Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#301
milleks ongi küsimus ::itpnt::

isikupära peab olema - samuti eksimatult silmatorkav välimus (olgu see või koosteliinilt kukkunud või siis kahest autost kokkupandud- nagu multipla)

koledaks liigitaks pigem rodiuse (tegelikult enamiku ssangjongidest) ja r mersu :icon_sick: :icon_sick: :icon_sick:
Image
Image
Image
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#302
see actyon näeb välja nagu tal oleks pikalt ravita jäänud juba deformatsioone tekitav otsmikukoopapõletik.
mersu..eh...minu meelest ilusam kui eee....MiTo? Või mis ilus, aga tavaline. Mitte ülekasvanud konn.
Et jah, nende piiride tõmbamine, kust alates on eripära hea ja kust tavalisus hea ja mis on lihtsalt plain ugly...polegi nii lihtne. Aga okei, las selle üle arutlevad kunstikriitikud. See on nende töö. Ja ma kasutan sõna 'töö' siin sellepärast, et mul parem ei tule pähe.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#304
E.T. wrote:see vääriks nädala tsitaadi kuldtahvlit!
:icon_thumbup:
eh, ma ei tea, ma pole kunagi varjanud oma suhtumist selle mudeli välimusse.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#306
"Briti võidusõitja ja kaskadöör Ben Collins, kes osales saladusliku Stigina aastaid meelelahutussaates Top Gear, avaldas oma autojuhiajaloo 5 kõige halvemat autot.

Kõige hullemaks, kuid samas ka kõige ilusamaks masinaks, millega tal õnnestus sõita, pidas ta Alfa Romeo 8C Competizionet. Peamisteks puudusteks pidas ta siinjuures halvasti häälestatud veermikku ning pidureid, mis tundusid mõjuvat roolisüsteemile. Pidurdamisel tundus justkui jaguneks auto raskuskese kiiresti ümber. "
Image
:guns:
Image

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#307
Tava 8C Spider olevat juba kordades parem kui kupee versioon 8C'st, kuna kabriol on teatavasti jäigem kere ja katuseta versioonil oli sellepärast ka teine vedrustus, mis hoopiski tegi auto kupee versioonist tunduvalt paremaks. No ja see Noviteci üllitis võib juba väga väga hea olla :twisted:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#308
täna sai saabutud nädalaselt autotripilt vennasvabariik valgevenest ja üllatuseks on seal iga neljas auto alfa 146 ja iga viies mingi 90nendate lõpu lancia, aga kuna sihtmärgiks oli osalemine kohlikul vanaauto üritusel siis jäi silma ka üks klassika:
Image
Image

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#312
horza wrote:mis aasta aparaat see on?
1 seeria- s.o. vahemikust 1966-1969

muidu panustaks, et tegu on 68 junior duettoga :roll: - plastkatteid ei ole ja number on 1968 :mrgreen: ja selle taastamine ei ole 100% tehtud (suunatuled ja märgid ei paista kuidagi pildilt välja)
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#313
vot seda ma unustasin omaiku käest küsida aastat, mootor oli 1,6 ja ka seest oli suht kobe, vanad autod on seal riigis suht haruldased kuna nende maksud on tohutud, sellisel alfal ilmsel ca 10t euri, näiteks ma käisin seal 93a chevy van-iga, mis eestis makasab ca 4000.-, siis seal tuleb sellise eest hinnale juurde maksta veel 11000.- aktsiisi

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#314
SUURUSJÄRKUDENA - umbes 10 KEUR eest saab osta sellise auto "vraki" ehk palju töötunde vajava tooriku (dokumendid ja seerianumbreid kandvad keredetailid + hunniku roostet)... 15 KEUR eest saab juba enam vähem nichevo tooriku...

ja supi poolt mainitud piirkonnas veel siis miski kümps otsa riigikassa jaoks... ehk pildil oleva asja hind võiks olla minimaalselt 25 - 35 KEUR umbes... (ma väga ei pahandaks mõne veel nähtava pisivea üle - mille kõrvaldamine on kommiraha võrreldes sisselaotud summaga).