Re: Suvaline pläma 2016

#376
urmask wrote:Ma pidasin silmas lõpu mudeleid, 2010-11st aastast.

Ja mis see Audi paremaks teeb? A4 samasugune pisike mure auto ju :)

A8 on täiesti teine masin, võrreldamatu mu meelest. A8 pannid ongi odavad :D

A4jast ei räägi, ainus Audi mis mõttest läbi on käinud ongi A8. Ülejäänud Audid on parajad saanid, eriti disaini poolest. :D
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2016

#377
Alfa Romeo 33 wrote:
urmask wrote:Korralikud 159'd on haruldus ja häid isendeid niisama vist ei müüda. See vajab korralikku otsimist ja sliceri viide ca 10'k eur on reaalne.
10000 eurot 10 aasta vanuse 159 eest? Sama raha eest saab 2006 aasta Audi A8 millel on luksust küllaga ning täiesti sõidukorras ja hoitud isend. Neid kahte siiski ei anna võrrelda, seega 10 aasta vanuse 159 eest 10000 eurot on küll ikka veits overkill summa. :shock:
Siin mõeldi Alfasi, millel väljalaske aasta 2012 ja peale.
Ennem võtan selle 10 a. vanuse Alfa kui Audi :thumbup:

Re: Suvaline pläma 2016

#378
Fakt on see, et ka 10000 eest ei saa miskit A8-t, luksusest ei maksa rääkidagi va pikk teljevahe, varustus selles hinnaklassis olematu. Pigem saab masina, mis on käinud Soome vahet ja kroonilises rahapuuduses hooldust tehtud ka nii, et elaks järgmise palgapäevani. Minu jaoks on a8 kuidagi täiesti võõrkeha audide seas. Ma ei tea, miks? Isegi a4 Allroad on rohkem audi :) . Kas seepärast, et tegemist on endise luksmasinaga, teise/kolmanda ringi masinat jõuavad osta kõik keskmise palga teenijad ja seepärast on neid tjuunitud, käest lastud, hooldamata ja muidu "ägedaid" a8-d kõik parklad täis.
Ja jälle jõuame mõned lehed eespool mainitud teemani, selle raha eest, selline asi. Aga oleks saanud ju ka SELLE :)
Valikute küsimus.

Ma ükspäev naersin a24 ostuabi teemas küsimust, mida arvate Q7-st 06-08a. Ee, sinna vahele mahub palju Q7-id, mis sarnanevad teineteisele aind aknaklaaside poolest ja märgist ninal.
Sama hea on küsida, et kas e60 kõlbab igapäeva autoks, samamoodi mahub siia valikusse sileiste-väikenavi 520 kui ka M5.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma 2016

#379
Närv nii must, et hakka või jaani pidama :evil:
2 autot läksid nina alt ära. Vabandust 4. 147gta, 156gta, 2x gt 3,2, no kuradima raske on 3000km kauguselt autot otsida ja loota, et kui kohale jõuad, siis alles.
Olen pmst 2 nädalat iga päev 2-4x lasknud suuremad euroopa saidid läbi. Kui midagi näen, siis kohe kõne tuttavale, kes tegeleb edasi- tal hollandi ja saksa rahvaga rääkimine pole probleem. Saad tunni jooksul juba vin, servisraamatu jne maili. Ilus-kena, mõtled hetke ja sel ajal tuleb juba mail, et masin läinud :thumbdown:
No pole hullu, natuke kaevamist, uus müüki tulnud, uuring jne, ja õhtuks jälle läinud.... Mida kuradit ma tegema pean? Eralennukiga kuskil kesk-euroopas istuma? et kui midagi üles pandud, siis kohe kohale lendama.
Miskid masinad on jube odavalt ja mitmeid kuid müügis, miks ma peaks see loll olema, kes ta ära ostab? Korra käis mõte peast läbi, et osta odav ja las olla vigane, lapin ise, siis tean, mis saan. Aga masinat on vaja kohe, millega saaks kohe sõita.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma 2016

