SUVALINE PLÄMA

#421
Aga see-eest on mul Jaarises lausa 3 (loe kolm) topsihoidjat ees. Ja panipaiku nii, et tapab. Saan ka muidugi asjast aru nii, et kuna mootor on 1,0 ja ilgelt väike, siis ju vaba ruumi sitaks. No mootoriruumi vaheseina saab ju natuke ettepoole ja voila- ruumi kui palju.



Veel väikse auto plusse? Eile hilisõhtul käisin tanklas autol tulesid, numbrimärke, klaase pesemas. Olles need puhtaks teind, avastasin, et pestud peaaegu kogu auto!!! Krt, nüüd sellised süümekad- tanklas ju kirjas, et autode käsipesu keelatud.



Aga mis ma teha saan, kui auto niiiiiiiiii väike :D



Ei tea, kas ma otsin selles autos plusse, et leida jõudu taga edasi sõita? :lol:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

SUVALINE PLÄMA

#423
taga = temaga :D



Aga muidu oled E.T õigel teel...
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

SUVALINE PLÄMA

#424
hehe

ma juba mitmes kuu peamiselt jalamees...



imelik, et selle suure jalutamise peale ka keha pisemas ei muutu.

SUVALINE PLÄMA

#425
alfanatico wrote:eino muidugi, meil aega küll... :P


jah :oops: :D , nõretan siin ilupildikesi elustiilist, mida ise elatud ei saa. sest aega pole :P :P :P



ps, kui hr starfield topsihoidja peaks siiski tõenäosuse vastaselt avastama, oleks sel leiul hindamatu väärtus :D

SUVALINE PLÄMA

#426
...topsihoidjast niipalju, et mul GTs see olemas ja vahel väga mugav näiteks väikse lapse lutipudelit sinna toetada, samas kui milku kinni peab ja vaatab mind, siis seda pudelit ja siis tahaks küsida kus roheline leht on? :P



...GT näiteks kordades mugavaam kui 156 SW, mis iseenesest nagu universaal... pole vagoonis ei topsihoidjaid ega midagi, suht jäik, pagasit mahutab ka kehvemini kui GT (kupee!) :lol: ...naine sõidab GTga ringi ja alati kui vagooni maandub, tunneb ennast vähe imelikult, et mis kuradi saan see on :lol: pole isegi topsihoidjat :P

SUVALINE PLÄMA

#427
topsihoidja kindlasti tuleb, et keskmise meele järele olla PRAKTILISUSEGA.



paksuks ju söödeti alfad...

brera -1650,

159 -1740,

159SW -1750



nüüd küsimus - palju kaalus 156 TS ;)

SUVALINE PLÄMA

#428
E.T. wrote:topsihoidja kindlasti tuleb, et keskmise meele järele olla PRAKTILISUSEGA.

paksuks ju söödeti alfad...
brera -1650,
159 -1740,
159SW -1750

nüüd küsimus - palju kaalus 156 TS ;)


1230 hilisemad 1265 kilugrammi



Vagun nii 40 kilu rohkem...



Eks 159 igat pidi tiba suurem ka aga ikkagi.. ptüi... :evil:



Aga eks see ole üleüldine autonduse probleem - Näiteks on põmmi 1. seeria kupee sama suur, kui oli kunagi kolmas.. Rääkimata uue Mondeo mõõtudest jne jne...



Kujutaks keegi 90ndate alguse OOOO A4 ja või 3-ndat liikumas V8-ga? Well.. Tänaseks ei jõua R4 ja R6 neid tünne piisava hooga liikuma sundida..

SUVALINE PLÄMA

#429
B5 sündis 1995 ja kaalub neliveolise universaalina alla 1,5T

komplekteeriti R4 1,6 liitirsest vabalthingajast kuni V6 2,7 liitrise twinturboni...



Baieris on ridakuute traditsioon ka päris vana... ja kergetele kaheksakümnendate 3-datele pandi rõõmuga neid aiste vahele... V8 ei mahtunud lihtsalt sinna talli ära...



aga jutt kaalukasvust vastab muidugi üldjoontes tõele... kuna tänapäeval osatakse ka liitri kohta rohkem kW välja võluda, siis liikuma saab need rasked kastid küll... aga proovi sa füüsikast tuntud tsentrifugaaljõudu eirata ;)

SUVALINE PLÄMA

#430
Masina kaalust :D



Kunagi oli kuskil tuline vaidlus teemal, et kõik areneb, aga kütusekulu pole vaatamata kogu tehnika arengule vähendada suudetud.

