Page 4 of 6
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 12 Sep 2013, 13:29
				by metz
				Helisüsteemi paigaldamisel tuli kõvasti järelandmisi teha, GTV pole just suurem asi ruumi poolest ksu mida ehitada. Aga süsteem sai kokkuvõttes hea: Ustesse Morel Tempo 6 ja pagassi Hertz EBX F25.5 300W passiivsubwoofer. Igatahes sumpsimõlinast käib üle 
 
Aga nüüd hakkas kummitama probleem siduripedaaliga: Ei tule päris üles, mingi paar cm jääb puudu ja siis hetkega tuleb nõks üles. Muidu tundub toimima. Ons kellelgi veel ette tulnud midagi sellist? Peasilinder? Vedelik on kenasti olemas.
edit:
probleemiks oli siduri pedaali puks, mis oli oma elu lõpul. Aitas uue treimine ja sõit läks edasi.
 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 12 Sep 2013, 14:04
				by ts
				 
 
on ette tulnud (küll mitte GTV-ga aga mõte sama)
Määri pedaali vedru ja liikumispinnad ära (valge määrdega, vasemäärdega, hülgerasvaga või kui soovid, siis nugise verega)- probleem on selles, et pedaal ei liigu üle esimese nõksu korralikult (ja kui vedru on liiga kuiv, siis võtab sel veidi aega, et nõksuga tagasi tulla).
Silinder ise lükkab pedaali tagasi sellele maale, kust vedru "üle võtab" 
 
 
EDIT: kuna vedru on GTV-l pedaali peal sõltumatuna, siis võiks üle vaadata, et ega see natuke nihkes pole (mäletan, et selle paigaldamine ei olnud teps mitte lihtne  

 ma arvan, et kui pedaal küljes on, siis saab see veel toredam olema)
EDIT2: hea mugav on seda teha siis, kui Sul istmed väljas on (vastasel juhul ei pääse Sa kuidagi ligi kõigile liikuvatele osadele-> proovitud)
 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 12 Sep 2013, 14:31
				by metz
				kui vedrus jõudu vähe, siis vist see autoga ringi veeremisse väga kriipsu kohe peale ei tõmba? Esimesel võiamlusel tuleb aga asi üle vaadata. Alfistiman lubas sellega aidata 

 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 13 Sep 2013, 08:13
				by ts
				seda kindlasti mitte - lihtsalt see plõnn, mis pedaali tagastamisel kuuldub jääb häirima natuke (kuna tegemist on viimase otsaga, siis ei jäta see ka sidurit libisema)
Seda, et vedrul jõudu pole ei tahaks hästi uskuda (pigem on see paigast ära)- kui viskad auto kõrvale pikali (või keerutad end kuidagi tagurpidi vms- GTV on ju meeletult kõrge auto, et pedaale näha) ja vaatad/kompad siduripedaali kõrval asuvat roolikinnitust (see metall-latistik, mille küljes pedaalid on), siis näeb seda vedrut üpris hästi (saad esmase kontrolli teha).
sõitmise oht on selles, et juhul kui see on seal väga viltu ja peaks sealt minema lendama  

 siis on sidurdamine pehmeltöeldes... väga huvitav  

 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 15 Sep 2013, 11:50
				by V30GTV
				Nice GTV, Like the exhaust. I just joined the club, where would you recommend the best Garage to service and maintain my Alfa GTV 6 anyone ?
			 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 16 Sep 2013, 14:35
				by metz
				Wellcome! I have most problems solved by club member alfistiman. Including cambelt and other difficult stuff. But you can try "TRK" workshop 
http://www.trk.ee/index.php/category/autoremont or local Alfa Romeo dealer Pilot Motors 
http://pilotmotors.ee/contact.php 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 08 Oct 2013, 21:04
				by metz
				Brembo! +2kw
Et näpud sahtli vahele ei jääks...
 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 06 Nov 2013, 14:56
				by metz
				Ilmad olid ilusad, oli ka ilus sõita. Ilmad lähevad vihmaseks ja niiskeks, ja aku sellepeale tühjaks. Ehk siis aku tühjenemise probleem on tagasi. Kas tõesti on vaja massilüliti vahele panna. Parem ooleks siiski leida niiskuse käes vooluall olev tarbija.
			 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 09 Jan 2014, 17:10
				by Alfa Romeo 33
				metz wrote:Ilmad olid ilusad, oli ka ilus sõita. Ilmad lähevad vihmaseks ja niiskeks, ja aku sellepeale tühjaks. Ehk siis aku tühjenemise probleem on tagasi. Kas tõesti on vaja massilüliti vahele panna. Parem ooleks siiski leida niiskuse käes vooluall olev tarbija.
Parem oleks ikka vooluall olev tarbija üles leida, mis niiskuse käes on, sest minuteada aju omavatel masinatel ei ole soovituslik masslülitit vahele panna, kuna pidi aju ära rikkuma, sest aju tahab pidevat voolu saada.
Edu!
 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 13 Jan 2014, 10:45
				by metz
				Probleem oli siiski põlema ununenud salongivalgustis, kuna nüüd isegi jahedaga probleemi ei esine. Vahepeal sai lisatud ka puhta kullaga kaetud akuklemmid. Aju võib ju sassi ajada see massilüliti, aga ma kahtlen, et sellel autol üldse üle poole aru on. Nagu tema omanikul, kes mõtleb veel tänagi aknast välja vaadates, kas GTV hooaeg on ikka läbi. Seni oli igapäevaselt väga noobel tööl käia. Kui muidu auto tähelepanu ei tõmba, siis kolm numbrit suuremad talverehvid kraabivad vastu logarit parklasse keerates, ning tähelepanu on garanteeritud. Samas lumega on esiveolisel need hobused hirnuma lasta liiga lihtne ning töötulemit sellest ei ole. Palju kisa, väha villa, nagu öeldakse.
			 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 10 Mar 2014, 10:13
				by metz
				
Raadiomast - nüüd kuuleb ka soome raadiot 

 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 12 Apr 2014, 00:45
				by metz
				Hakkas nahka ajama
Istmeraam oligi katki
Täitsa mitmest kohast
  
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 12 Apr 2014, 14:45
				by Slicer
				Ise vead  nahka või lased vedada?  

 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 12 Apr 2014, 17:03
				by metz
				Seanaha vedamises olen ma osav, aga selle töö siin jätan siiski meistri teha 

 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 12 Apr 2014, 17:43
				by Faif
				Mis hinda praegu sellise töö eest muidu küsitakse?