Page 24 of 30
AR 156 GTA, bnd
Posted: 10 Jun 2010, 01:58
by bnd
Kui gta võtmes vahetada patarei, kas peale seda on võti "loll". Või saab vanamoodsalt- patarei välja, patarei sisse ja ok?
Ma hetkel loodan, et patareid tühjad, aga kumbki pult ei ava masina uksi :icon_wtf:
AR 156 GTA, bnd
Posted: 10 Jun 2010, 18:26
by ts
::itpnt::
no siis vaheta ühel puldil patarei ära

saad teada, kas toimib või mitte (kaotada pole ju niikuinii enam midagi)
AR 156 GTA, bnd
Posted: 10 Jun 2010, 19:18
by bnd
Mul muidugi veel kahtlus, et aku tühi.
See talv oli selle pere teise 2,5l masinaga tihtilugu, et pult ei tööta, uks võtmest lahti, kapott üles, "krok" külge teise aku pealt, siis sai alarm maha ja käivitus.
Homme õhtu saab gta sama katsetuse.
Siis selge.
Sest kuidagi koom, et mõlemad puldi patareid koos koolesid.
AR 156 GTA, bnd
Posted: 12 Jun 2010, 08:57
by bnd
Aku oligi tühjaks vajunud
Seega siis nüüd minu kord hakata otsima, kus on leke. Varem auto seisnud 6 nädalat jutti ja ikka käivitunud, nüüd oli pausi 3 nädalat ja kutu.
Alarm on küll lõuanud vahepeal, aga ei usu, et see on täitsa tühjaks tõmmanud.
AR 156 GTA, bnd
Posted: 16 Jun 2010, 21:54
by bnd
Saan ka ükspäev panna siis pildi ülesse kitsaks kulunud hammasrihmast.
Pingutusrullik kulub kumeraks ja rihm jookseb vastu katet ja hakkab vaikselt kuluma. Ja külmalt mõnusa heli saatel.
Äkki õnnestub 2x kitsamaks kulunud rihmast ka pilti teha
Ei tea, kuidas see aasta see rihmateema nii popp on?
Masust tingitud materjalide kvaliteedi langus???
AR 156 GTA, bnd
Posted: 19 Jun 2010, 22:50
by bnd
No nii
Kui vaatasime kapoti alla ja nägime, et rihm on kulunud u 2-3mm, siis võtsime vastu otsuse, et pikka trippi enam ette ei võta. Ja auto käis ainult Pärnus ja see 300km reis tegi sellise asja
Kuna masin oli juba laiali, siis üllatusi aina tuli
Küünlad- elektrood täitsa põlenud
Lairihm koos kõigi rullikutega
Veepump- plastil oli pragu juba 3/4 ulatuses- seega laba oleks varsti otsast läinud.
Käsipiduritross üks kinni- kuigi olen usin käsipiduri tarbija- iga parkimine.
Ja peale kõigi nede rullikute vahetust on mootor harjumatult vaikse käiguga, lihtsalt ei tunne masinat ära.
AR 156 GTA, bnd
Posted: 22 Jun 2010, 21:20
by bnd
Eile-täna sai taas imetletud United Motorsi Pärnu esinduse tööd.
Nimelt otsustas mul eile lõunapaiku üks jahutusvedeliku toru pauguga puruks minna. Helistasin UM-i, kuna teisi ei tea, kes teeks Alfat. Öeldi, et ajad lootusetult täis, aga selle 5min ikka leiab, et vaadata, kas ja kuidas ja kas üldse jne saab parandada. Kõne puksiirile ja 20min pärast oli auto UM-is ja 1h pärast kõne, et ei paranda enam midagi, voolik pikuti puruks.
Kõne Rannole, kes veel 23 ajal :icon_clap: käis tööjuures vaatamas, et kas tal pagasnikus kaasasõitev voolik sobib gta-le, et siis paneks veel kesköisele bussile. Ei sobinud.
Hommikul võtsin voolikujupi ja kihutasin Hüdroscandi, kus siis tehti kahest üks, kuna originaalvooliku mõõt on 38mm ....45mm teine ots ja keskel ka veel 115kraadi nurk. Tagasi UM ja 30min pärast kõne, et auto valmis.
Ma ikka imestan, et kõik vannuvad UM maapõhja, aga ma olen saanud alfale ikka mitu korda sealt abi ja ka teistele oma masinatele. Nad vist on aru saanud, et mehaanika, roolivõimendisüsteem jne on olenemata automargist sama tööpõhimõttega ja ei panna kohe kisama, et oioi- AR= meie ei remondi seda.
AR 156 GTA, bnd
Posted: 23 Jun 2010, 01:50
by flymadman
Läksin eile sööma siis jah vaatasin et sa maxima ristis ja kapott üleval ning jaurasid seal all
Näiteks mina olen ka suhteliselt tihe Pärnus Audi ehk reval auto klient,ei ütle ka keegi kunagi tegemisest ära ja tööga alaty rahule jäänud.
AR 156 GTA, bnd
Posted: 27 Jun 2010, 00:08
by bnd
Lähen siis homme Alfaga 5000km ringile, ei teagi, kuidas end ikalduse eest kaitsta
Tahaks ikka loota........ et toob ka koju tagasi, mitte ei tooda koju tagasi.
AR 156 GTA, bnd
Posted: 27 Jun 2010, 02:55
by flymadman
julged kui rihma vahetus tegemata? kas roolilati murest said jagu?

