Page 3 of 3

käiguvahetus

Posted: 19 Apr 2007, 16:49
by ts
check wrote:lugedes neid postitusi teeninduse aadressil tekkib väike mure, kus tava hooldust teha, rääkimata sellest, kui midagi parandada vaja on ja peas hakkab tiksuma mõte, et peaks naisele mõnd muud marki sõiduki vaatama. Ehki 147 selespeed on hea sõidetavuse ja varustusega auto. Ehk oskavad vanemad alfistid nõu anda. Ise ma eriline õlinäpp ei ole. Omaette käsitlematu on hammasrihma vahetus välp 60000km või on manualis kirja viga.


Tavahooldusega saavad nad hakkama...



kui asi keerulisemaks kui tavahooldus läheb, siis tavaliselt abiks TRK :wink: või mõni hea inimene kuskilt mujalt (Jano näiteks :lol: )



mis hammasrihma puutub, siis 60K on kindel kestvus; üle selle enam ei garanteerita ... ja seda suuremal osal autodest (muuseas rihmavahetusvälp on seotud igaks-juhuks ennetustööga-> kui rihm katkema peaks, siis on mootoris küll ja küll tegemist) see, et julgemad tootjad pakuvad 100+ eeldab kindla kvaliteediga rihma kasutamist (kuna aga mitte ainult autotootjad, vaid ka komponentide tootjad on kokku hoidma hakanud, siis... parem karta, kui kahetseda-> suuremal osal uutest autodest on vahetusväpl töödud alla 100kkm)



BTW-> hammasrihm on hammasrihm, samamoodi nagu ka õli on õli ning erinevates autodes nad siiski erinevalt ei käitu :wink:

käiguvahetus

Posted: 23 Apr 2007, 22:09
by Tamps
Täna juhtus ime ... sain hommikul sõnumi ja uskuge või mitte Faktost, et kallis klient, tuletame teile meelde, et teil on teeninduse aeg 24.aprill . Ma korraks minestasin :P Ei tea kas mõni Fakto inimestest loeb ka seda foorumit? 8) Nii, et Alfanatico.. järgmine kord läheb ehk sinulgi paremini :D

käiguvahetus

Posted: 24 Apr 2007, 03:13
by Thema55
Selle sõnumiga suutsid nad minus ka hämmingut tekkitada :) Õige kah meelde tuletada, kui neil järjekorrad nii pikad on ja kundel mitu nädalat teeninduse aega oodata lasevad... aga kui tõesti mõni Fakto inimene loeb seda foorumit, siis järgmine kord pange sõnumisse lisaks kuupäevale kellaaeg ka :wink:


check wrote:Omaette käsitlematu on hammasrihma vahetus välp 60000km või on manualis kirja viga.


156 TS mootoritel oli vanasti manualis rihmavahetusvälp 120000km kirjas ning kuuldavasti on originaal rihmaga sõidetud üle sellegi, kuid hiljem on jah välp 60tuhande peale tõstetud. See vahetusvajadus oleneb suuresti sellest, millist sõidustiili auto peal harrastatud on...

käiguvahetus

Posted: 24 Apr 2007, 09:54
by E.T.
rihmake vast peaks selle 120 000 vastu aga pingutus ja juhtrullid milles plasti kasutatud, saavad talvel parajat valu ja võivad pliks ja plaks poolduda...

as simple as that. omal riisikol võib loomulikult proovida eesti kliimas seda punkti leida, millal klapid kolvid teretavad ;)

käiguvahetus

Posted: 24 Apr 2007, 16:40
by Luman
Mingi värk on jah seal fakto autos. Täna siis suudeti mulle parklas esirattasse tagurdada, väliselt küll mingeid vigastus ei paistnud, kuna löök tuli rehvi pihta põhiliselt, aga siiski otsustasin lasta esisilla üle vaadata. Ja ohh ime, helistades fakto autosse, suudeti mulle saada aeg tavalise kolme nädala asemel, tervelt 10 minuti pärast. Aga õnneks oli kõik sirge ja terve, nii et lõpp hea, kõik hea.

käiguvahetus

Posted: 24 Apr 2007, 23:22
by Tamps
No käidud .. ja teenindus oli igati meeldiv.. va et nad tahtsid mu autot hommikuni enda kätte jätta, et kontrollida, kas ikka kõik on ok. Kuna nad mulle Spiderit asendusautoks ei andnud, veeresin ma ikkagi enda omaga minema ja lubasin ise kontrolli teostada :D Ja vitamiini jagati ka... "tasuta" ehk siis antakse tasuta apelsine. Kellel vastu kevadet tunne, et C-vitamiini puudus ja skorbuut võib vaevama hakata, jookse! :D :D :D



P.S. Spideri kõrvale jäi maha minust igaljuhul paarkümmend kilomeetrit mitte enam hõbeketti vaid juba suisa kuldketti ... oeh... paraku emapalga eest seda iludust ei soeta :oops:

käiguvahetus

Posted: 11 Jul 2008, 20:30
by SlavoZ
Tekkis mure käikude vahetustega... Ja täpsemalt siis: käigukang hakkas kuidagi raskesti käima, nagu oleks ära külmunud ja käikude vahetus ei käi nii täpselt nagu varem. Näiteks 3 käigu asemel tihti läheb 1, peab "otsima" seda õiget asendid, et õige käik panna. Varem seda polnud, kõik käis sujuvalt ja peale 2 käiku käigukang prkaktiliselt ise "hüppas" 3-sse...

Miss see võiks olla ja milleks valmistuda?

käiguvahetus

Posted: 11 Jul 2008, 21:01
by ts
hoovastikus miskit viltu või kinni jäänud :roll: