AR 156 GTA, bnd

#437
Jaa.. siin foorumis teisele autot soovitada osatakse. :icon_clap:

Silitamiseks on mingi E39 ju mõttetu. Klassika on selle jaoks. Viimane "õige" alfa 75 näol näiteks või mõni GTV6, mille soetamiseks ei pea veel oma hinge maha müüma.
a.k.a Anthrax

AR 156 GTA, bnd

#438
spark kirjutas:kui tagaveoline siis "kolmene bemm"
kui esiveoline siis ... Saab 9-5 Aero soovitavalt Hirschitud
Pärnus on ka ilusat klassikat http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4797" onclick="window.open(this.href);return false; "ainult" 6k EUR-i eest
endal kahjuks praegu jõud üle ei käi (uut projekteerimis programmi vaja ja see rsk. maksab sama palju) ... võin ta sult hiljem ära osta :twisted:
kui nelivedu siis ...
OT:
haahaa.. :) too cabrio pole paugutamiseks (küll aga chillimiseks) ja Hirsch on tilulilu, ajukirurgiat tehakse siinmaal ka...Ainuke variant, kui Troll(-R) kusagilt leida, aga see on umbes nagu ... eee... üks väga harvaesinev asi..:) Lisaks on Hirsch millegipärast kiindunud automaatkastidesse ja manuaaliga isendeid on üliminimaalselt...:( paugutamiseks jällegi kõlbmatu variant...
Mõne Viggeni kusagilt leiaks... siis saaks paugutada ka natuke....

Niiet kõigepealt pead ikkagi prioriteedid paika panema..:P Kas paugutad või vead ämma..:P
Eesti Saabiklubi ja foorum

AR 156 GTA, bnd

#439
Slicer kirjutas:Subaru Legacy boxermootori ja 4veoga :icon_thumbup:
DIIZELboxer, ikka DIIZEL.
See on hea ja innovaatiline.
(tegelt mul pole aimugi, aga reklaam oli cool)
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 156 GTA, bnd

#440
E.T ja Sliceri esimesed postid on kõikse lähemal.
Audi ja eriti A,S,jne6 ei tundu eriti "püssina" ja ega Erkilgi pole just hea kogemus aastate tagant Saugast S6-ga.
Saabe ka vaadanud, Aerosid, aga see suht tume maa, mida peab vähe uurima veel + hirmutatakse igasugu kettide ja turbode vahetusega iga kindla km tagant.

Hetkel sugulane (saksakeele rääkija) suhtleb 3 eri aparaadi omanikuga saksas.
Valikus 2x itaallane ja 1x sakslane

Aga enne ei hakka kõvatama, kui lennukipilet olemas.

PS! Ämmavedamise universaal :D on olemas, aga iga päevaga tunnen, et tahaks ka natuke kiirust tunda.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#441
esitan nüüd vaid oma arvamuse ehk mõtte nö valju häälega, mis ei pretendeeri mingil moel tõele ega ole ka mõeldud soovitusen autoostul:


Justnimelt - kuna neliveoline kaubalift on sul kasutusel, siis võiks olla pühapäeva auto midagi palju enamat !
(ja jumala eest mitte esiveoline - see on saadanast loodud veoskeem algajatele ja memmekatele)

S6 - C5 V8 ning 250kW koosluses au-tomatikastiga pole ka kindlasti kooslus mida ihaleda sauga raja lähikonnas elades / bahnipüss, aeglase reaktsiooniga kastiga, mis saugal ainult taga pikas sirges ja loogas suudab astuda edasi... ülejäänud rada on kurvipuru ja pidev nik* kastiga - ehk kurvis veo omamiseks peab hakkama ebaloomulikult vara pidurdama, siis hüppama gaasile kahe jalaga ja kurvi keerama... vastasel korral läbid kurvi ilma veota ja on oht masin ära slaissida... (ma arvan, et ma oleKS saugal kiirem A4 1,8TQ m roolis kui S6 atQ roolis). Üldse, kui jutt on paugutamise mõttes rinkast siis unustame kogu VAG toodangu hetkega ära - ja linnavahel veeremiseks on sul ka vag olemas juba... nii, et unustame ikka ära.