AR 156 GTA, bnd
Posted: 03 Jul 2010, 23:42
by bnd
Rihm ikka vahetatud, koos paljude muude asjadega.
Krt, sõitsin siin mööda E12 paarsada km
:icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: :icon_thumbup: tee on ikka.
Lausa uskumatult hea, muidu meil selline lõik ainult "Nuia metsavahe" + Rõuge-Haanja. See on umbes 100-110kmh sõidetav, mõnes kurvis vaja pidurdada u 70kmh peale alla.
Sõitsin öösel 2 paiku= maantee tühi, polaarpäev e väljas valge , ikka uskumatu fiilingu saab.
Käin ükspäev veel polaarjoonel ka ära, see masin pole vist nii sügaval põhjas veel käinudki.
AR 156 GTA, bnd
Posted: 04 Jul 2010, 03:26
by Slicer
Oh jaa, sellisel teel ja ajal tahaks isegi sõita :icon_clap:
AR 156 GTA, bnd
Posted: 07 Jul 2010, 21:58
by bnd
Uudiseid laiast ilmast.
Tegin väikse ringsõidu, külastasin naaberfjordi, selleks aga pidi sõitma natuke ka mäkke. Algas ikka vaikse tõusuga, muudkui ronis ja lõppes asi teel märgiga, et järgmised 2,5km tõus 10% . Olen seda tõusu võtnud nii voyaga, pegooga kui ka töö renooga (4x4). Aga see kuidas alfa üles ronib :icon_shocked:
Mul töökaaslane oli ka kõrval. Alguses pikalt vait, ehk linnas ei paugutanud, ei demonstreerinud kiirendust, siin aga tõusul, kus ees oli suht "vaba vesi" ja masin aina korjab kiirust.....
Mäkke peaaegu kohale jõudes avas siis kõrvalistuja suu: this car is ANIMAL!!!!! ja see oli ka kõik, mis ta selle 15km jooksul ütles, kui tee aina mäkke viis.
Kilovatid on head, aga 18,6l 100km näitas sel tõusul kah

AR 156 GTA, bnd
Posted: 08 Jul 2010, 00:24
by Slicer

:icon_clap: :icon_clap:
Indeed!
Nagu ütleks Teal'c

AR 156 GTA, bnd
Posted: 26 Jul 2010, 14:46
by bnd
Masinaga siis tagasi 4800km ringilt. Kokkuvõtteks võib öelda, et keskmine kütusekulu tuli 8,1l 100km :icon_shocked: , mis pole üldse palju arvestades teiśe masina kulu, mis on 1,6 ja too tarbib 8,4l.
Kogu reisi peale kulus aga 0,8l õli. Ei oska seda kommenteerida, kui arvestada natuke kiirteid, lisaks mägesid, norm, palju?
Ehk siis,
Minnes ja seal olles kõik ilus
Tagasiteel taas kesköine päike
Ja koju jõudsin siis nii
Ehk siis rehv tegi paugu Eestis, nii 80km enne finisit, ja tagasiteel pidureid polnud eriti mõtet puudutada, ehk siis nii kõverad. Seega treitud ketas kõlbab eestis sõitmiseks, aga mgedes kuuma saamist ei kannata. Lasen ära treida veel, saan õhtul kätte juba, ja Ranno kaudu tuleb tellimusse brembo kettad. Aga nii kaua tahaks ikka sõita, mitte väriseda.