AR 156 GTA, bnd

#376
Keskmine kütusekulu 8,1l/100km. On see tõesti võimalik? Tegid ökosõitu 80-90 km/h ?

AR 156 GTA, bnd

#377
Täitsa võimalik, ise sõitsin nüüd 500km ning seal sees oli suht palju lühikesi kiirendusi ning pidurdusi ning mäkketõuse Lõuna-Eestis. Ning kuna värskelt remonditud mootor võtab ka rohkem kütust veits, aga siiski sain mina keskmiseks tulemuseks 10L/100km kohta.

AR 156 GTA, bnd

#378
Ei ütleks, et niiväga ökosõit. St Soomes kuni 130kmh, Norras küll80-100kmh, aga see-eest mäed ja cruisi sisse lülitada ei saanud. Rootsis suht sandid teed, seal nii 60-110kmh vahemikus, pidur-gaas-pidur.

Oli ka endale see üllatuseks tegelt
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#380
Taaskord veendusin, et gta on ökopüss :D

1700km keskmiseks tuli hetkel 8,0!!!! Nii masin näitab?!?!
test kestab, kuna mul hetkel veel 1/3 paaki kütust alles. Ehk siis: Pärnus paak täis, teine paak kuskil kesk-soomes, kolmas paak rootsi keskel, sealt üle polaarjoone ja veel 220km alla ja hetkel siis viimasest paagist alles kolmandik. Soomes näitas keskmist isegi 7,6l, aga suht palju oli ka jobutamist, kus kiirteed polnud, seal reka taga jobutasin ja ootasin millal paremat jalga sirutada, et kolonnist mööduda. Rootsis see-eest teeremondid, palju auke-mühke-lohke, ja hakkasid ka miskid mäe moodi asjad tekkima ja ajas kohe kulu üles vaikselt. Kui see paak siis tühjaks saab, siis teen ka paberil arvutuse, vaatab, kas seda masina arvutust saab usaldada.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#381
MIs sul kiiruseks oli? Mina olen näinud alla 8l/100km siis kui olen sõitnud mingi 80'ga ainult :)

AR 156 GTA, bnd

#382
Slicer wrote:MIs sul kiiruseks oli? Mina olen näinud alla 8l/100km siis kui olen sõitnud mingi 80'ga ainult :)
A ega seal svenssonite juures palju kiiremini tihti ei saagi...
Eesti Saabiklubi ja foorum

AR 156 GTA, bnd

#383
Soome on spido järgi 80-130kmh, Rootsi on 90-110 vahemik. Kui on üks rada, siis 90, kui on see 2+1/1+2, siis 110kmh, kuigi kohati sõitsime 140kmh, kuna kohalikud tegid tempot.
Norra muidugi 80kmh ametlik ja ega kohati ei saa nii kiirestigi sõita. Kusjuures kogu selle tripi keskmine kiirus masina järgi oli veel keset rootsit 93kmh, sõidu lõppedes aga kukkunud 83 peale, kuna lõpus läks tõesti aeglaseks.

Aga muidugi arvestada ka seda, et pmst maantee sõit, soomes ju trassid linnadest mööda viidud, rootsis ka asulad= korraks jalg gaasilt ja hetkepärast uuesti peale.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#384
Eile sain veel huvitava asja teada piuritest.
Vin järgi on autol 305mm kettad, tegelikkuses aga 330mm, keegi kunagi vist vahetanud. Igal juhul aitähh talle :icon_thumbup:

Muidu oleksi valed tellinud
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#385
Sul on ju 2003 a. mudel? Kas juba need ei pidanud tulema tehasest 330mm ketastega? Kuigi 2002 lõpus tuli välja see, et kettad lähevad kõveraks ning lasti paljudel garantii korras välja vahetada. Sul võibolla nii läkski, vedas :icon_thumbup:

AR 156 GTA, bnd

#386
EEE, arvele võtmine on jah 2003 aug, aga vin koodi järgi tehasest välja sõitnud miski 2002a lõpus. Võib olla küll mingi selline kala.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#387
bnd wrote:EEE, arvele võtmine on jah 2003 aug, aga vin koodi järgi tehasest välja sõitnud miski 2002a lõpus. Võib olla küll mingi selline kala.
VIN kood ütleb ju mudeliaasta, see, millal arvele võeti, omab tähtsust vist vaid maksupoliitikas..:P Mudeliaasta vahetub kusagil sept-okt. Niiet 2002 lõpust saab eduliselt MY03 autosid tavaliselt.
Eesti Saabiklubi ja foorum

AR 156 GTA, bnd

#390
Sry4OT! :oops:
Aga keegi on vist pühapäeva õhtul veel joogi all! :roll: :lol: :mrgreen:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.