Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#428
Kas kellelgi on miskit udupeent kataloogi/välja rebitud vihikulehte, kus oleks peal kirjas 156 GTA originaalvelgede , ehk tehasepoolt ettenähtud ET.
Ühes rehvitöökojas vaadati kataloogi ja öeldi, et 25, samas pole see ju loogiline- isegi ET 38 käib sadulasse kinni :icon_eh:
Vaatasin ka kõikvõimsasse internetti, sealt leidsin ühest kohast , et ET on 40,5 :icon_wtf:

Nüüd täitsa segadus, nagu imelik on ka hakata mööda poode käima ja proovima alla, teha proovisõit, et kas keeramisel/koormamisel käib kuhugi vastu :roll:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#431
poole millimeetriga vaevalt offsetti näidatakse. kui sul 38 ei mahu ja vähemalt 8 veel vaja on, siis ilmselt see 40.5 on mingi ulme. Äkki sul on mingid liiga suured pidurid (aftermarket ja sa ise ei teagi?? ..yea right..)? Offset määratakse ju selle pinna pealt, mis vastu rummu käib.. sealt edasi on disaini küsimus..:D lõikame kohe ja kiirelt teise serva selle velje või joonistame mingeid kujundeid...

ok .. ärge võtke seda juttu väga tõsiselt...
Eesti Saabiklubi ja foorum

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#432
Ma võtan selle järgi, et hetke veljed 38
neile oli aga varem pandud 8mm flantsid, millel polnud aga tsentreerimisrõngaid, ja velg oli ainult poltide otsas- mis arvad, kas hakkas peale auklist teed viskama :D ?
Nende 8mm vaheplaatidega oli velje ja pidurisadula vahe vast 2mm? no ümbriku panid vahele, mitte ajalehe.
Panin aga need 16mm "õiged " flantsid- nüüd pole rattad enam naljakalt koopas kah.
Seega ET 25 ei pea justkui paika ju?

Hulluks ajab

Kui Juta juuhtub lugema seda teemat, võiks ta kataloogist järgi vaadata, mis tark raamat näitab...
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#433
Mulle tundub ET 25 võib täitsa loogiline olla.See et sul on 8 mm vahetükid ,viivatki ET numbri väiksemaks.Seda on natuke
keeruline seletada,aga :captain: googelda off setist pilte ja :reading: kõik saab selgeks.Jõudu.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#434
Tänud

loll mina, tõesti tuleb positiivse ET puhul lahutada vaheflants olemasoleva velje ET-st.
Velje tsenter jääb ju samaks, aga ma kasvatan ju kontaktpinnale juurde ja seega ET väheneb.
Ehk siis kui mu veljed on 38 ja flants enne 8, siis tegelik ET oli 30 ja see on seega gta max ET, Hetkel on alla siis 38 ja 16mm flants ja see teeb tegelikuks 38-16= ET 22

Et siis selline arvutus tulevastele põlvedele

Nüüd siis hakkan erinevate velgede laius vs ET arvutama, mida saaks alla panna
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#435
Kustutasin oma lolli möla ära

välja joonistamata ikka ei saa aru. peaks olema vist nii

võrdlus
Image
ehk siis uus velg oleks 6mm rohkem koopa äärepoole, kisub kahtlaseks

Samas annab üks kalkulaator, et nii sisemine , kui ka välimine äär jäävad samaks :icon_wtf: , et nagu kuidas- velje laiuse erinevus on juba
Teine näitab, et välimine äär läheb hoopis 0,3mm sissepoole ja seesmine muutub -25mm, ehk siis liigub sisse.
Seega oleks mu millimeetritega tehtud joonis ju täitsa vale?

Lisaks üks väljamaa foorum andis gta ET-ks 35, pole võimalik ütlen mina.
Ju see ET teema on ikka ainult veljetootjatele arusaadav, tavakodanik seda läbi ei hauka.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)