpus hakkasid Lemförder stabika kondid pärast aastast kasutust haält tegema sai huvi pärast tellitud Meyle HD toodangut. See kuu peaks kätte saama eks näis kuidas kestavad.
OE versus Meyle HD
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147 ... -duty.html
Kuidas sul Alfa mootoriga lood on kas said juba mingit abi
AR 156 1,8 2002
#34Esimeste ülemiste õõtsade kääksumine on selliste ilmadega asi, millega tuleb lihtsalt ära harjuda vist. Üle lamavate politseinike sõitmisel on see igaljuhul 80%-l juhtudest garanteeritud. Võid proovida pukse mõne kummisõbraliku määrdega määrida, ehk on abi (siin näiteks on seda häda kirjeldatud: http://alfa156.net/tech/wishbone.html). Lisaks, kui kindel oled paigalduse kvaliteedis - selles, et kõik poldid värgid said pingutatud alles siis kui auto nelja rattaga maas oli (et sul puksid 3000 kildiga läksid) ja näiteks alumist õõtsa amordi küljest ülemise õõtsa otsas rippudes lahti ei kolgitud (ülemised šarniirid)?
Kolinad. Eesmised stabikapuksid on vahetatud? 156-l on need ees sellised, et kui tekib imepisike lõtk, on kohe kolin järel. Pane polüuretaanid (Powerflex, Superflex, Strongflex - kõik pealtnäha suhteliselt sama kvaliteediga kraam). Siis on vaikus pikemaks ajaks majas ja ei maksa need ka suurt midagi. Endisel 156-l sain puksid ja installi Pilotis vist isegi vähema kui 1000 vana rahaga tehtud. Ehk härra ts kommenteerib, kuidas need kestnud on.
Teine asi mis kohe pähe tuleb ja 156-l koliseda võib on roolilatt ja/või sisemised rooliotsad. Kui arvestada, et too auto on noore kuti käest pärit, kes eriti ette ei vaadanud, kust läbi lajatas (nähtud), poleks viimane variant eriti asi, mille üle imestada
. Koliseda võivad veel amordid, stabikavarraste otsad ja teoreetiliselt supportid (esimestel klotsidel on fiksaatorid alles?). Summuti ei käi kusagile vastu ja igasugused soojust peegeldavad plekid põhja all on kinni (kuigi need plekivad kipuvad pigem teatud pööretel resonantsist plärisema kui kolisema)? Pagassis ei ole midagi, mis aukudes rõõmsalt näiteks mööda varurattakoobast ringi hüppaks?
Veermikuosade tootjatest. Võta eparts.ee kataloog lahti ja tsekka sealt sillaosi. Neil on üsna hea featuur, mis näitab varuosa juures enam-vähem ära selle kvaliteediklassi (Ec - odav :icon_censored:, M - keskmise kvaliteediga, Pr - pigem kvaliteetne osa). Saad selle järgi enam-vähem pildi ette, et mis nagu võiks kõlvata ja mis mitte.
OE-tootja on/oli 147/156/GT-l TRW. Kui sul õnnestub nende kraami saada, siis võta. 166-le igaljuhul ei saanud ma möödunud suvi mitte midagi. Väljamaa foorumi juttude järgi on TRW oma sillaosade tootmise ära lõpetanud ja ainult pakendab nüüd mingil määral teatud markide sillaosi (disclaimer: kontrollimata fakt).
Ja enne kui auto metallihunti viid, tule paku mulle, võtan ta kilohinnaga ära
Kolinad. Eesmised stabikapuksid on vahetatud? 156-l on need ees sellised, et kui tekib imepisike lõtk, on kohe kolin järel. Pane polüuretaanid (Powerflex, Superflex, Strongflex - kõik pealtnäha suhteliselt sama kvaliteediga kraam). Siis on vaikus pikemaks ajaks majas ja ei maksa need ka suurt midagi. Endisel 156-l sain puksid ja installi Pilotis vist isegi vähema kui 1000 vana rahaga tehtud. Ehk härra ts kommenteerib, kuidas need kestnud on.
Teine asi mis kohe pähe tuleb ja 156-l koliseda võib on roolilatt ja/või sisemised rooliotsad. Kui arvestada, et too auto on noore kuti käest pärit, kes eriti ette ei vaadanud, kust läbi lajatas (nähtud), poleks viimane variant eriti asi, mille üle imestada

Veermikuosade tootjatest. Võta eparts.ee kataloog lahti ja tsekka sealt sillaosi. Neil on üsna hea featuur, mis näitab varuosa juures enam-vähem ära selle kvaliteediklassi (Ec - odav :icon_censored:, M - keskmise kvaliteediga, Pr - pigem kvaliteetne osa). Saad selle järgi enam-vähem pildi ette, et mis nagu võiks kõlvata ja mis mitte.
OE-tootja on/oli 147/156/GT-l TRW. Kui sul õnnestub nende kraami saada, siis võta. 166-le igaljuhul ei saanud ma möödunud suvi mitte midagi. Väljamaa foorumi juttude järgi on TRW oma sillaosade tootmise ära lõpetanud ja ainult pakendab nüüd mingil määral teatud markide sillaosi (disclaimer: kontrollimata fakt).
Ja enne kui auto metallihunti viid, tule paku mulle, võtan ta kilohinnaga ära

AR 156 1,8 2002
#35Niipalju on et ma sain ta selleks 3000 eks kilomeetriks ikka tutikaks, amordid, sisemised välimised otsad ja nagu ma juba ütlesin kõik, absoluutselt kõik on uus
. Lihtsalt ei kesta asjad. Kas powerflexi sarjaga auto liiga jäigaks ei lähe?
Metallihunt ei tule vist kõne alla, laps hakkas selle jutu peale nutma talle mingil põhjusel see punane meeldib
Mootor ok, külmaerror mingi, stend midagi ei näidanud ja käib kui kell praegu.

Metallihunt ei tule vist kõne alla, laps hakkas selle jutu peale nutma talle mingil põhjusel see punane meeldib

Mootor ok, külmaerror mingi, stend midagi ei näidanud ja käib kui kell praegu.
AR 156 1,8 2002
#36trw on kohati ja kehvasti, eriti uuematel autodel - pole lihtsalt tootmises, kui midagi hädasti vaja on siis viska mulle ps, saan vast hinda siluda saadaolevatel juppidel, tegelikult nad väga kallid polegi
AR 156 1,8 2002
#37Ma katsetan korra nende powerflexidega, saan garantiiga uued õõtsad tagasi pistan sinna külge.
Mida sellest sarjast arvata?
http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/pr ... ---gt.html
Mida sellest sarjast arvata?
http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/pr ... ---gt.html
AR 156 1,8 2002
#38kui tahad, et autoga sõitmine oleks ka teepeal nauding (ja ei peaks ka jäikuse regullimisega vaeva nägema) ... siis hangi parem need http://www.koni.com/index.php?id=190&L=01120 wrote:Ma katsetan korra nende powerflexidega, saan garantiiga uued õõtsad tagasi pistan sinna külge.
Mida sellest sarjast arvata?
http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/pr ... ---gt.html
kunagi sai TRK küsitud, mis maksavad ~12...15K EEK-i olid tookord ... täpselt ei mäleta ...
