Re: Suvaline pläma 2015

#301
urmask wrote:159'd (va ti) on mu meelest liiga soodsad enivei.
Autot on küll ja veel, aga juba 4-5000€ saab hea isendi.
Ja sama rahaga vanemat põlvkonda teisi marke turg täis (tootmine algas ca 95-98).

Alfasid ei usaldata ilmselt. :)
Teised margid on kuidagi igavad, vaatad kuidas igal tänavanurgal kulgeb Sulle vastu mõni Bömm, Toyota, Volkswagen või Honda. Liiga mainstreamid on need laiatarbe masinad.
Alfa disainerid on igati tasemel, nahksisu on olnud Alfadel alati väga hästi koostatud ning ilusa kujuga. Paljudel markidel vaatad nahksisu ja mõtled et kes hiinlane selle põlve otsas kokku õmbles. :mrgreen:
Alfadele on jäänud jah halb maine külge vanematest mudelitest mis hirmsalt roostetasid ning siis "naised saunas rääkisid" juttude põhjal laidetakse kõikidele see automark maha ja seepärast ei julgegi keegi seda automarki osta.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2015

#302
Slicer wrote:Autoscout24.eu otsing andis enamvähem samu hindu. Kui auto on korralik siis hind on mõistlik.
Ja on ilus see FL 156.
Tundus olevat väga hästi hooldatud.

Sellest käib siis jutt viimasel paaril postitusel.
http://www.auto24.ee/used/2104618
See on see sama, mis eile veel seisi maja ees parklas? Nipet-näpet iluvigu ikka leiab, aga muidu tundus tõesti korralik isend. 17 velg sobib hästi, kuigi ilmselt põrutab neerukivid puruks :roll:
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2015

#303
Slicer wrote:Autoscout24.eu otsing andis enamvähem samu hindu. Kui auto on korralik siis hind on mõistlik.
Ja on ilus see FL 156.
Tundus olevat väga hästi hooldatud.

Sellest käib siis jutt viimasel paaril postitusel.
http://www.auto24.ee/used/2104618
Ei vaidlegi vastu, et korraliku isendi puhul on see mõistlik hind.
Jälgisin pikalt docs.ee lehte ning seal läks nina alt minema sedaankerega Alfa Romeo 156 2.0JTS FL 2005 aasta masin (kollane nahksisu, must metallik ning korraliku varustusastmega), mis oli ka korraliku ajaloo ja ühe peremehe käsutuses olnud terve aeg. Hinnaks oli sel 2700 eurot (koos transpordi, arvele võtmise ja ülevaatusega 4000 eurot) ja nii kui raha kokku sain oli see auto ka ära ostetud. :hi:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2015

#304
Alfa Romeo 33 wrote:
urmask wrote:...
Alfadele on jäänud jah halb maine külge vanematest mudelitest mis hirmsalt roostetasid ning siis "naised saunas rääkisid" juttude põhjal laidetakse kõikidele see automark maha ja seepärast ei julgegi keegi seda automarki osta.
Ma alguses otsisin ka seda vaevaga tehtud mudelit, kuid kuna mu vana auto hakkas liialt üllatama, otsustasin raha uue Alfa alla panna. Sealt see kiire valik tuli. Eks sellelgi omad eripärad, aga hetkel disain ja sõiduomadused on küll kiiduväärt ja mõni puuduv lisa veel ei häiri. :hi:

Sellise raha eest võiks ühe veel osta :angel:
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2015

#305
Vaatan neid 156tesid mis müügis on ning huvitav miks ei tooda Saksast või Hollandist bensumootoriga (2.0JTS) isendeid Eestisse? Kõik müügis olevad FL mudelid on diislid. Oleks siis 2.4 diisleid rohkem aga enamuses kipub olema ikka 1.9 ja 85kW. :beaver:
1.9 diisel ei tekita eriti vaimustust, kujutan seda lõk-lõk-lõki ette mis ta teeb, võibolla 1.9JTD 110kW on veidike parem aga see 85kW tundub küll selline pole ei liha ei kala. :angel:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2015

#306
Alfa Romeo 33 wrote:
Alfadele on jäänud jah halb maine külge vanematest mudelitest mis hirmsalt roostetasid ning siis "naised saunas rääkisid" juttude põhjal laidetakse kõikidele see automark maha ja seepärast ei julgegi keegi seda automarki osta.
Iroonia?
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Re: Suvaline pläma 2015

#307
veiks wrote:
Alfa Romeo 33 wrote:
Alfadele on jäänud jah halb maine külge vanematest mudelitest mis hirmsalt roostetasid ning siis "naised saunas rääkisid" juttude põhjal laidetakse kõikidele see automark maha ja seepärast ei julgegi keegi seda automarki osta.
Iroonia?
Ei ole iroonia, (pean silmas siin mudelit 33 ja 75 mis kippusid roostetama meie talvistes oludes kehvema korrosioonitõrje puhul) lihtsalt nii kipub olema, et mingid võhikud kes on kuulnud juttu mingi ossi suust, kes ei viitsinud auto hooldusesse investeerida ning kelle auto mootor jooksis kokku seetõttu, et mootoririhm jäeti vahetamata ning õlisid ka ei viitsitud kontrollida. Ja siis pärast halab, et näe kui kehv see Alfa Romeo ikka on - koguaeg laguneb, isegi seistes.
Sellest see halb maine tekibki, kuna ei viitsita ise auto eest hoolitseda ja juppe õigeaegselt vahetada ning siis hiljem kui miski läbi läheb räägitakse kõigile, kui mõttetu ja lagunev mark see Alfa Romeo ikka on. Aga mis automargiga nii ei ole? Iga auto mis liigub laguneb, samamoodi seistes teeb aeg oma töö. :hi:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2015

#308
Eks autode vähesus tekitab ka huvi selle kohta uurida ja siis jäävad kõik asjad meelde.
Minu ragisev raadio ja mittetöötav ukselukustusnupp salongis tõmbavad ka tähelepanu ja jääb meelde.

