'Traktori' mure on see, et tugev enamus sõite linnas. Näen oma paari tuttava pealt, kes uute diislitega aind linnas, Tallinnas paari km kaupa sõidavad, egr kinni, uuesti kinni, dpf sundpõletus esinduses jne. Endal on masuudipress, pikka otsa hea lasta, mõte jah selles, et ise vajaxusel saaks ka miski elamuse. Sellepilotis olevaga olwks lihtne: tere, paluks üks alfa. Palun, tänan ja kõik. 3,2 hakkab see euroopakep* jälle peale. Eestissesaan ta odavalt, aga välja valimine ja tausta uuringud teinekord uskumatult võimatud, ja teinekord aind 30sek ja juba väljatrükk mailis.
Einohh, mulle jääb see 2,0 niikuiniiiii lahjaks
Issand, kuidas ma ei viitsi auto otsimisega tegeleda. Tean, et see müüdavate risude hulk ajab lõpuks närvi, ja siis lõpuks ostad olenemata margist esimese korraliku masina.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
