Page 22 of 30
AR 156 GTA, bnd
Posted: 12 May 2010, 17:26
by ts
::itpnt::
kas just remonti (kriiskamisest sain enda omal lahti peale seda, kui pump sai kiviga ning lõplikult kinni jooksis)- hüpoteetiliselt... kui lased kliima täita (koos õlide ja värkidega), siis peaks kaduma ära kriiskamine, kui see on seotud määrimisest- kui see ei aita, siis saab alati kasutada E.T. poolt kirjeldatud nippi:
Econ sisse, aken alla ja higi jooksma

kui pumba enda tööpinnad on viga saanud, siis ei ole see enam remonditav (s.t. on aga mitte kodus )
AR 156 GTA, bnd
Posted: 12 May 2010, 17:47
by alfagirl
Anthrax wrote:ts: PALUN VAHETA AMETIKOHTA :icon_shifty:
ma käisin täna veksli välja et kui
ts oma töökohast kinga saab siis võtame ta kohe enda hoole alla.
nüüd tundub et peab vist hakkama organiseerima et ta sealt kindlasti kinga saaks :icon_angel:
AR 156 GTA, bnd
Posted: 12 May 2010, 17:52
by mrt
Kriiskamist peaks kliimapumbal põhjustama üks nõellaager mis on kodustes oludes vahetatav
AR 156 GTA, bnd
Posted: 12 May 2010, 21:35
by bnd
Ma peaks otsima, kas mu pump veel alles, vahetasin eelmine aasta pumba välja, aga polegi vist pumba viga üldse. Nii, et Slicer- saad "uue" pumba
Teeme homme veel loomkatseid, ehk siis, juhe tagant ja sõidame- kas siis poob veel?
Kahtlus, et pumbas sidur äkki nõuab meeletult palju voolu (lühis?) ja katsume läbi testri kontrollida, kas peksab keresse. Samas kui juhe tagant ja pump järgi lülitatud, siis ju kogu kliima juhtmestik pinges ja kui lühis juhtmetes, peaks ka siis segast peksma hakkama.
Täna proovisin ka velgi alla
oi-oi :icon_shocked: :icon_shocked:
Need tunduvad maru hästi sobivat
EDIT: Sain täna Pilotist tellitud pooltelje otsa ka kätte- odavam kui vw oma

, kes ütles, et AR on kallis pidada
(va el ja kliimajamad
)
AR 156 GTA, bnd
Posted: 12 May 2010, 21:50
by Slicer
Rohkem pilte!

AR 156 GTA, bnd
Posted: 12 May 2010, 22:40
by ts
bnd wrote:Teeme homme veel loomkatseid, ehk siis, juhe tagant ja sõidame- kas siis poob veel?
Kahtlus, et pumbas sidur äkki nõuab meeletult palju voolu (lühis?) ja katsume läbi testri kontrollida, kas peksab keresse. Samas kui juhe tagant ja pump järgi lülitatud, siis ju kogu kliima juhtmestik pinges ja kui lühis juhtmetes, peaks ka siis segast peksma hakkama.
:icon_thumbup: ma tahtsin just kiitma hakata, et ma teeks täpselt samamoodi

aga siis tuli meelde, et maseda ju soovitasingi
P.S. kui asja ei saa, siis praeguseks juba 95% olen nädalavahetusel Paikusel
EDIT: ah Sina olid siis kah täna pilotis

AR 156 GTA, bnd
Posted: 12 May 2010, 23:37
by bnd
Paistab jah, et Pilot on popp koht
Olen laup kuni kella 16 Paikusel, siis külastan vanemaid Valgamaal. Eks ma teavitan homsetest tulemustest siis foorumi kaudu. Võime ju katsetada igasugu imelikke asju.
AR 156 GTA, bnd
Posted: 13 May 2010, 00:28
by H.E
Oi oi oi oi indeed!
Väga spetsjomm. :icon_thumbup: :icon_roll:
AR 156 GTA, bnd
Posted: 13 May 2010, 12:08
by bnd
Müsteerium jätkub
Täna hommikul- kliima- kõik toimib :icon_wtf:
Puhub külma, ei jõnksuta, suunab õhku-üles alla, reguleerib õhuvoolu tugevust jne.
Ja töötas u 20min, kuni selle hetkeni kuni masina seisma jätsin. Peale käivitamist hakkas uuesti jõnksutama, klõpsuma kapoti all ja külma enam ei tule. Krt, kas pumba kontakt? ei saa piisavat korralikku ühendust vahel?
Müstika! ütleks sellepeale
AR 156 GTA, bnd
Posted: 13 May 2010, 23:00
by bnd
TS - oled siis oodatud, ega me täna targemaks saanud, täpsemini- ei katsetanudki midagi ajapuuduse tõttu.
Tegin paar reidikat kah siis täna, velg sobib päris hästi
AR 156 GTA, bnd
Posted: 14 May 2010, 01:33
by Slicer
Velg sobib isegi super hästi :icon_clap:
AR 156 GTA, bnd
Posted: 14 May 2010, 02:56
by H.E
22. on opentrackil veel mõni vaba koht. :icon_roll:
AR 156 GTA, bnd
Posted: 14 May 2010, 09:35
by ErikT
Mnjaaa, väga ilus :icon_thumbup:
AR 156 GTA, bnd
Posted: 14 May 2010, 11:21
by spark
bnd wrote:Tegin paar reidikat kah siis täna, velg sobib päris hästi
kuhu sa hull oma pargimaasturiga roninud oled?
kas need veljed on õige augu vahega või jaapani pärased ?
pagana ilusad on küll ... kui veel mustad oleks ...

AR 156 GTA, bnd
Posted: 14 May 2010, 16:38
by bnd
Käisin mõisat vaatamas- pensionipõlve veetmiskoht
Veljed täitsa igati sobivad, nii keskava, kui ka auguvalem, kui ka et. Velgedega kaasas ka saksa tüv pass (3lk), kus siis kõik võimalikud numbrid peal, alates metalli tugevusest, soovituslikest poltidest, kinnikeeramistugevused jne. Ja eraldi tabel, mis mudelitele sobib, ehk ainult 156gta sedaan-universaal + 147gta.