AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5

#46
Sisemised mõõtmed kaitsekummil:
väiksem d=18mm
suurem d=38mm
alfahoolik wrote:Anna sisemised läbimõõdud, mul on uusi katteid erinevate mõõtudega, äkki leian vajaliku.

AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5

#48
Puht teoreetiline küsimus, automüüjad ärge eriti lootke midagi :mrgreen:

Kui oleks valida AR159 1,9 ja 2,4 diisli vahel, mis oleks kavalam valik.
Olen sõitnud 2,4 automaadiga- oli hea. 1,9 (110kw)pole sõitnud, nillin just universaali. Masinat vaja pikkade otste läbimiseks, kütusekulu on ostmisel kõige viimane asi. Kui suur on nende mootorite dünaamika erinevus igapäevases kasutuses, eeldusel, et on ikka vaja möödasõite teha, mägedes ronida jne.

Miks selline loll küsimus- lihtsalt on hetke silma jäänud igapäevaseks kasutuseks 2 tk, aga üks neist siin foorumis figureeriv 2,4 :D ja teine mujal müüdav 1,9, aga .... Mõlemad automaadid ja universaalid.
Krt, alati kui vaatad a24, et nii palju on valida, aga kui hakkad valima, siis ikka juhe koos....
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5

#50
To: bnd
1,9d =
POWER:110(150) KW(hp) @ 4000 RPM, TORQUE236 lb-ft @ 2000 RPM OR 320 Nm @ 2000 RPM
PERFORMANCE: TOP SPEED129.2 mph OR 208 km/h, ACCELERATION 0-62 MPH (0-100 KPH)9.6 s
FUEL CONSUMPTION: CITY28.3 mpg US OR 8.3 L/100Km, HIGHWAY49 mpg US OR 4.8 L/100Km, COMBINED38.5 mpg US OR 6.1 L/100Km
2,47d =
POWER:147(200) KW(hp) @ 4000 RPM, TORQUE295 lb-ft @ 2000 RPM OR 400 Nm @ 2000 RPM
PERFORMANCE: TOP SPEED140.4 mph OR 226 km/h, ACCELERATION 0-62 MPH (0-100 KPH)8.6 s
FUEL CONSUMPTION: CITY25 mpg US OR 9.4 L/100Km, HIGHWAY42 mpg US OR 5.6 L/100Km, COMBINED33.6 mpg US OR 7 L/100Km

1,9 kõike vähem 2,4 kõike rohkem. Kõige lihtsam ja kindlam mine tee proovi ja räägi ka teistele :phonecall:

AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5

#51
2,4 on kapriisem kui 1,9. 2,4 vajab aegajalt tuulutamist, sest kui teda hellitada tõmbab sisselaske kollektori tahma täis ja jõud kaob ära üks hetk ning sellest võivad alguse saada ka igasugused muud pisijamad.

1,9 on probleemivabam/töökindlam.

Ise valiks 2,4 sest neil mootoritel on ikkagi tugev vahe sees(eriti maanteel) ja aeg ajalt mootori lõõride puhtaks laskmine ei valmista ka probleeme :icon_roll: . St kui sa kasutad seda mootorit nii nagu ta on ette nähtud kasutamiseks siis on kõik hästi. Pluss sa saad 1 toru asemel 2 toru auto tagumisse otsa!

AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5

#54
Noh, AR tahab ju USAsse minna (juba aastaid)... 4C'ga. Kuigi mingiteks adekvaatseteks numbriteks oleks neil ikka kiirelt vaja Giulia valmis teha. Vaevalt MiTo ja Giulietta pealt erilist profiiti lõikab USAs...

AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5

#55
:icon_wtf:

da fakki ma just äsja vaatasin :icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf:

Miks nad seda kiirete ja vihaste saagat juba halastuslasuga ära ei lõpeta (treileri põhjal võiks arvata, et kui sellest vähem fääständfjuuriosi teha ja natuke rohkem äktšionit ehitada, siis oleks tegemist Holliwoodi versiooniga kobras üheteistkümnest... :mrgreen: )
Tegelikult ma olen normaalne....
cron