AR 156 GTA, bnd

#331
Kes vahetaks esmasp kiirkorras alfal hammasrihma? :mrgreen:
trk tööd täis. Pilot?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#332
Tee kähku ära jah ja ära kindlasti sellega sõida - vitsad rihma purunemisel oleksid ikka megasuured.

AR 156 GTA, bnd

#333
bnd wrote:Käisin mõisat vaatamas- pensionipõlve veetmiskoht :mrgreen:

Veljed täitsa igati sobivad, nii keskava, kui ka auguvalem, kui ka et. Velgedega kaasas ka saksa tüv pass (3lk), kus siis kõik võimalikud numbrid peal, alates metalli tugevusest, soovituslikest poltidest, kinnikeeramistugevused jne. Ja eraldi tabel, mis mudelitele sobib, ehk ainult 156gta sedaan-universaal + 147gta.
aga mis värkstoast sa need hankisid? :thanksspin:
Seitsekümmend Viis

AR 156 GTA, bnd

#334
Mõtled velge või paberit?

Poliitiliselt korrektne vastus oleks (mis aga infot sulle ei anna), et paberid sain veljega kaasa :butt:

Aga sisuline vastus, mis infonäljas kodanikku aitab, oleks siis, et veljed koos rehvide ja paberitega Gründerist :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#335
Mõtlemisainet kliimast

Tuttava vw-t TÄPSELT sama mure, ehk siis pump hakkab ennast sisse-välja plõtkima., Vahest töötab, vahest mitte- mul sama ju.
Ja viga oli selline, et süsteemis oli miski sodi sees ja kliimapump ei suutnud tekitada ringlust, ta peksis survepoolele mega surve sisse- ehk siis kogu mootorijõud kuni rihma libisemiseni, siis annab pumba sidur automaatselt (tema jaoks jooksis pump lihtsalt kinni) järgi. Lülitab end välja, aga kuna toas on ju kliima sisse lülitatud, siis lülitab end uuesti sisse ja kõik hakkab otsast peale.
Aitas süsteemi tühjendamine, üks torudest lahti ja suruõhuga mõlematpidi läbipuhumine ja probleem kadunud.

Peaks sama proovima? Või on see loogiline, äkki tal lihtsalt joppas?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#336
:icon_wtf:

ma mõtsi, et oled süsteemi juba ammu läbi uhanud :oops:

täiesti loogiline on see, et kui süsteem on "pudrune" siis tüki valesse kohta tekkides jääb pump kinni ja survelüliti hakkab klõbistama :icon_angel:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 156 GTA, bnd

#337
Puht teoreetiline küsimus - kuskohast satub mustus suletud süsteemi koguses, mis võib ummistusi tekitada?

(Jätame kõrvale esialgu võimaluse, et mõni kliimatoru või voolik on kellegi lohakuse tõttu purunenud ja siis peale seda on auto omaniku poolt pooliku toruga mõnda aega kulgetud ja abrasiivset tolmu ja liivateri kogutud süsteemi ning süsteemi taas kosstamisel ja survestamisel ei ole teda eelnevalt mustusest puhastatud).

AR 156 GTA, bnd

#338
::itpnt::

piisavalt kaua puhastamata ja õlitamata süsteemi kipub sattuma tükke süsteemist seest :P kuid kuna eelmine aasta käis pump "mõned korrad" maha, siis võis ka sinna vahepeal midagi huvitavat sisse jääda

teine variant, mis sellist survejama võib tekitada on klapp ise

aga seda kõike muidugi eeldusel, et siduriga on kõik korras ning süsteemis on külmetamiseks ning määrimiseks vajalikke aineid piisavalt :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 156 GTA, bnd

