Igakord olen maha ikka võtnud kui vastu tulevad.. aga kui keegi end unustab ja täitega vastu tuleb siis ega ma kade ka pole :icon_roll:
Regullida saan salongist ka. Aga ongi probleem selline, et kui ma täistule paika regullin siis lähituli läheb ka paigast ära kuna see on kinnitatud ju täistule reflektori külge. Täituli paigas, siis lähituli näitab nina ette. Sirvin mõned manualid läbi vaatan kas räägib kuskil tulede reguleerimisest.
Igatahes täna tuleb vist ilus ilm.. lähen garaazi ja kisun tule laiali. Teen pilte ja värke
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#47

155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#48Odott... haamriga tagusid sisse selle sinna või? Pirnil on ju spets kuju ja ta istub pessa ainult ühes asendis... :icon_shocked: :icon_shocked:Jarmo wrote:Minu viga.. täistule pirn oli valetpidi sees :icon_shh:
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#49:icon_problem: pool ringi oli valesti... sisse ta läks. Igatahes nüüd korras
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#50155 tuled on ette nähtud H4 pirnile... aga viimase lihvi andmiseks...cyber wrote:Odott... haamriga tagusid sisse selle sinna või? Pirnil on ju spets kuju ja ta istub pessa ainult ühes asendis... :icon_shocked: :icon_shocked:
pisteti sinna ikkagi H1 ilma pesa oluliselt muutmata

jah H1 pirni saab sinna hea tahtmise juures ka valepidi sisse (selle tulemusena jääb ta veidi kaugemale ning hakkab näitama reflektorisse vale nurga alt

Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#52Sai üks õhtu jälle veits "tuunitud"
Nukka vahetasin... nüüd käib ühtlasemalt. Ennem tühikäigul ei käinud korralikult. Nüüd saab neljanda käiguga rahulikult 45km/h sõita, ennem hakkas jõnksutama ja viiendast käigust võis ainult unistada.
Nüüd jäänud veel küünlad kuskilt korralikult organiseerida (keegi äkki võib-olla teab mis marki kõige parem on?) Praegu (bosch super 4) Denso-d tulid ka tellimise peale kuid ma ei tea kas need just kõige paremad on.
Üks hommik oli ilus ilm... kasutasin juhust ja läksin ja kasutasin autod sihtotstarbeliselt veidikene

Nukka vahetasin... nüüd käib ühtlasemalt. Ennem tühikäigul ei käinud korralikult. Nüüd saab neljanda käiguga rahulikult 45km/h sõita, ennem hakkas jõnksutama ja viiendast käigust võis ainult unistada.
Nüüd jäänud veel küünlad kuskilt korralikult organiseerida (keegi äkki võib-olla teab mis marki kõige parem on?) Praegu (bosch super 4) Denso-d tulid ka tellimise peale kuid ma ei tea kas need just kõige paremad on.





155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#53Kuna auto jääb kevadeni garaazi siis sai käigukasti remont käsile võetud. Samas on ka plaan mootril otsakaan pidama saada (lekkib jubedalt) ja kepsusaaled ää vahetada. Uus siduri ketas on ka plaanis.
Täna võtsin käigukasti lahti. Põhjus: undas esimese kolme käiguga
Aga see mis ma avastasin:
Mingi aeg oleks jälle korralik mats tulnud rahakotile. Käigukasti padja (mootori padja) kinnitus koht oleks käigukasti küljest eemaldunud varsti. Pildil on pragu näha.
Mootor läks kanalisse

Täna võtsin käigukasti lahti. Põhjus: undas esimese kolme käiguga
Aga see mis ma avastasin:




155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#54millega talvel siis kruiisima hakkad,taguveolisega
.Heh ma juba ootan millal see lumi maha tuleks saaks juba natuke nalja teha

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#55Ma ei tea.. mina ei saanud ültse alfaga lollitada.. nii kui kässariga midagi üritasin teha läks otse teine :icon_problem: Võimalik et ei ole sellel alal oskusi nii palju. Seega kuna välja ei tulnud, siis ei lollitanud kah.
Tagaveolisega on muidugi fun pikalt külgees kulgeda :icon_roll:
ja lõpuks talveliikur:
Teemase... Plaan ka mootoril ketid ära vahetada, kuna vaevalt neid kunagi vahetatud on. Parem karta kui kahetsada. Mootor nüüd jälle enam vähem pulkadeks võetud (varsti võib juba kinnisilmi 8k-klapilist kokku-lahti lapata) Saaled on kõik uute vastu vahetatud.
Keegi võib-olla oskab öelda kust saaks esimesele stabika vardale pukse, need mis roolilati taha jäävad. Praegu oleks neid lust vahetada.
Plaan oli igaks juhuks see mootori plokk ära tuua mis 75-st ainukesena veel järgi on. Ülejäänud on juba kuhugile ära viidud (kuusakioski)
Tagaveolisega on muidugi fun pikalt külgees kulgeda :icon_roll:
ja lõpuks talveliikur:

Keegi võib-olla oskab öelda kust saaks esimesele stabika vardale pukse, need mis roolilati taha jäävad. Praegu oleks neid lust vahetada.
Plaan oli igaks juhuks see mootori plokk ära tuua mis 75-st ainukesena veel järgi on. Ülejäänud on juba kuhugile ära viidud (kuusakioski)
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#56Nii...täna nägi käigukast jälle üle pikka aja oma vana sõpra... mootorit.
Mootoril vahetasin ketid ära, kepsusaaled läksid lõpuks uued sisse ning uus sidur ka paigas.
Motivatsiooni puudust veel ei ole, seega järgmine nädal on arvatavasti/loodetavasti kogu see krempel uuesti korrus kõrgemal aisadevahel.
:icon_sleep:
Mootoril vahetasin ketid ära, kepsusaaled läksid lõpuks uued sisse ning uus sidur ka paigas.

:icon_sleep:
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#57:icon_hi: Eile sai mootor peale pandud. Vägev! :icon_roll:
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#58Jõudu ja pealehakkamist! :icon_thumbup:
Krt tahaks ise kah nii tubli olla ja mootori 1 kord auto külge tagasi saada
.
Krt tahaks ise kah nii tubli olla ja mootori 1 kord auto külge tagasi saada

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#59

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#60Nii ... täna käivitus mootor uuesti üle pika aja. Summuti tihendid on vaja muretseda sinna kollektori juurde.
Homme viin esipaneeli (see kuhu tuled külge lähevad) Liivapritsi ja pärast saab omale uue värvkatte. Kuigi veel ei tea, kas tavaline läikiv must või matt. Kuidas originaalis on? Siis saab ninnu uuesti kokku laduda :icon_roll:
Homme viin esipaneeli (see kuhu tuled külge lähevad) Liivapritsi ja pärast saab omale uue värvkatte. Kuigi veel ei tea, kas tavaline läikiv must või matt. Kuidas originaalis on? Siis saab ninnu uuesti kokku laduda :icon_roll:
155, 2x166, 159 ja 75?