Page 4 of 9

Alfa mootori kaasaaitamine?

Posted: 07 Nov 2007, 13:44
by ar2r/33
Sellel seguvalmistamise meetodil mis tuleb tehasest (mida on vaja EURO normide tagamiseks ja vastuvõetava kütusekulu saamiseks) pole midagi sarnast racing programmiga, kus saab kütust ämbrist valada ja süüdet 102 oktaani kohta varaseks lasta. AGA MA EI NÄE kuidas see kuradi nukadega seotud on, jah ajupesu annab muidugi lisaheppa juurde aga see ei tähenda et sügavalt tuunitud atmosfäärmootor ei hakka tööle stockajuga, bullshit.



EDIT: alfaajude kiipi saab ainult uut valmistada, st vist (ei ole kindel) enamus ei anna ümberprogeda, selleks vaja dynostendi nädalaks, riistvarat, teadmisi. Keegi omab või? See selle jutu kohta et "ma panen nukasi mootorisse ja kohe nende järgi "tuunin" aju ära". Milleks see loba ma ei saa aru? Maksimaalne võimalus kõigil siin on mingi aftermarket chip, mis ei ole mingi nukade vms asja kohta tehtud, vaid lihtsalt parema kütuse jaoks pütitatud ja veidi suurema kütusekulu piiri kohta impulsid parandatud.

Alfa mootori kaasaaitamine?

Posted: 07 Nov 2007, 13:58
by ts
:lol: viimane teemaalgataja küsimus puudutas muuseas auto müügihinda :roll:



Aga mõtleme siis hästi hästi lihtsalt ja konkreetselt sellele, et KUI toosinane 2.10 millest jutt käib :roll: on ehitatud vastamaks EURO2 nõuetele, siis vajab ta infot KÕIGILT anduritelt (kaasa arvatud see kuradima EGR-i juhtimine) :wink:



Kui nüüd elimineerida sõiduki kiirus, gaasiklapi asend (jätta vaid kinni-> lahti ja max), EGR, koputused ja veel nipet-näpet (sellesama näite varal, et ringil on TEGELIKULT vaja vaid teada palju õhku tuli, mis kiirusega mootor liigub ning milline segu on)

siis 99% tõenäosusega hakkab ECU kas kalama või siis ei kannata piirini nügimist :wink:



Kui vahetad klapid, nukid välja, lihvid kolled üle ja teed kõik muu nagu vaja, KUID gaasiklapi jätad sammude peale ning EGR-i auto külge, siis on see samahästi kui mahavisatud raha...



Alati on muidugi võimalus visata ka 16V mootorile näiteks 4.1 pritse (või siis puhtalt mono peale jääda :wink: )



BTW-> natuke teemasse kah :wink: mitmeid kordi on siit läbi käinud viide perm4 kohta? Kas teemaalgataja sõidukiks siis ongi Permanent4 mitte QV? :?

Alfa mootori kaasaaitamine?

Posted: 07 Nov 2007, 14:07
by ar2r/33
Mina ei pea meeles EGRiga mootoreid, minu pakkumine on et 8V on optimaalne valik! Sellised asju nagi karterituuletus, EGR, katalüsaator jne võib koha ära unustada, milleks see jutt üldse, ainult norimiseks minu meelest? Et näed, mingi 22a tatt õpetab batjkat ts'i ja kotkast, tuleb maha teha :)

Alfa mootori kaasaaitamine?

Posted: 07 Nov 2007, 14:10
by ts
ar2r/33 wrote:Mina ei pea meeles EGRiga mootoreid, minu pakkumine on et 8V on optimaalne valik!


8)



:oops: tuleb välja, et vaidlesin omaette siis (M2.10 on 16V pärusmaa) :lol:



OK :arrow: teema ammendatud ja kõik on õnnelikud :lol: (M4,1 ja 1,7 on tegijad :lol: )



Ja E.T.-> Järeldus: Unusta 156 ning osta parem Nord (soovitatavalt siis 75 või magsi 116 8) ):lol:

Alfa mootori kaasaaitamine?

Posted: 07 Nov 2007, 14:11
by ar2r/33
Milleks see jutt üldse, ainult norimiseks minu meelest? Et näed, mingi 22a tatt õpetab batjkat ts'i ja kotkast, tuleb maha teha :wink: :)

Alfa mootori kaasaaitamine?

Posted: 07 Nov 2007, 14:19
by ts
:roll:



Tegelikult ts ega kotkas kah ei ole just eriti habetunud isikud :lol:



Ja tegelik jutt käib just selle 30k ja 16V mootori kohta :wink:



Nimelt 16V vabalthingav on ERANDITULT varustatud EGR-iga ning ega ta nukad just eriti lihvimist ei kannata jms... ja kui märkasid, siis E.T. on ülimalt huvitatud selle arendamisest :lol:



Vaidluses sünnib tõde... ja palju kehvem, kui see tõde sünnib kellegi garaazis, kus kokkupandud kaasaaidatud mootor ei toimi :wink:



BTW :oops: ts@ei ole kunagi isiklikult ühtegi TS mootorit modinud kah :oops:

Alfa mootori kaasaaitamine?

Posted: 07 Nov 2007, 14:27
by E.T.
ET on tegelikult hetkel suhteliselt passiivne kõrvalseisja

huvipuuduses ei vaevle...

pigem

teadmisi oleks kapaga juurde vaja

aega ja eelarvet ka hetkel veel ei ole... jutt on ehk 2009 aasta perspektiivist.



paras aeg tasapisi hakata teemat uurima, et mitte jõuda ts poolt kirjeldatud nukra garaazitõeni...



perspektiivne eesmärk on alfa karikasarja kuni 2 liitriste klassi tarbeks sobilik sõiduk komplekteerida :) suures klassis käib asi üle harrastuseelarve kõrge kaarega.