#339
E.T. wrote:(Jätame kõrvale esialgu võimaluse, et mõni kliimatoru või voolik on kellegi lohakuse tõttu purunenud ja siis peale seda on auto omaniku poolt pooliku toruga mõnda aega kulgetud ja abrasiivset tolmu ja liivateri kogutud süsteemi ning süsteemi taas kosstamisel ja survestamisel ei ole teda eelnevalt mustusest puhastatud).
Antud tsitaat jätab suht kehva mulje, justkui auto omanikud oleks kehvad omanikud ja hooletud/lohakad.
1. lohakuse tõttu purunenud- tegelikkus enda kogemustest. Kliimatorustik purunenud 2x. Ja mõlemad korrad just kummivooliku ja alumiiniumi ühenduskohast. Kuidas ma hoolsa omanikuna ennetan seda?
2. Voolik lõhkeb reeglina autot kasutades, ehk sõites. Puhtteoreetiline küsimus, kas meist keegi kliimasüsteemi purunemisel katkestab auto kasutuse? Kui tahta vältida ka kõige pisema tolmukübeme süsteemi sattumist, peaks ju kuidagi teel olles käepäraste vahenditega lekke/murdunud toruotsad hermetiseerima. Kas keegi tänapäevasel autol, kus kapoti all pole ruumi tolmukübemelgi kukkuda, seda maanteel ka reaalselt on proovinud parandada/tihendada?
3. Tühi süsteem, mis vaja täitmist, tehakse täitmine reeglina töökojas. Vaevalt, et keegi seda kodus teeb. Kui ma viin auto täitmisse, siis eeldan, et tehakse ka läbipuhumine ja surve(vaakum)proov. Ja alles siis õli ja külmaine sisse.
Lisaks olukord, kus kliimat on parandatud 9kuud ja maksumuseks 8000eek kujunenud juba ja ikka ta ei tööta, siis palun nõuannet, mida ma saaksin hoolsa omanikune veel teha, va et viin auto töökotta, mis peaks selle tööga tuttav olema?

Arvan, et ET küsimus asjakohane, aga sõnastus tundus mulle õrnalt süüdistav.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#340
:shock:

bnd reaktsioon on küll kõige ootamatum antud hetkel... (umbes nagu saaks sõbralt lõuahoobi küsimuse peale. kuidas sul läheb).

vabandan, kui minu sõnastus teadmatusest on osutunud solvavaks :(

priselt ka on hetkel paha tunne
:S

tuleb vist foorumipuhkus võtta (reeglina teravused on märk ülekuumenemisest).

AR 156 GTA, bnd

#341
ET - su küsimus on täiesti õige tegelt, mind ka huvitab, kuidas saab saast süsteemi? Mul aga lihtne, mootorit on tehtud, seega kõik ju kapotiall laiali tõmmatud. Kliimaga on pea aasta mässatud jne. Igat sitta saab sisse minna, kuna tihti töökojad pole just arstikambrid.

PS ei tahtnud sulle vastu lõugu panna, ei mõelnud isegi sellele tegelt, aga võib-olla allapoole vööd ainult :butt:

Nüüd ka üks asjalik küsimus möla sekka: kas saab ka laual/käes kuidagi kliimapumba korrasolekut kontrollida? Vahetasin ju pumba- hetkel minumeelest asi hullemaks läinud. Kas ma saan enda vana pumpa kontrollida kuidagi? St mitte, et ma ise seda teeks/oskaks- viiks kellegi juurde, kui see võimalik oleks. Äkki mu vana pump ikkagi töötab, ja viga oli nüüd vahetatud relees ja väheses/puuduvas aines? Järgmine küsimu- kes oleks autokliimas piisavalt pädev kontrollimaks pumpa, mis pole autole veel/enam paigaldatud?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#342
Sekundeerin (Y) Äkki oskab keegi fixida kui väiksem probleem :)

Vabandused Stelle ees ei soovi sinu kõud varastada :lol:

AR 156 GTA, bnd

#344
Seda kohta mulle soovitati Pilotist. Peab ikkagi tee sinna võtma. Krdi haige kohapeal ja haigetel kellaaegadel lahti. Miks enam ei tehta hilisõhtuni tööd :mrgreen: Lepiksin ka õhtul kella seitsmega. Praegu peab töö ajast kuhugi linna teise otsa kondama.

AR 156 GTA, bnd

#345
Sul on vaja teise linna otsa minna, mul aga 1470km selleks sõita :mrgreen:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)
cron