ts wrote:itaallaste rahvuslik uhkus ei luba Maseratit, Ferrarit, Lanciat, Fiat'i ega ka Alfat kellelegi müüa
uhkus lubas edukalt müüa lamborghini...
lambod peale seda ei köhi enam vent seadmest nagu hiired...
on üldse kuidagi ootuspärased oma tööfunktsioonidelt.
aga hingetud... (kuigi võõrastütar on seni veel kiirem ja metsikum kui ema omad s rs ja r lapsed... - kellest s ja rs saavad m jõu käest ikka veel peksa

)
see on vaid aja küsimus, millal keegi liitub ja mis moel ja mis pidi... (oooo oli ka kunagi mb omand

)
meenutuseks, et mida uuem on alfa seda enam kirutakse rasket saksapärasust... loe teemasid brera ja 159 siitsamast foorumist kasvõi...
159Q4 mulle on meeldima hakanud peale proovimist... algselt ma nutsin 156 revolutsioonilist kujunduskeelt taga... 159 tundus nagu euroremont kujunduses... aga harjub kõigega (155 on ikka ilusam)
Brera tundub rohkem selline rikka meha paks paat, mis on võimas aga ka maskuliinselt raske. Kujunduskeel on ka brera puhul mul segadust tekitand kui sinna tekkis pegoolaadne klaaskatus jms elemente... no mis kuradi jura on panna maskuliinsele sportautole kasvuhoone efekt peakohale? ah? miks? aga harjub kõigega... ila tilgub ikka kui brerat näen...
OT:
(üldiselt loetakse segaabielusid muidugi eelduseks tervetele lastele... kuninglikel peredel oli sama liini sees abiellumine üsna suur riskifaktor tervisele ja soo jätkumisele - selega ma ei taha öelda et krants oleks snoobim kui tõukoer... aga vahel on nad vastupidavamad, ärgem unustagem, et tegemist on TOOTEGA.)