Page 4 of 16

uus Giulia

Posted: 18 Feb 2010, 17:24
by starfild
Transformers, kes on kapist välja tulnud ja ei häbene oma päritolu... Bzzz-iiih-tshktshktshhktshk-whuuumph-zzzz-tšššhhhhh ja autost saab Mario Andretti näoga robot.

uus Giulia

Posted: 18 Feb 2010, 17:26
by Jarmo
Image
Image
Image

uus Giulia

Posted: 18 Feb 2010, 22:11
by AaduT
ulmä

uus Giulia

Posted: 18 Feb 2010, 22:25
by spark
vaadake salongi :icon_thumbup: (läbi katuse)

uus Giulia

Posted: 18 Feb 2010, 22:35
by bnd
Ma vist jään vanaks- see on ikka ÜLIÕUDNE asi, mis valmis joonistatud.
Säändse asja puhul tõesti loodad, et kui asi reaalsusse jõuab, siis on asi ka tublisti reaalsemaks tehtud.

uus Giulia

Posted: 19 Feb 2010, 00:22
by alfanatico
bnd wrote:Ma vist jään vanaks- see on ikka ÜLIÕUDNE asi, mis valmis joonistatud.
Säändse asja puhul tõesti loodad, et kui asi reaalsusse jõuab, siis on asi ka tublisti reaalsemaks tehtud.
riläks, sellistel asjadel pole reaalsusega "mingit pistmist" ...mine vaata alfa muuseumisse allakorrusele, sela selliseid lademetes bertone kirjadega :) ... neid tehakse hoopis teistel eesmärkidel ::itpnt:: :grandpa: :icon_hi:

uus Giulia

Posted: 20 Dec 2010, 12:38
by alfanatico
nonii, anname kuuma:
Image

uus Giulia

Posted: 20 Dec 2010, 12:54
by ts
:icon_angel:

väga lexus :doublefu:
muidu on kena küll aga :roll: midagi on väga valesti :| (üldpildis ilmselt sarnane tuleb aga ootame õiged teaserid ära :wink: )

muidu võiks juba renderite peale järgmise GT teema kah teha
Image
Image

uus Giulia

Posted: 20 Dec 2010, 13:00
by alfanatico
ts wrote::icon_angel: väga lexus :doublefu:
täpselt minu essa mõte, et lexuse moodi... ninal pole vigagi, räägivad esiveost ja 300 hevost QV puhul, nagu ikka :oops:

uus Giulia

Posted: 20 Dec 2010, 13:11
by Thema55
Giulietta/Giulia ausaltöeldes minu silmad seda disaini-ime enam ei näe. Kui kroomitud kolmnurka ees poleks, tea kas tänaval märkakski.

uus Giulia

Posted: 21 Dec 2010, 12:37
by janart
:icon_think:

+1 Thema55. Ma ei tea, mida mõtlesid suured disainibossid, kui nad arvasid, et 8C-l põhinev järgmise kümnendi corporate look on hea mõte. 8C näeb väga :guns: välja, aga kui "mõni" hatchback või sedaan selliseks joonistada, tuleb välja täpselt see mis tuleb. Lähedalt on kõik need disainmõlgid ja kumerused silmale head vaadata, aga kaugemalt, kui tervest autost juba pilt ette saama hakkab, siis :icon_problem:

Ja veel. Miks pagana pärast surutakse seda esivedu igale uuele masinale? Rahvuslik uhkus ei luba kelleltki teiselt midagi laenata? Või pandi Compact platvormi (mille peale Giulietta tehti) nii palju pappi hakkama, et Giulietta müügiga pole lootustki mõistliku ajaga eelarvet plussi saada? Või ongi see uus platvorm nii hea? :icon_think: IMHO on Alfasid vaja lõpuks ka mõne korraliku taga-/nelivedulise platvormi peale ehitama hakata, et laiem mass ka Alfa brändi lõpuks tõsiselt võtma hakkaks. Tehku seda siis kasvõi volkar, kui Fiat seda teha ei taha :butt:

uus Giulia

Posted: 21 Dec 2010, 15:15
by ts
see platvormi laenamine on kahe otsaga asi :wink:

RAHVAS nõuab veojõukontrolli, RAHVAS nõuab ruumikat autot, RAHVAS nõuab odavat hinda ja mis kõige hullem RAHVAS NÕUAB igavaid autosid :P

MB ja BMW tagavedu on müüdav vaid tänu märgile ning kui üldse elektroonilisi abimehi ei oleks... liiguks enamik siiski esiveolisega (mis seal salata- tagavedu on kallim ja lõbusam aga üldse mitte nii mugav ja stabiilne kui esivedu)

Ehk siis avastame taaskord, et KUI AR taaselustaks näiteks RZ-i siis selle turg saaks jube kiirelt täis. KUI 169 astub tagaveoliste liigasse, siis pole mingit probleemi aga KUI Giulietta või MITo oleks pikimootoriga tagaveoline, siis ei näeks teps mitte neid numbreid, mida müük praegu näitab (kompaktklassis on pikimootor juba piisav argument esiveo kasuks - see ruum, mis sinna alla läheb on üpris suur osa siseruumist)

Kui võrrelda näiteks 75 ja 155 siseruumi, siis seal on ikka oluline vahe... kui mõttes tõsta MiTol käigukast keskkonsoolile, siis läheb seal juba väga kitsaks ning kui tagasillale, siis on pagass samasuur, kui GTV-l :mrgreen: no kes seda autot siis veel ostaks

Samas põikimootoriga tagaveoline on suht mõtetu üritus (suur hulk energiat läheb igatsugu mittevajaliku nänni ringiajamiseks). Tegelikult on ju AR käsutada mitu mitu mitu platvormi ja mootorit, millest saaks mida iganes kokku joonistada :wink:

Seega kokkuvõtteks- tagavedu tahab valdav vähemus klientidest (Alfa siht ei ole juba mõnda aega mitte niivõrd autoentusiastid kui trendiinimesed) ning ettevõttel, mis niigi vireleb ei ole selline tegevus lubatav.

ja mis VAG-sse puutub... neil ei ole tagaveolist platvormi (erinevalt nt chryslerist ja seeläbi Fiatist)... mitte kui ühte (VAG on selge sihina valinud esiveo koos neliveoga)

uus Giulia

Posted: 21 Dec 2010, 15:17
by ts
P.S. tegin ülekohut VAG-le... neil siiski on olemas ja tootmises üks ajalooline eesmootori ja tagaveoga platvorm (aga selle peale ei hakata kunagi midagi muud ehitama, kui suuri Bentley märki kandvaid masinaid)

uus Giulia

Posted: 22 Dec 2010, 01:34
by alfanatico
ts wrote:RAHVAS nõuab veojõukontrolli, RAHVAS nõuab ruumikat autot, RAHVAS nõuab odavat hinda ja mis kõige hullem RAHVAS NÕUAB igavaid autosid :P
fuck the rahvas :lol:

uus Giulia

Posted: 22 Dec 2010, 10:11
by passione
alfanatico wrote: fuck the rahvas :lol:
:icon_clap:

Ega alfast ei peagi aretama rahva-mobiili. Seni kuni kellelgi raha on see jama kinni maksta võiks ikka kahjumit tootvaid autosi edasi vorpida....ja kui fiatil saab raha otsa... küll kellelgi ikka on...:P