Käib kolks :P
Posted: 01 Dec 2006, 22:03
Viisin siis täna hommikul auto TRK'sse kus pidi vahetatama, tagumised amordid, õõtsad, ja roolilati üks osa. Kella 17 paiku helistati ja öeldi, et need tööd said tehtud,kuid midagi palju palju hullemat avastati! Läksin siis kohale, ja mind viidi remondiruumi, auto oli veel lae all. Siis näidati kõige suurem viga kätte. Need kohad millega käigukast kinnitub sildade padja külge. 2 polti lähevad käigukasti põhja sisse külgedelt, siis kõige alumine poldi pesa, mis on teele kõige lähedamal oli lahti murdunud, seega ei sa silla küljes olev polt kinnituda enam käigukastis olevasse poldipessa. Ja üleval pool oli sama lugu. Ning praegu kogu käigukast toetub paarile poldile ja on umbes 3 cm alla vajunud ja käib vastu liikuvat esisilda. Kalvo ütles ka , et selle autoga on kas käinud kuskil trampliinil hüppamas ja põhi on läinud kõva laksuga vastu maad, või siis mingisugune mats on olnud. Aga see pole veel kõik. Tagumine sild ka kõver
Ma siin ennem "nutsin", et Fakto pakkus mulle tervet uut tagasilda 8k'ga, praegu see ei tundugi enam väga kauge tulevik olema
Ligikaudu pean arvestama sellega, et kui tahan seda murdunud käigukasti parandama hakata, tuleb kõigepealt see maha võtta umbes 2300kr töö ja siis see ära puhastada ja laiali võtta 2300 kr töö, siis alumiiniumi keevitaja juurde viia umbes 1000 kr töö ja kogu krempel samamoodi kokku panna. Arvestama pean vähemalt 8000 kr. Ning siis see tagasilla värk veel. Uuena on see 8200kr. Kuid ta andis mulle mudeli nimed mille tagasillad ka sobivad, hakkan romulatest pihta kõigepealt. Muidugi on veel see variant, et ostan kohe uue käigukasti (kasutatud) Kuid see peaks olema siis kas sama auto oma mis mul, või siis Alfa 155 oma millel oleks 16 klappi ja 2 L mootor, siis selle käigukast peaks sobima. Iseasi kas üldse on eestimaa romulates selliseid alfasi seismas?!
Igatahes must masendus vaevab mind. Ja mis kõige vihasemaks ajab on see, et ma ise olin nii loll, et ostsin ilm PÕHJALIKU ülevaatuseta selle auto. Krt alati peab vist siis ennem auto lae alla tõstma ja mehaanikul laskma kõik üle vaadata. Käisin küll tavalisel ülevaatusel autoga, kuid seal seda viga ei avastatud?! Ja see viga oli ajutiselt kokku klopsitud eelmise omaniku poolt, seda nad mulle ka ütlesid. Kuna oli näha, et see polnud värske viga. Eelmine omanik pidi seda sõidu ajal ka kindlasti tundma. PETIS
ja sama kasutaja müüs siin ka seda autot!
Niisiis, alternatiiv mudelid mille tagasild mulle sobiks on:
FIAT : Tipo; Tempra; Bravo; Brava.
Ja käigukast siis:
Alfa-Romeo: 145; 146; 155. Ja peab olema auto oma millel on 2L TwinSpark mootor 110kw. Muidu peab hakkama vahetama veel sidureid ja muid ülekande osasi.
Kui kellelgi on ükskõik millist infot. Nende osade kohta, sii oleksin siiralt tänulik. Hakkan ise ka muidugi otsima! Hetkel jääb auto seisma ja paremaid aegu ootama.


Ligikaudu pean arvestama sellega, et kui tahan seda murdunud käigukasti parandama hakata, tuleb kõigepealt see maha võtta umbes 2300kr töö ja siis see ära puhastada ja laiali võtta 2300 kr töö, siis alumiiniumi keevitaja juurde viia umbes 1000 kr töö ja kogu krempel samamoodi kokku panna. Arvestama pean vähemalt 8000 kr. Ning siis see tagasilla värk veel. Uuena on see 8200kr. Kuid ta andis mulle mudeli nimed mille tagasillad ka sobivad, hakkan romulatest pihta kõigepealt. Muidugi on veel see variant, et ostan kohe uue käigukasti (kasutatud) Kuid see peaks olema siis kas sama auto oma mis mul, või siis Alfa 155 oma millel oleks 16 klappi ja 2 L mootor, siis selle käigukast peaks sobima. Iseasi kas üldse on eestimaa romulates selliseid alfasi seismas?!
Igatahes must masendus vaevab mind. Ja mis kõige vihasemaks ajab on see, et ma ise olin nii loll, et ostsin ilm PÕHJALIKU ülevaatuseta selle auto. Krt alati peab vist siis ennem auto lae alla tõstma ja mehaanikul laskma kõik üle vaadata. Käisin küll tavalisel ülevaatusel autoga, kuid seal seda viga ei avastatud?! Ja see viga oli ajutiselt kokku klopsitud eelmise omaniku poolt, seda nad mulle ka ütlesid. Kuna oli näha, et see polnud värske viga. Eelmine omanik pidi seda sõidu ajal ka kindlasti tundma. PETIS

Niisiis, alternatiiv mudelid mille tagasild mulle sobiks on:
FIAT : Tipo; Tempra; Bravo; Brava.
Ja käigukast siis:
Alfa-Romeo: 145; 146; 155. Ja peab olema auto oma millel on 2L TwinSpark mootor 110kw. Muidu peab hakkama vahetama veel sidureid ja muid ülekande osasi.
Kui kellelgi on ükskõik millist infot. Nende osade kohta, sii oleksin siiralt tänulik. Hakkan ise ka muidugi otsima! Hetkel jääb auto seisma ja paremaid aegu ootama.