SUVALINE PLÄMA

#436
Teate mis...

võtke korraks aeg maha ja mõelge, mida saaks ümber korraldada selliselt, et aega oleks


nice try :P

...mul pole mitte vähe aega, vaid tahtmine igast asju teha :wink: ...näed jõuan vastu ööd veel foorumis illi ka ajada :lol:

SUVALINE PLÄMA

#437
...autoriõhtu jätkub :lol:



...no nagu tellitud oli just topgearis saateosa kus kõrvuti brera, rx8 ja tt, et nagu veel kinnitada kõike seda mis peas keerleb seoses kaaluga jne ja justkui veel kinnitades, et tegelikult ju ikka me kõik tahame alfat :D :D :D ...põrgupiin, miks nii ilus, aga ühel ringil saab konkurendilt 5 sekki sisse!!! :shock:



...pagana fanni oli see kunstigalerii osa gearis :) eksole...

SUVALINE PLÄMA

#438
dääm ununes vaadata brera osa :? laup hommikul kell 10 bbc prime'ist väike lohutus vähemalt brittide tõeliselt head meelelahutust david attenborough' kõrvale.



btw, mis saaks siis, kui david attenborogh juhiks autosaadet? või vastupidi - top geari tüübid vihmametsas sipelgaid sorkimas? :D

SUVALINE PLÄMA

#439
galeristid kottisid muidugi päris mõnuga lugupeetud saatejuhte...



aga tegelikkuses ei osta ju autot selleks, et on teadmine, et ta saab ringil 5 sekki pähe või, et kuskil kauges maanurgas oldaks nõus teda koos käpakil olevate mannekeenidega eksponeerima.



kaaluprobleemid on muidugi tõsised probleemid... tühja sest G v oooo pekist... isegi 159 pekkidel pole häda miskit... on temast ju igati ontlik perevagun valmis voolitud... kaalus on aga probleem kui tegemist on rasvaläinud itaalia sportkupeega... Brera kaal peaks olema kuskil 1200kg allapoole ikka unelmates...



PS! kas vastab tõele, et brera on 159 põhjale ehitatud?

SUVALINE PLÄMA

#440
jah vastab



ja kaalu annab "turvalisus" :roll:



kuna siis 156 oli suts teise ehitusega ->mõned talakesed siin seal, siis 159 ja Brera omavad neid talakesi juba liiga palju :lol:



Lisaks siis veel ka, et mootoridki on raskemaks läinud, jne :cry:



võiks ikka võtta täisalumiiniummootori, klaasplast-alumiiniumkere ning öelda f%%k the safety :lol: peaasi, et kiire oleks :twisted:
Tegelikult ma olen normaalne....

SUVALINE PLÄMA

#441
ma ei taha tuua vägivaldset paralleeli materjalides aga F1 autod ei ole vaatamata turvalisuse kasvule läinud 3x raskemaks...



oeh, sportkupee puhul võiks ehk paar kompromissikest ikka luua?

süsinikkiud on ju konkurendi juures autokatuste ehitamises kasutusel... (kaalusääst närused 6 kg) aga julgete otsustega saaks turvalisuses kaotamata ikkagi teha vilka sportkupee



see peab ju võimalik olema... ilma et ta 20 000 000 maksaks (nagu BV)

SUVALINE PLÄMA

#442
aga tegelikkuses ei osta ju autot selleks, et on teadmine, et ta saab ringil 5 sekki pähe või, et kuskil kauges maanurgas oldaks nõus teda koos käpakil olevate mannekeenidega eksponeerima.


...no ega jah, lihtsalt kahju, et perfektsionismist nii vähe puudu :P ...seal testis kus lord stig kihutas oli selgelt näha kuidas asi on lihtsalt megaraske, aga nüüd just 10 minti tagasi sisenesin vanalinna, hoplaaaaaaaa, täpselt sama sinine metallik brera libises ninaalt läbi... no on ikka kuradi ilus alfa raibe 8) ...et nagu ikka tahaks, tglt :lol: :lol: :lol: ...suhtedraama



...aga morrissey'l on üks tore lugu mis sobib teemasse:



...You're the one for me, fatty,

You're the one I really, really love... jne :P

SUVALINE PLÄMA

#443
E.T. wrote:ma ei taha tuua vägivaldset paralleeli materjalides aga F1 autod ei ole vaatamata turvalisuse kasvule läinud 3x raskemaks...


F1 ei kasuta ka ökonoomitamiseks laiatarbedetaile ju :roll:



pealegi autoehituses on kaks erinevat maailma-> need autod millega sõidavad lihtsurelikud ja need, millega sõidetakse kõiksugu ringe :lol:



võistlusautod TEGELIKULT ei ole läinud viimase 40 aastaga mitu korda võimsamaks, samamoodi on laiatarbesõidukid läinud odavamaks, ja mis seal salata ka kehvemaks-> küsimus suurele ringile: mis arvate kas 40 aasta pärast on arvuliselt rohkem alles Giuliat või 156-te? Rääkimata siis suhtarvulisusest :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

SUVALINE PLÄMA

#444
BRRRR



ma ju kirjutasin et ei taha tua vägivaldset paralleeli ...

Eino muidugi ei kasva F1 võimsus, sest seda hoiab pidevalt täiustuv reeglistik ohjas... samuti on määratud ALUMINE kaal... jne



aga meenutame nüüd aegu: aktiivvedrustus, turbomootorid... aaaah? sellega võrreldes on F1 ikka memmekateklass praegu ju...



turvaline ja kohitud masin...





äino... miljonikrooni kupeed ehitades ei pea ju hirmpalju ökonoomitama tegelt?



:)



aga ilus on ta tõesti, selle ma leidsin üles peale otsimist. :D



PS! alguses tundus brera nagu 159 kupee aka inetu pardipoeg mulle...

SUVALINE PLÄMA

#445
A tinki, tinki tinki hahahaa

A tinki, tinki prr! Himaalaja!



:lol:



AN, oota ikka mudeliuuendus ära, tead valge värv mõjub visuaalselt ka suurendavana :lol:


Image

Image

SUVALINE PLÄMA

#449
jajah, sisemine trim on eriti broo sel TI versioonil


...kle jah tead täidza nõrmäälne räeh...



http://bp0.blogger.com/_FoXyvaPSnVk/ReL ... SWTI_2.jpg



http://bp1.blogger.com/_FoXyvaPSnVk/ReL ... SWTI_3.jpg



...ilu nad raisad oskavad luua, Ti-l on siis 19" velg, kaunid peeglikatted, jäigem vedru 20mm madalam, brembo, spets iste normaalse külgtoega, tume alumiinium interjööris, muu pask ka musta värvi ja muidugi igast Ti sildid ja nööbid, vbl oli midagi veel... vaadates läbi optimisti pilgu, siis sigailus mõnus nobe maastur 8) :) ...mis jäigema vedruga ei kaldu ka väga kreeni kurvis vast :wink:

SUVALINE PLÄMA

#450
misse on moodne diisel v miks see tahho nii kiirelt otsa saab?

muidu on küll väga asine maasikas.





kes on pildil?
Image
cron