#381
Slicer wrote:Kuid tagavedu sellel kindlalt olla ei tohiks?
Kindlasti ei ole, kõik Brerad (ka spiderid) on kas esi- või neliveolised

Kuigi süvenesin ka oma Brera rohelisse passi ning seal on vedavaks teljeks tagavedu? Huvitav :wtf:

Re: Suvaline pläma 2016

#383
Kunagi ilmnes minu 159 andmeid uurides ,et registris on manuaal käigukastiga.Kuigi oli automaat.Register parandas kenasti vea ära.
Huvitav,mis probleem nende alfadega seal registris on?

Re: Suvaline pläma 2016

#384
Brera mulle üldse ei meeldi, ei sobi see disain, kuid Spider on igati ahvatlev hobiauto. Ehk tulevikus, teiseks autoks v miskit, kui neid siis veel normaalse hinnaga saab.

Mul VW Passat tuli Rootsist 4 kohalise autona, 1.8 turbo bensukas. Registreeriti ära ja ma pidin andmeid ümber parandama (koos ooteajaga). Ühe vea- 5 kohaline- jätsin alles ja värvi ka (tume vs tavaroheline, arusaadavalt), kuid mootoriks pandi miski V5 2.3 bensukas ja mingid asjad olid veel, massid ja vist oli ka nelikvedu alguses pandud :D Kilovatte oli ka rohkem.

Üks Opel oli mul registris 2.0, kuid no kapoti all oli päris kindlast 1.8 :) (see võis ka paugu tagajärg olla ;)).
Fruit wrote:...
Kuigi süvenesin ka oma Brera rohelisse passi ning seal on vedavaks teljeks tagavedu? Huvitav :wtf:
Pakun, et kas laiskus v miskine susserdamise skeem parema müügi nimel v sootuks nelikvedu ei tööta (kuigi siis oleks loogilisem, et tagavedu lõpetab toimetamise :D)

Tundub, et peab hakkama Alfasid läbi ja lõhki uurima, mis seal tehtud. Näit. minu Alfal oli EGR klapi tihendi asemele õllepurk pandud (ilmselt tehti EGR pimedaks kas parema mineku v klapi vea tõttu).
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2016

#386
Või oli tavaline nelivedu ja vahekastil juhtus mingi jama ning esisilla vedu võeti vahelt ära. See pole eriti keeruline. 3,2 on ikka enamuses nelivedu.

Re: Suvaline pläma 2016

#387
Jan1 wrote:Või oli tavaline nelivedu ja vahekastil juhtus mingi jama ning esisilla vedu võeti vahelt ära. See pole eriti keeruline. 3,2 on ikka enamuses nelivedu.
Seda küll, kuid kas Spiderit üldse oli Q4'na saada?

Re: Suvaline pläma 2016

#388
Slicer wrote:
Jan1 wrote:Või oli tavaline nelivedu ja vahekastil juhtus mingi jama ning esisilla vedu võeti vahelt ära. See pole eriti keeruline. 3,2 on ikka enamuses nelivedu.
Seda küll, kuid kas Spiderit üldse oli Q4'na saada?
Wikipedia järgi küll. Minu arvates on selline mootor ja esivedu suht mõttetu kooslus :D
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2016

#390
urmask wrote:
Slicer wrote:
Jan1 wrote:Või oli tavaline nelivedu ja vahekastil juhtus mingi jama ning esisilla vedu võeti vahelt ära. See pole eriti keeruline. 3,2 on ikka enamuses nelivedu.
Seda küll, kuid kas Spiderit üldse oli Q4'na saada?
Wikipedia järgi küll. Minu arvates on selline mootor ja esivedu suht mõttetu kooslus :D
Minuteada neid Brera Spidereid ei tehtud kunagi neljaveolisena, ainult esiveolised olid.