Audide S-id ja BMW M-id tähendavad hoopis midagi muud (Quadrifoglioga tähistatud mudelid on siiski sama auto tippmudel; S6 ja A6 ei ole võrreldavad nagu ka tavaline 3 ja M3)
mõni näide:
1. Alfa 145QV tähendas seda, et mootoriks oli 2,0 (110kw) ja sisus oli tehtud paar pisi muudatust võrreldes ülejäänud rivi tugevaima 145-ga, mis TEGELIKULT kasutas täpselt sama mootori 1,8l varianti (see loogika kehtib enamiku QV tähiste kohta). Näiteks AR90 sai omale kõige suurema mootori koos digitaalse planeeliga; Alfettale suruti kandiliste tulede asemele ümmargused jms.
2. 164 puhul QV tähendas seda, et kasutusel olev mootor oli "natuke" võimendatud ning trimm oli teine (QV jaoks oli saadaval istmekomplekt, mida tavamasinatele ei saanudki). Samuti oli vedrustus "natuke" tugevam jne (see võiks olla võrreldav nt AMG-ga)
3. Q4 tähis on aga võrreldav (164 ja 155 puhul) M seeriaga Bmw-lt (kuna tavamudelitega ei kattu sealt tehniliselt peaaegu mitte midagi- sama nagu M3 ja M5 puhul). Saada oli natuke lisasid aga mootorivalikut jms ei olnud olemas. Tegelikult kanti seda ideoloogiat natuke edasi ka 156 peale (ehk siis Crosswagon on sisuliselt 156 q4).
4. GTA tähis oli edasiarendus q4 pealt kuid oli juba natuke liiga kantud säästuideoloogiast (ehk siis loobuti nelikveost)
5. M-line ja S-line analoogideks said Alfa puhul "vanasti" tähis Super (mis tähendas siis sõltuvalt mudelist natuke välist trimmi ja natuke sisemist muutust ning oli saada läbi kõikide mudelite)- praegu kasutatske vist Distinctive jms tähistust selle jaoks
Ja et asja väga keerulsieks teha:

