Page 29 of 39

Alfa Romeo

Posted: 09 Mar 2012, 00:28
by supp
täna järjekordselt leidis kinnitust fakt, et igal eestlasel on korra elus olnud ar116, käis mingi tüüp poes ja ütles: ohh mul oli ka suike alfa kümneid aastaid tagasi aga krt ei saanudki taga sõita, ostsin, ei saanud karpasid tööle ja enne oli auto lahtiste akendega pikalt seisnud ja kassid olid ka kusel käinud sees, pidin ära lammutama metalliks
see on juba 3. suvaline inimene keda olen kohanud ja kellel on 90nendatel 116 olnud

Alfa Romeo

Posted: 09 Mar 2012, 11:30
by alfanatico
...mis siis uuest disco volantest ka arvata? disainijooni vaadates peaks tekkima ägedad vaidlused liinil "õudne milline rõvetis - õudne milline kaunitar" 8)

http://wot.motortrend.com/touring-super ... 76287.html

Alfa Romeo

Posted: 09 Mar 2012, 12:30
by bnd
alfanatico wrote:vaidlused liinil "õudne milline rõvetis - õudne milline kaunitar"
Ma vaidlen praegu iseendaga, st tagaots ok, küljejoon ok- kuni esitiivani, sealt edasi aga vajub asi ära.
Isikupära puudumises süüdistada muidugi ei saa

Alfa Romeo

Posted: 09 Mar 2012, 12:48
by kapa98
Keeruline on selle auto osas seisukohta võtta.
Meenutab hirmsasti Fiat Barchettat. Siit ka probleem. Väikese autona on ta ju sellisena väga seksikas. Aga kuna aluseks on 8C, siis on tegemist päris suure autoga. Ma pole kindel, kas kõik need ilusad peened jooned suure auto juures nii kaunilt mõjuvad.

Alfa Romeo

Posted: 09 Mar 2012, 14:34
by janart
Mõlema eelmise härraga nõus. Nina võiks natuke pehmema joonega joonistatud olla, siis tuleks originaalse Disco Volante olemus ka natuke paremini välja. Noh.. nagu back to the roots ja muud jutud, kui tribuutauto juba tehti.

Aga samas mida mina ka tean. Mulle ju meeldib 166 :mrgreen:

Alfa Romeo

Posted: 09 Mar 2012, 15:06
by H.E
Pliiats joonistab nii nagu ta tahab, liinilt sõidab ikka lõpuks maha Hammerhead i-Eagle Thrust.

http://30.media.tumblr.com/tumblr_l94tz ... o1_500.jpg

Summuti on ka uuel versioonil vale koha peal.

Alfa Romeo

Posted: 09 Mar 2012, 16:19
by ts
ootan ära elusuuruses pildid ja siis avaldan arvamust- 10 punkti retro eest muidugi :icon_thumbup:

nende piltide pealt läheb muidugi 10 punkti skaalal 9 kirja (puhas kunst IMHO)

ja 0 punkti selle eest, et tegu ei ole pisikese kerge ja kurja putukaga :evil: vaid GT-ga, mis ei lähe tootmisse ... mitte kunagi :thinking:

Alfa Romeo

Posted: 09 Mar 2012, 16:23
by ts
http://www.autoblog.com/photos/touring- ... o-4872434/

jep- liiga suur (rikub üldpildi ära :book: )

Alfa Romeo

Posted: 09 Mar 2012, 19:37
by Kristop

Alfa Romeo

Posted: 09 Mar 2012, 23:20
by ts
:beaver: :beaver: :beaver: :beaver: :beaver:

võtab lausa sõnatuks :wrench: detailideni perfektne :icon_crazy:

kaasa arvatud see, et tegemist on raudselt maailma ainsa autoga, kus jagajad asuvad kindalaekas :mrgreen:

Alfa Romeo

Posted: 12 Mar 2012, 16:16
by zakalwe
ts wrote:võtab lausa sõnatuks :wrench: detailideni perfektne :icon_crazy:

kaasa arvatud see, et tegemist on raudselt maailma ainsa autoga, kus jagajad asuvad kindalaekas :mrgreen:
Perfektne.
Aga see ei tee kahjuks teda ilusaks. Mõni auto lihtsalt on inetu ja sinna pole midagi parata.
Nuuks.

Alfa Romeo

Posted: 13 Mar 2012, 19:17
by horza
Ää mölise, stangedeta ja nelja esitulega 105 näeb lihtsalt super välja.



EDIT: Giulia Super, that is...

Mida ma tegelikult tahtsin lisada, oli see, et pooltel Alfaholicsi autodel on süütepoolid kindalaekas. Aftermarket elektrooniline 3D mäpitud süüde lihtsalt ei sobi selle ajastu auto mootoriruumi. Ainuõige valik, või nii.

Alfa Romeo

Posted: 13 Mar 2012, 23:55
by spark

Alfa Romeo

Posted: 15 Mar 2012, 15:13
by Kristop

Alfa Romeo

Posted: 16 Mar 2012, 16:43
by kapa98
Olen nõus, et Giulia pole just kõige ilusam, aga selle eest on tal oma šarm ja võlu.
Lisaks tuleb välja, et aerodünaamilisem, kui 911
http://www.topgear.com/uk/photos/timeli ... ?imageNo=5