Väitja: vaata G1 GTI võttis omal ajal 10l/100km, täna võtab ka G5 GTI kah 10l/100l. Kus on areng? :D

Siis tehti poisile selgeks, et siis kaalus masin 800kg, täna kaalub masin 1500kg. Kiirendus parem ,mugavus, dünaamika jne. Jne. On ju areng. Sest kui arengut poleks, siis võtaks tänane G5 38l/100km.



PS! esmapilgul tundub, et gta võtab vähem kütust kui vana 2,5. Aga eks kunagi kinnitame seda või lükkame ümber.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

SUVALINE PLÄMA

#433
nicola wrote:
alfanatico wrote:eino muidugi, meil aega küll... :P
jah :oops: :D , nõretan siin ilupildikesi elustiilist, mida ise elatud ei saa. sest aega pole :P :P :P


Teate mis...



võtke korraks aeg maha 8) ja mõelge, mida saaks ümber korraldada selliselt, et aega oleks :wink:



Elustiil on tavaliselt kinni harjumustes ja ei midagi enamat...



Ülikiired asjad kipuvad valmides olema teise või kolmandajärgulised, milleta saab samuti hakkama :wink:



TS näiteks ei ole iialgi joonud üheski Alfas kohvi (nagu ka üheski teises autos roolis olles)-> 10 min mis läheb peatumiseks ja kohvitamiseks (näiteks) saab vabalt tagasi, kui korraldada päev ümber etappideks selle asemel, et mõtetult rabeleda ... omast kogemusest-> tavaliselt piisab isegi sellest, et hommikul 15 min varem ärgata



ja mis ümbruse nautimisse puutub, siis-> selleks on veel vähem vaja :lol: lihtsalt unustage "kiire" ära-> selle asemel, et ummikus istudes närviliselt foori ja kõrvalseisvaid autosid passida :roll: vaadake maju, mööduvaid inimesi, pilvi , viibake kõrvalautos igavlevatele lastele, KES Kindlasti ei närvelda... kõige kehvemal juhul on neil lihtsalt igav. :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

SUVALINE PLÄMA

#434
http://www.youtube.com/watch?v=sifnV5vKulk ... Areng..:P



Üks teine top geari osa oli, kus võrreldi mitme põlvkonna golf gti-sid... ainuke millega kõige esimesele tuule alla tegi oli kõige viimane, see vist on turboga varustet..;)
bnd wrote:Masina kaalust :D

Kunagi oli kuskil tuline vaidlus teemal, et kõik areneb, aga kütusekulu pole vaatamata kogu tehnika arengule vähendada suudetud.
Väitja: vaata G1 GTI võttis omal ajal 10l/100km, täna võtab ka G5 GTI kah 10l/100l. Kus on areng? :D
Siis tehti poisile selgeks, et siis kaalus masin 800kg, täna kaalub masin 1500kg. Kiirendus parem ,mugavus, dünaamika jne. Jne. On ju areng. Sest kui arengut poleks, siis võtaks tänane G5 38l/100km.
Eesti Saabiklubi ja foorum

SUVALINE PLÄMA

#435
...krt see 159, va rasvarull, on ikka tõeline murelaps, vaagin juba mõnda aega uue SW lapsendamist, noh, et äkki... :roll: ja ütlen ausalt, et see pagana kaal ja siuke kallurifiiling on ainus vasturääkivus... no krt on ikka kilod! :o

...samal ajal torkides oma vana gtv-d mis on umbestäpselt poole kergem... no jõhker tümikas see 159 ja brera ka, ei leevenda ka Q4 ega 3.2... ei teagi nüüd mis teha :lol: :lol: :lol: ...brerasõidust siiani see kaatritunnetus käes 8) :P

...ma millegipärast arvan, et kui see 159gta ükskord tootmisliini näeb, tuleb ka paras jurakas... prse miks ei võiks teha mingeid mõnusaid väikseid kergeid kaheliitriseid, äh? :?



...või mis janes arvab? harjub ära hakkab meeldima? :lol:
cron