Page 28 of 40

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 18 Aug 2011, 11:17
by spark
Slicer wrote:... asja saaks kindlasti, kuid midagi võib kummitama jääda siiski.
eks tast midagi sellist ehitatakse ...
või siis saab keegi võidusõiduauto tooriku ...

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 18 Aug 2011, 11:38
by H.E
Ilmselt olekski see ringraja variant kõige mõistlikum. Näiteks lõi masin töökojas tühja kohapealt turvakardina lahti. Ma ei tahaks seal autos olla, kui näiteks ABS hakkab arvama äkki, et kõik rattad käivad erineva kiirusega ja hakkab selle vastu võitlema vms. :icon_think:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 18 Aug 2011, 22:33
by bnd
Samas ma ei imesta, kui see auto nii 6 kuu pärast teise nr all juba müügis ja hästi hoitud kirikuõpetaja auto nime all.
Kui vaadata a24 ja tead mõne auto minevikku, siis tehakse mitte si*ast saia vaid lausa kõdunenud si*ast kringlit.

Seega kõik on võimalik

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 23 Aug 2011, 21:12
by Slicer
Tohoh!!! Kuidas autoga on, katus lame ja klaasid puru? Ise ei saanud viga?

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 24 Aug 2011, 01:11
by zakalwe
Jah, alfa korral, teatavasti, saaksid peksa.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 24 Aug 2011, 05:31
by Slicer
Jah ühest kuudist piisab ;)

Mõtlesingi alguses, et üks Alfa jälle selili käinud korraks, tore kuulda et nii see polnud, muidu oleks :banned:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 30 Aug 2011, 17:16
by Slicer
Kes tahab oma TwinSpark mootorile suht odavalt minekut kõvasti juurde siis tasuks soetada supercharger AO foorumist:
http://www.alfaowner.com/Forum/classifi ... 939&cat=88" onclick="window.open(this.href);return false;
Tõesti odavalt saab praegu.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 30 Aug 2011, 19:06
by rizto
Slicer wrote:Kes tahab oma TwinSpark mootorile suht odavalt minekut kõvasti juurde siis tasuks soetada supercharger AO foorumist:
http://www.alfaowner.com/Forum/classifi ... 939&cat=88" onclick="window.open(this.href);return false;
Tõesti odavalt saab praegu.
kus kohas siuke junn käib 8) ... ma loll ei mõista hetkel :oops: ...valgusta mind :mrgreen:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 30 Aug 2011, 20:25
by Slicer
Põhimõtteliselt tuleb mootori rihmaratta vahele lisajunn koos oma rihmarattaga, mis paneb selle siis mootorisse rohkem õhku sisse puhuma. Muidugi eeldab see ka rohkem kütust peale keeramiseks, vastupidavamaid kolbe mootoris jne. Aga väljalaset ei pea hakkama modima, nagu seda on turboga autodel vaja teha. :P
http://auto.howstuffworks.com/supercharger1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 30 Aug 2011, 21:50
by rizto
päris huvitav asjandus!

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 30 Aug 2011, 23:32
by E.T.
Proper towcar for proper caravan
:icon_thumbup:
Image

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 30 Aug 2011, 23:38
by E.T.
Slicer wrote:Põhimõtteliselt tuleb mootori rihmaratta vahele lisajunn koos oma rihmarattaga, mis paneb selle siis mootorisse rohkem õhku sisse puhuma. Muidugi eeldab see ka rohkem kütust peale keeramiseks, vastupidavamaid kolbe mootoris jne. Aga väljalaset ei pea hakkama modima, nagu seda on turboga autodel vaja teha. :P
http://auto.howstuffworks.com/supercharger1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Köh, köh - küll aga eeldab see sisselaske põhjalikku ümberehitust (twinsparki rihmarattad ja sisselase on mootori eri külgedel) :D

- Ma seda kuulutust küll põhjalikult ei uurinud aga kas see kompressor annab niipalju õhku peale, et originaalkepsud, kolvid, pihustid ei toida ära?
- Mis saab ülerõhust siis, kui lased drosselklapi kinni? Eeldatavasti juhitakse see õhk siis kas kompressori ette või lastakse atmosfääri? Või loodame puhtalt lõdvikute vastupanuvõimele akumuleeruva rõhu osas?
- Aga kus on õhulugeja - kompressori ees või taga? (Kompressori ees saab temaga seotult ilmselt nalja kui näiteks suletud drosselklapi eest lastakse surve minema, aga õhk on juba korra loetud ja küttesegu selle järele tehtud... Aga kas õhulugeja tervisele ei hakka drosselklapi taha asetus kus on eeldatavasti soe (füüsika ütleb, et õhu kokkusurumine põhjustab temp tõusu) ja ilmselt veidi ikkagi pihkub ka õli aja jooksul kompressorist?
- Kas originaalaju suudab selle asja ära manageerida muudatusteta (siseneva õhu kogus väljub tehase poolt etteantud parameetritest kindlasti).
- Kas tõesti väljalase ei jää kitsaks, suurenenud heitmetele?

PALJU KÜSIMUSI?
(ei ole päris nii lihtne, et ostan, keeran külge ja ongi - plug and play / ning mitte mingeid teadmisi ei vaja külgekeeramiseks!)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 31 Aug 2011, 00:15
by rizto
E.T. wrote:Proper towcar for proper caravan
:icon_thumbup:

[ http://mort.lahe.net/albums/album03/DSC00958.sized.jpg ]
my caravan :D :D :D

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 31 Aug 2011, 01:32
by Slicer
Kes siin rääkis, et plug and play. Ma lihtsalt mainisn ära, et on lihtsam vabalthingavale mootorile kompressor panna kui turbokaks teha. :icon_hi: Lisaks on asi töökindlam.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 31 Aug 2011, 01:35
by spark
Autodeltal näituseks on hind selline ja lisavidinaid on ka rohkem ...
http://www.autodeltashop.com/product_in ... cts_id=583" onclick="window.open(this.href);return false;
Image