Alfa mootori kaasaaitamine?

Posted: 07 Nov 2007, 14:28
by ar2r/33
Oi oi oi, kui ts mõtled et ma hakan "E.T. rinkaautoehitamishanget" sinuga vaidlustama vms, mul suva, sest mul on piisavalt praktilisi asju lahendamiseks ja ehitamiseks, mitte siin foorumis teoretiseerida ja endal TS laiali garaazis karpides.

Alfa mootori kaasaaitamine?

Posted: 07 Nov 2007, 14:58
by ts
E.T. wrote:perspektiivne eesmärk on alfa karikasarja kuni 2 liitriste klassi tarbeks sobilik sõiduk komplekteerida :) suures klassis käib asi üle harrastuseelarve kõrge kaarega.


:roll: vaadates tulevikku meil üks GTV sinna lisandumas (ja vaevalt, et Leslie nüüd ennast väga tagasi hoidma hakkab :P )... ainus alternatiiv on veel kergem (900kg) või veel võimsam (180+bhp)



ar2r/33 ehitab omale 1,5TB-d, paar Q4 tähisega isendit juba on, kotka garaazis kah Q4 (sry-> TI :twisted: ) valmimas, ehk Kalvogi rajale tuleb... njah... suuremasse klassi nagu eriti ökoprojektiga panustada vist ei ole mõtet jah :lol:

Alfa mootori kaasaaitamine?

Posted: 07 Nov 2007, 15:04
by ar2r/33
E.T. wrote:perspektiivne eesmärk on alfa karikasarja kuni 2 liitriste klassi tarbeks sobilik sõiduk komplekteerida :) suures klassis käib asi üle harrastuseelarve kõrge kaarega.


ET, kui see papp puhtalt 2.0 8v mootorisse panna, saad kiirendusel vähemalt kõik mis liigub mööda sõidetud :) kõikides klassides. Turboga.

Alfa mootori kaasaaitamine?

Posted: 07 Nov 2007, 15:20
by alfanatico
vaadates tulevikku meil üks GTV sinna lisandumas (ja vaevalt, et Leslie nüüd ennast väga tagasi hoidma hakkab )... ainus alternatiiv on veel kergem (900kg) või veel võimsam (180+bhp)


...vabandust teemasolgi pärast jälle, aga käisin just mootori juures, polnd nüüd küll fotokat kaasas parasjagu(jobu :oops: ), aga ütleme nii, et silmade ees sillerdab ja süda peksab, kõik need uued kolvid ja värgid ja võllid jne, plokikavärki pole veel ise näinud, aga kalvo võdises ja ütles "täitsa perses kraam" ning seda positiivses mõttes :wink: , seenädal saab mootoriosad siis tõenäoliselt ühte tuppa kokku linnapealt, ühteist veel puurida lihvida ja siis hakkab välklamp sähvima, ning pildid üleval... keremeest ka proovin ikka suures ajapuuduses külastada kaameraga, edaspidi sellest juba oma topikus... tapelge rahulikult edasi :lol: :lol: :lol:

Alfa mootori kaasaaitamine?

Posted: 07 Nov 2007, 15:32
by ar2r/33
ts wrote:suuremasse klassi nagu eriti ökoprojektiga panustada vist ei ole mõtet jah :lol:
Vot ei tea kuivõrd ei ole mõtet, minu tb läheb maksma kokku ca 15k. Glamuuri talle küll ei jätku aga vähemalt sirgel peaks liikuma... suht hästi arvan.

Alfa mootori kaasaaitamine?

Posted: 07 Nov 2007, 15:38
by ts
ar2r/33 wrote:
ts wrote:suuremasse klassi nagu eriti ökoprojektiga panustada vist ei ole mõtet jah :lol:
Vot ei tea kuivõrd ei ole mõtet, minu tb läheb maksma kokku ca 15k. Glamuuri talle küll ei jätku aga vähemalt sirgel peaks liikuma... suht hästi arvan.


:roll: arvesse sai võetud ka asjaolu, et Sina oled seal juba kohal :wink: (väiksem klass on kuni 2000cm2, suurem alates 2000cm ning lisaks ülelaadimisega mootorid, mis on töömahult suuremad, kui 1176 ccm)



Julgen 100% kindlusega väita, et E.T. laseks vähemalt osa vajaminevatest asjadest mõnes töökojas teha (ja see 15K korralikus töökojas on umbes 40 tundi tööd, rääkimata materjalikuludest) :wink:



Pealegi niipalju, kui E.T. -d arvan tundvat saab tema projekt tõenäoliselt olema üsnagi tagaveoline (tageveolist AR-i 15K eest aga eriti ei turbineeri)



EDIT: mudisin pealkirja... enam ei ole offtopic :P

Alfa mootori kaasaaitamine?

Posted: 07 Nov 2007, 15:44
by ar2r/33
Siis ei näe ma ka vajadust mingis ehitamises. Hea 155/6 hind +20-30k on norm seisus 75 TB EVO hind :) Euroopas muidugi.

Alfa mootori kaasaaitamine?

Posted: 07 Nov 2007, 18:53
by E.T.
äino tagavedu on muidugi rockenroll..



oeh



tuleb veel sügavamalt aeg maha võtta...





hetkeemotsioonina oleks pungestanud ehk 8V 155 sisse...

kiirendamine ei ole mulle isiklikult kuigi suurt meelerahu pakkuv tegevus... ringi peal hakkan ma hingeldama käikude vahetamise rütmis ja kurve hing kinni läbima otsides pidamist ja trajektoori (kõrvalistuja sõnad).