AR 156 GTA, bnd
Posted: 15 Nov 2007, 01:07
selle sajandi marketingitrikk:
klient toob sulle suhteliselt eksklusiivse auto. 4h pärast helistad kliendile ja ütled, et auto mootor on purunenud remondi tõttu. vabandad ja lubad korda teha oma kuludega, kuna töökojas tekkinud auto rike ei ole kliendi risk.
siis hakkad aega venitama, kuna eksklusiivne sõiduk töökoja ees kogub publikut ja kliente päris hästi.
__________
Trikk 2:
Klient toob peetud auto mille rikke kõrvaldamise hindad kõrgemaks, kui antud rikke reaalne kõrvaldamine maksab. kuna auto turuväärtus läheneb remondiarvele, siis pakud head tehingut ja ostad kliendi auto ära turuväärtusest madalamalt. kõrvaldad lihtsa rikke, irvitad lollikese üle kelelt auto üle lasid ja paned sama auto müüki turuhinnast veidi odavamalt.
__________
1 trikiga on muidugi oht et klient viskab auto treilerile ja viib mujale remonti ja genereerib paraja arve selle marketingitriki eest.
2 trikiga on muidugi paraku oht turgu solkida ja kõnealuse margi keskmist hinda alla tõmmata lokaalselt, mis omakorda tähendab, et need satuvad vaesema elanikkonna kätte kellel pole remondieelarvet auto jaoks - klientuur väheneb, töökoja kvaliteet algul tõuseb, kuna ei pea ülepea kaela tegema asju- hiljem käib alla kuna sissetulek langeb ja tööle jäävad ebakvaliteesemad mehhaanikud!
klient toob sulle suhteliselt eksklusiivse auto. 4h pärast helistad kliendile ja ütled, et auto mootor on purunenud remondi tõttu. vabandad ja lubad korda teha oma kuludega, kuna töökojas tekkinud auto rike ei ole kliendi risk.
siis hakkad aega venitama, kuna eksklusiivne sõiduk töökoja ees kogub publikut ja kliente päris hästi.
__________
Trikk 2:
Klient toob peetud auto mille rikke kõrvaldamise hindad kõrgemaks, kui antud rikke reaalne kõrvaldamine maksab. kuna auto turuväärtus läheneb remondiarvele, siis pakud head tehingut ja ostad kliendi auto ära turuväärtusest madalamalt. kõrvaldad lihtsa rikke, irvitad lollikese üle kelelt auto üle lasid ja paned sama auto müüki turuhinnast veidi odavamalt.
__________
1 trikiga on muidugi oht et klient viskab auto treilerile ja viib mujale remonti ja genereerib paraja arve selle marketingitriki eest.
2 trikiga on muidugi paraku oht turgu solkida ja kõnealuse margi keskmist hinda alla tõmmata lokaalselt, mis omakorda tähendab, et need satuvad vaesema elanikkonna kätte kellel pole remondieelarvet auto jaoks - klientuur väheneb, töökoja kvaliteet algul tõuseb, kuna ei pea ülepea kaela tegema asju- hiljem käib alla kuna sissetulek langeb ja tööle jäävad ebakvaliteesemad mehhaanikud!