Subaru legacyd, outbackid, foresterid jms jäägu ikka pereinimestele koos oma kõikvõimsa 121kW-ga (ok, ok 3.0 on ka 180kW aga ikka lahja). Pmst samasugused kaubaliftid nagu kasutusel olev C5 allrad, lihtsalt sibularõngaste asemel on grillil tähistaeva kaart...

SAAB-id - hahaha - väga coolid autod aga kindlasti mitte kõige mõistlikum valik kiirelt sõitmiseks rinkal.

-

Kaine peaga mõeldes, siis eestis elades, kus pole ühtegi kiiret (paljude pikkade sirgete ja kiirete kurvidega) rada, siis rinka koha pealt peale M3 midagi geniaalset ilmselt välja ei mõtle, mis maksaks alla 20 000 EUR, oleks tagaveoline ja üle 250kW ning peaks kuuma andmisele vastu ja millele oleks ka vajadusel jaksu tükke osta juurde...

Kui tahaks ennast ogaraks kihutada reaalsetes võistlustingimustes, siis 325CUP oleks see mida mina sihiks (niisama mingit põristajat osta ja sellega mitte rajale jõuda on ka nagu ilusat naist kodus salaja omada ja teda süütuna igaks juhuks ka veel lisaks hoida).

itaalia raud rinkal... no ma ei tea, ei raatsi nagu ja jube palju agasid on seal juures kohe... (loe lumani saagat ülekuumenemise, fuelcutide jms tripperiga). ilus aga kapriisne. kummarus siinkohal lumani suunas, et ta oma valikule kindlaks on jäänud ja muudkui tegeleb teemaga, et lõpeks leida toimiv kompromiss rinka ja tänava vahele ! 156GTA-st midagi väga kiiremat leida on ka suht nüri lootus... 75 jms kraam ei ole vähem kapriisne kui lumani masekas (ma aegajalt ikka suhtlen veel balinsiga ja temalt kuuleb vanaraua kohta ikka aegajalt komme).

muidu ilus on küll vaadata vanu ja uusi itaalia kiiresti sõitmise autosid... AN punane ntx ja siin maakonnas meil põristab ikka ferrarisid, maseratisid jms kraami suht tihti õhtuti ringi 55-ga... (rajale ei jõua neist ilmselt iialgi ükski), seega sobiks nad kolmandaks autoks... nö efektne poosetamisauto!
-

Kui jutt oleks linnavahel poosetamisest, oleks mõte liikunud ka hoopis teisi radasid pidi ja maabunud mõne lahtise geiauto juurde lõpeks ilmselt...

-

Karoche, ma panen oma noka nüüd kenasti taas kinni ja soovin peremehele edukat ja õiget valikut, misiganes see ka poleks, auto valid enda jaoks ja kellelgi ei tohiks midagi selle kohta röhkida olla takkajärgi !

(siia teema lõppu sobiks PALUN ka post, mille valisid järgmiseks hobiautoks, isegi kui see pole alfa või pole üldse itaalia auto!)

AR 156 GTA, bnd

#442
Keegi pole huvitaval kombel maininud riisikaid? :lol:
Tagavelolised, piisavalt kiired ja lõbu laialt ka rinkal, kui peaks sattuma.
Juppe palju ja igas hinnaskaalas ning auto ostuhind ka suht madal vs zzzhe zzzgermans :sherlock:

AR 156 GTA, bnd

#443
Üldse siin Alfafoorumis sokitakse ilgelt valedest autodest.
Delta Integrale või Uno Turbo oleks teema. :mrgreen:
a.k.a Anthrax

AR 156 GTA, bnd

#444
Tegelt laseme selle teema nüüd lukustada ja las ta vajub sujuvalt ajaloo prügikasti.
Ühel päeval tõuseb antud mark, koos mõne mudeliga taas päevakorda (numbrimärk ootel ju), hetkel naudin natuke vaheldust, oligi kuidagi pikalt juba ühe margi peale jäänud :wink:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)