Minu endise VW Passati 134 häda ei huvita kedagi- igav auto :D Kokkuvõttes tuli 2001a 110kw turbobensukas mul 0.21€/km, aga teeninduses pidi lollide vigade tõttu palju käima. Eks ole näha, mis mu Alfa tulemus saab olema. Sellel ka mõned lollakad vead küljes :lolno:
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2015

#309
33 ja 75 nüüd küll suures plaanis kedagi mõjutanud poleks, et vaja rääkida kuidas ikka halb ja roostetab. Eriti kui nüüd minna ajas nii ca. 15 aastat tagasi, pole ju nad kunagi olnud levinud meite maal. Pigem ehk ütleks vastupidi, minul just 75-ga see pull pihta hakkaski (omanud kahte). Ühel küll oli põhi natuke rohkem roostetanud aga siiki vähem kui nt. keskpärane w210.
Ise uute alfadega pole väga kokku puutunud (va.166) aga mulje on jäänud, et 156 on vähe sihuke rooste maiam. (las teadjamehed räägivad... ) 159?
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Re: Suvaline pläma 2015

#310
veiks wrote:33 ja 75 nüüd küll suures plaanis kedagi mõjutanud poleks, et vaja rääkida kuidas ikka halb ja roostetab. Eriti kui nüüd minna ajas nii ca. 15 aastat tagasi, pole ju nad kunagi olnud levinud meite maal. Pigem ehk ütleks vastupidi, minul just 75-ga see pull pihta hakkaski (omanud kahte). Ühel küll oli põhi natuke rohkem roostetanud aga siiki vähem kui nt. keskpärane w210.
Ise uute alfadega pole väga kokku puutunud (va.166) aga mulje on jäänud, et 156 on vähe sihuke rooste maiam. (las teadjamehed räägivad... ) 159?
159'tel on minu teada tsingitud kere. Seepärast ka väga roosteseid 159'd pole näha olnud. Peab ikka rikutud värvikiht olema selleks, et roostetaks. Ala Audidel on see vist juba 90'ndate esimesest poolest.
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2015

#311
156 pole eriti roostemaias. Vanematel 156tel oli probleemne koht põhi, mis polnud tsingitud. Uuematel FL mudelitel peaKS olema terve kere tsingitud ja rooste osas suht kindlad. :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2015

#312
:hi:

vanematel 156-tel on kaks probleemi- kehva põhjamastiksi kiht ja sool, mis meil tänavatele raputatakse. Siiski ilma vigastusteta mastiks kaitseb suht hästi (tüüpkohad on karbi tagaserv ja juhiistme ning sisemise karbi vahe). Ja muidugi tiivad, kui need käest lasta.

Ja üldiselt ka põhja puhul on reegel, et kui kohe reageerida, siis ei juhtu midagi (nagu ikka rauaga on- kui metall on haljas, siis tuleb rooste peale ja mida kauem rooste seal on, seda vähem metalli alles jääb)

Ehk siis 156 Audiga võrreldes rootestab mehiselt, bemmiga võrreldes umbes samapalju, mazdaga võrreldes ei roosteta üldse :mrgreen: 166 ja 164 nt vajavad korralikku vigastust (nagu ka 159- mille ainus nõrk koht on esimene põll).
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2015

#313
ts wrote::hi:

vanematel 156-tel on kaks probleemi- kehva põhjamastiksi kiht ja sool, mis meil tänavatele raputatakse. Siiski ilma vigastusteta mastiks kaitseb suht hästi (tüüpkohad on karbi tagaserv ja juhiistme ning sisemise karbi vahe). Ja muidugi tiivad, kui need käest lasta.

Ja üldiselt ka põhja puhul on reegel, et kui kohe reageerida, siis ei juhtu midagi (nagu ikka rauaga on- kui metall on haljas, siis tuleb rooste peale ja mida kauem rooste seal on, seda vähem metalli alles jääb)

Ehk siis 156 Audiga võrreldes rootestab mehiselt, bemmiga võrreldes umbes samapalju, mazdaga võrreldes ei roosteta üldse :mrgreen: 166 ja 164 nt vajavad korralikku vigastust (nagu ka 159- mille ainus nõrk koht on esimene põll).
Ei ütleks, et Audid vähem roostetaks. Vanemad Audid olid jah suht roostekindlad, kuid uuemad Audid kipuvad küll roostetama ja mitte vähe. Karbid, poritiiva ääre, ukse allääred. :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2015

#314
kuna siin roosterteemale läks siis mis, kaubanduses saadava keemiaga on kõige mõistlikum roostetäppe üle teha, et rooste levikut piirata (lükata korralikumat tööd edasi, katusel on pisike täpp ja uksel vähe suurem.
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma 2015

#315
spark wrote:kuna siin roosterteemale läks siis mis, kaubanduses saadava keemiaga on kõige mõistlikum roostetäppe üle teha, et rooste levikut piirata (lükata korralikumat tööd edasi, katusel on pisike täpp ja uksel vähe suurem.
Ma olen kasutanud Hammerite'i roostemuundurit mis toimis kõige paremini - pind muutus lillakaks ning jättis kaitsva kihi peale. Kuid muidu võib ka poest osta happekrunti ning seda pintsliga kahjustatud kohale pintseldada, peaks olema isegi parem variant kui lihtsalt roostemuundur peale. :hi:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
cron