Maserati 222 SR, 1994, Luman

#47
ts wrote:
Luman wrote:Siinkohal peaks stellel õigus olema, aga kui aus olla, siis ma juba leidsin mida vaja.
8)

inffi veidike ehk jagad?


222SR



Aga üldiselt on nii, et sellist biturbot mis oleks korralik ja vastaks ka soovidele, tuleb ikka tikutulega mööda euroopat taga ajada.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#48
Niisis räägin teile ühe loo ja küsin natukene nõu.



Peale pikka ja paar kuud väldanud euroopa automüügiportaalide kammimist, sai lõpuks välja vaadatud üks sobiv eksemplar, mis vastas minu esitatud nõudmistele piisavalt hästi, et mul tekkis reaalne tahtmine auto eestisse tuua. Autoks oli siis Maserati 222 SR.



Eelmine kolmapäev jõudis siis auto lõpuks Eestisse ning neljapeval sai mindud ka väike proovisõit tehtud, enne kui auto arvele võeti. Esmamulje oli väga positivne. Külma mootoriga oli küll tühikäik väga ebaühtlane ja käivitumine natukene vaevaline, aga need probleemid kadusid kui mootor soojaks läks. Sai siis esialgu need probleemid kantud selle arvele, et auto viimased aasta põhimõtteliselt sõitnud ei olnud.



Võeti siis auto ilusti arvele ja mindi ülevaatusele, kus esimest korda ka läbi kukuti. Põhjuseks liialt kõrge co tase. Kontrolliti seal siis üht teist ja mingeid vigu ei leitud, mindi siis selle peale välja, et ehk oli ka co kõrge seismise tõttu ning täna teistkordsel katsel õnnestusgi ülevaatus sooritada.



Kõik paistis hästi. Läksin autole siis täna õhtul järgi, anti auto ilusti üle, tühikäigu ja käivitusprobleemid olid vähenenud, kuid mitte päris kadunud.



Sai siis rooli istutud ja suund TRK Värvide suunas võetud, et Kalvoga natukene asju arutada, kõik oli hästi, kuni selle hetkeni, kui auto enne haabersti ringi gaasipedaali vabastades suri auto välja. Panin uuesti käima, aga tühikäik oli kadunud ja nii kui jala gaasilt tõstid suri uuesti välja. Sai siis kuidagiviisi tanklasse sõidetud, paak täis pandud, ning uuesti käivitatud. Probleem kadunud ei olnud. Sain natukene tankuri juurest eemale sõidetud ning kui kui uuesti jala gaasilt tõstsin, et pidurdada suri auto uuesti välja ja enam ei käivitunudgi, isegi mitte ei lubanud.



Sai siis endale teine auto köiega järgi kutsutud ja Maserati TRK-sse veetud. Homme hakatakse ilmselt vaatama, mis seal viga olla võib. Siinkohal ka minupoolne küsimus teile, kui väga erudeeritud autoteadlastele.



Mis on teiepoolsed pakkumised, milles võib probleem olla, arvestades eelpoolnimetatud sümtomeid ja seda, et auto on mingi aasta jagu garaazis seisnud.





to be continued....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#54
olles saavutanud 1,2 promili saab vastutustundetult ajada fantastika valda kuuluvat teoreetilist tehnilist pläma:



õhulugeja?

lekked sisselaskes?

kõdund küülad?

kergelt ülelöövad süüteosad?





põhjustasid tühikäigu häireid



+



ärritus mittetoimiva tühikäigu üle ja nö. puhtaks köhimine



=



aasta seinud auto - juba enne seismajäämist ei tehtud temaga enam midagi... nüüd tõmmati vettind õhufilter läbi turbo



___



VÕI



aasta seisnud auto millel pold suurt häda midagi pandi kärts käima -

alguses ei käinud hästi aga siis tänu tulele mis hõõgus kolvi peal ja põletas tahma ja oksiidi, läks nii mõnigi asi liikuma... k.a. kolvirõngad

auto käitus hästi...



naeratus venis üle näo... kiirus, kiirendused ja tsentrifugaaljõud ltulid mängu...







liikuma läks ka tonn setet paagipõhjast ja ummistas kütuseliini.



___



või



surma suus olnud õhulugeja tegi oma viimased hingetõmbed ja lõpetas elutsükli...



---



las võtavad lahti, mõõdavad surved silindrites (niikuinii huvitav info, mille alusel saab teha reoveerimise plaani jõujaamas)



käidagu üle sisselase

süüde

küte



---



oodates tõde!

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#59
Turboauto? Alusta rämedatest õhuleketest. KÕIK vaakumvoolikud viska nii kaugele, kui võimalik, jookse järgi ja viska veelkord. Asemele pane silikoonvoolikud. Siis viska minema kõik süütejuhtmed, kui need on sel olemas (??) ja pane uued. Roogi puhtaks (I mean kirurgiliselt puhtaks) kõik throttle body-d (ma ei tea on sel autol neid 1 või 2). Ja noh, siis hakka edasi arvama... Need oleks nagu elementaarsed asjad, mida teha tuleks kõigepealt (ja tuleks teha isegi siis, kui see auto oleks esimese päeva ilusti üle elanud..;) ).
Eesti Saabiklubi ja foorum

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#60
:roll:



mina panustaks oksiidile :roll:

või siis peaaegu lahtistele ühendustele releede osas-> hetkel ei ole küll vajalikku infot olemas, kuid suure tõenäosusega on tühikäigu + ning bensupump samas ahelas ning dioodiga relee taga



muuseas-> õhulugeja ei tohiks käivitumist nulli tõmmata (küll aga seda võib teha mõni lahtine voolik



ka kütusefilter tundub tõenäoline ,



samuti võib olla asi veelgi primitiivsem ning nukaandur on kustus (vms)
Tegelikult ma olen normaalne....