Page 4 of 4

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

Posted: 18 Oct 2007, 22:39
by Alpinist
Mul mootor pealtpoolt kuiv ja käimakoti pool ka kui välja arvatud see siduri väike leke, aga see peab kuskilt rihmade juurest lekkima!



Sul ikka ülisuur surve karteris, et õli korke lõhub :lol:



Ma kuulsin ise ka seda, et need tihendid ei pea kaua vastu ja soovitati kasutada Würthi sinist värvi tihendus massi!

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

Posted: 18 Oct 2007, 22:46
by ts
Alpinist wrote:Ma kuulsin ise ka seda, et need tihendid ei pea kaua vastu ja soovitati kasutada Würthi sinist värvi tihendus massi!


:shock: TAGANE SAATAN :evil:

:lol: :lol: :lol:



Teeme ikka nii, et Autodele jäävad tihendid ning sõidukeid möksitakse kõiksugu siniste hermeetikutega :roll:



surve on karteris regulaarselt-> kui -25kraadi pealt JÄLLE karterituulutus umbe läheb (ja ma tean, et läheb-> alati on läinud :roll: -> ma ei saa aru, mis kuradi pärast ei võiks see potsik Nordil natuke "soojemas" kohas olla :lol: )



Museas-> mis puudutab siduri väikest leket, siis ole palun nii hea ja likvideeri see kärmelt ära... kuna piisavalt lekkiv vedelik kaotab esmalt ära siduri ja siis üsna kärmelt ka pidurid (oma kogemus olemas-> tõsi küll, mul ei olnud vist siiski väike, vaid pigem suht suur leke ) :lol:



Tegelikult ikka pinguti oma mõtlesid eks :wink:

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

Posted: 29 Oct 2007, 21:09
by Alpinist
Sai siis täna auto teenenduses käidud ja puksid vahetatud (enamus) kuna nad olid tellinud ühe vale puksi ja jäi vahetamatta! Sai likvideeritud ka käsipiduri probleem, ABS andis ka lootust, et andur ei ole läbi vaid mingi juhtme või ühenduse probleem! Kõike seda tehti 5,4h :evil: minu meelest natuke palju läks neil aega! Või mis te arvate! Tööde käigus avastati ka, et kunde poolne vedru on katki. :shock:



Helistasin siis TRK-sse ja küsisin Kalvo käest vedru kohta, tema kui targem mees rääkis, et vedru all osas on plastik rõngas, milles on laagrid sees. See on kinni jäänud ja siis alla keerates hakkab vedru väänama ja see põhjustas vedru purunemise.



Sain ka hinnad teada.

Esivedrud 2tk 1490.-

Esi amordi tugilaagrid 2tk 786.-



Loomulikult uurisin ka ees seisva rihma rullikute vahetuse kohta!

Lubasid uuema pingutus mehhanismi peale panna ja siis ei ole seda õlilekke probleemi!



hammasrihm 1 265.-

pinguti 1 1720.-

pinguti hoidja 1 100.-

remonttööd 1950.-

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

Posted: 13 Apr 2008, 20:17
by Alpinist164
Kuna unustasin oma eelmise kasutaja parooli ja maili ka pole tegin uue kasutaja. Viga mis mul autot piinas oli see pöörete kõikumine 750-2500rpm-ini mitte koguaeg aga mingi iga 2-20sekundi tagant juhtus see

siis kui auto liikus. Leidsin selle vea ka üles! Karteri tuulutus voolik oli ühest kohast katki! Lõikasin katkise osa ära ja nüüd töötab mootor väga stabiilselt 750rpm-i kõikumine on +-0 rpm isegi kui pidurit vajutada!



Siis küsimus kas keegi saaks mingi pildi,joonise või juhenduse kuidas ma saaksin mootoril need kolm rihma ära pingutada või vahetada. Geneka ja Kliimapumba siis kliimapumbast veepumbani ja sealt edasi vändani! Genekast kui ma ei eksi ei saa seda reguleerida! See rihma libisemise heli on ikka väga jube ja häiriv!