23. leht 25-st

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Postitatud: 17 Aug 2010, 11:13
Postitas spark
aga ma kardan, et probleem on lihtsalt selles, et pole piisavalt pealetulevat õhku, sest reaalsuses mingi üüratu radika suurune võre ees puudub ning täpselt radika keskkoha eest jookseb läbi suhteliselt lai aukudeta stange osa.
kui raatsid, siis augusta numritagune osa ära, nii et nuber need ära varjab.
rajal ollese kruvid numbri eest ära ja saad rohkem õhku (kui sul seal taga just mingit toeakat värki ei ole

minu panus virtuaalsesse tuuningusse :icon_think:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Postitatud: 17 Aug 2010, 11:15
Postitas cyber
2 kärbestest ummistunud IC-d radika ees ei aita ka ilmselt asjale kaasa...
Pilt
Ja mis dushivoolik seal ühest radikatorust kuhugi teise juurde jookseb?
Pilt
Aga see stange pole seal ees kõige hullem, üleval- ja allpool on avasid küll. Või on seal allpool veel miskiseid radikaid? Õlijahutus vms?
Pilt

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Postitatud: 17 Aug 2010, 11:46
Postitas Luman
Ma ei usu, et see paar auku seal stanges midagi väga oluliselt juurde annaks, pigem võtan ja pesen need kärpsed IC-st välja.
See dušivoolik läheb ühest radikatorust paisupaaki, pidavat hea olema, sest ei tõmba kokku.
Seal allpool on veel mingi väikene täiendav kliimaradikas, ei teagi mis otstarbel täpselt neid kaks olema peab (üks suur ja teine väike). Õliradikat paraku neile pole kunagi pandud.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Postitatud: 17 Aug 2010, 12:17
Postitas H.E
Ma arvan, et kõige tõenäolisem on see, et intercoolerid lähevad lihtsalt rajal paugutades nii kuumaks, et pool radikasse jõudvast õhust on kenasti üles soojendatud.
Kas radikat tahapoole ei anna veidi nihutada- käiks õhk võibolla paremini vahelt läbi vms?

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Postitatud: 17 Aug 2010, 12:47
Postitas Luman
Eks need IC-d kindlasti seda õhku seal ees soojendavad, aga seda radikat pole seal küll kuskile nihutada.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Postitatud: 17 Aug 2010, 23:22
Postitas E.T.
Kuna tikutaku foorum on tarka täis kirjutatud, siis siin sama juttu korrata oleks kohatu - mina ühinen hr Rustangi arvamusega parema õhuvoolu (õhukanali) tekitamisest, kuidas sa selle teostad on juba sinu kompromissivalmiduse küsimus ;).
Soovin sulle edu kulla Luman ja jälgin jätkuvalt huviga Sinu auto teemat, mis siit foorumist on üks väheseid huvi pakkuvaid teemasid üldse!

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Postitatud: 30 Aug 2010, 21:06
Postitas H.E
Mis seis hetkel on?
Uus ventilaator küljes?

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Postitatud: 30 Aug 2010, 22:25
Postitas Luman
Seis on selline, et just andsin auto töösse, et uus ventikas ja BOV-id nädalavahetuseks külge saada. Ilmselt enne laupäeva reaalselt kuskile proovima ei jõua, nii et eks Saugal selgub, kas tuuning õnnestus või mitte.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Postitatud: 30 Aug 2010, 23:41
Postitas E.T.
Paar täieku võhiku küsimust:

Kas enne olid BP ja asendad need BOV-ga?
Kas mootrijuhtimisele on selgeks tehtud, et vahepeal paneb hea kogus õhku vasakule ja pole vaja kütusega uputada?

(kui ei, siis ennustan humoorikaid paugatusi summutist jne, mis lõppkokkuvõttes on efektsed aga täiesti ebavajalikud kiire sõidu kontekstis).

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Postitatud: 31 Aug 2010, 00:28
Postitas Luman
Enne ei olnud midagi, sellepärast ka see tuuning. Oleks BP olnud, siis ehk ei hakkaks isegi vahetama.
Kuna antud autol kasutatakse MAP sensorit, mitte MAF-i, siis ei tohiks ka mingit probleemi ajuga tekkida, sest ta ei teagi, et midagi õhku tagasi lasti korraks.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Postitatud: 31 Aug 2010, 01:31
Postitas E.T.
Aga mis siis turbsi labasid kaitses löögi eest BF sulgumisel?

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Postitatud: 31 Aug 2010, 10:14
Postitas Luman
Ei kaitsenudki miski, kui jala pedaalilt tõstsid, siis jooksis kogu kokku surutud õhk turbiinist tagurpidi välja tagasi, mis iseenesest pole just turbiinile hea, sellest ka BOV-ide vajadus, eriti kui tahan tulevikus rõhku tõstma hakata.
BP klapp võeti alles Ghiblidel mingi hetk kasutusele, Biturbod ja selle muud derivaadid olid minu teada kõik ilma. Eks Maserati insenerid pidevalt täiendasid ennast selles ülelaadimise valdkonnas. Esimestel Biturbodel polnud isegi intercoolereid küljes, aga sõitsid siiski (küll võrdlemisi kuumalt).

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Postitatud: 31 Aug 2010, 11:52
Postitas E.T.
Kurat - ma tunnen end hetkel targemana kui itaalia mootoriinsener
:lol:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Postitatud: 31 Aug 2010, 16:30
Postitas cyber
ahh .. seal pole ju rõhku ka eriti..:D pisikesed föönid ja pool bari ülelaadimist vast??

Kuigi nad oleks võinud seal olla kasvõi just for show..:) pshhhhh...

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Postitatud: 31 Aug 2010, 16:40
Postitas Slicer
Midagi sellist võiks sealt kostuda siiski :D
http://www.youtube.com/watch?v=_epjB1fDzAM" onclick="window.open(this.href);return false;